آرایشی - بهداشتی

۹ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

لورآل (Loreal) یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش و محصولات مراقبت از مو در دنیا است که محصولات خود را بر پایه تحقیق و نوآوری تولید می کند و بیش از یک میلیارد مصرف کننده دارد. ماسک موی لورآل برای موهای آسیب دیده محصولی موثر در جهت حفظ سلامت و شادابی موهای بلند و آسیب دیده است.

خرید ماسک موی لورآل برای موهای آسیب دیده و بلند

همانگونه که موهای بلند جلوه و زیبایی خاص خودش را دارند، به همان میزان نیز به مراقبت ویژه ای نیاز دارند. از گره خوردن موها گرفته تا شکنندگی و ایجاد موخوره همگی از مشکلات موهای بلند به شمار می روند.

ماسک مو برای موهای آسیب دیده لورآل برای موهای آسیب دیده و بلند یک محصول محافظت کننده قوی است که با ایجاد یک لایه نازک روی موها، از آن ها در مقابل آسیب های ناشی از وسایل خشک کننده و حرارتی نظیر سشوار و اتوی مو و همچنین رنگ های شیمیایی و آلودگی های هوا مراقبت کرده و از مضرات استفاده آن ها می کاهد.

خاصیت آبرسانی قوی این ماسک مو از خشکی موها پیشگیری کرده و با فرمولاسیونی ویژه نقش موثری در تقویت و بازسازی موهای نازک و آسیب دیده ایفا می کند.

رویایی به اندازه بلندی موها!

فرمولاسیون ماسک موی لورآل برای موهای آسیب دیده غنی شده از کراتین، روغن کرچک و انواع ویتامین های مغذی مو است و با تغذیه عمیق موها، موهایی زیبا، تاثیر گذار و سالم برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

کراتین بکار رفته در ترکیبات این ماسک، نقش موثری در باز کردن گره موها و افزایش شانه پذیری موهای بلند و همچنین براق و درخشان جلوه دادن آن ها دارد.

یکی از مشکلاتی که معمولا اکثر افرادی که دارای موهای بلند هستند با آن رو به رو می شوند موخوره است. روغن کرچک موجود در ماسک Loreal باعث نرمی و مرطوب شدن موها شده و از این طریق امکان شکستگی و موخوره کاهش می یابد.

ماسک مو لورال نارنجی حجمی معادل 300 میل دارد و متناسب با انواع جنس موها است.

روش مصرف :

  • مقدار مناسبی از ماسک را روی ساقه و انتهای موها بمالید.
  • 2 تا 3 دقیقه صبر کنید.
  • موها را آبکشی کنید.
  • بعد از آبکشی موها، خیسی آن ها را با دستتان گرفته و آن ها را به آرامی داخل یک حوله نازک بپیچید.

برای حصول نتیجه بیشتر، بهتر است قبل از استفاده از این ماسک، موهایتان را با استفاده از شامپو مخصوص موهای بلند لورآل شستشو دهید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84-%d9%85%d8%af%d9%84-dream-long-%d8%ad%d8%ac%d9%85-300-%d9%85%db%8c%d9%84/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

ماسک موی ترمیم کننده لورآل سفید السیو با تغذیه عمیق موها از ریشه تا ساقه، آن ها را زیبا و درخشان می کند. اگر موهای شما مستعد خشکی و شکنندگی است، این ماسک موهایتان را آبرسانی کرده و همواره مرطوب نگه می دارد.

خرید ماسک موی ترمیم کننده لورآل 

زمانی که موها خشک می شوند، رطوبت خودشان را از دست می دهند و از این رو ظاهری بد حالت و شکننده پیدا می کنند. خشک و شکننده شدن موها دلایل فراوانی دارد؛ از تغذیه و استرس گرفته تا شستشوهای مکرر و استفاده از محصولات نامناسب همگی دلیلی بر خشک شدن و آسیب دیدن موها هستند.

اما چاره چیست ؟! برای اینکه موهای سالم و شادابی داشته باشید باید به خوبی از آن ها مراقبت کرده و آن ها را تغذیه کنید. بخشی از فرآیند مراقبت از موها را می توان با ماسک های مناسب مخصوص مو پوشش داد. ماسک موی لورآل یک ترمیم کننده فوق العاده و مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده است که به سرعت و در مدت زمان اندک زیبایی طبیعی موها را احیا می کند.

ماسک لورآل محصول کشور فرانسه است و برند LOREAL بزرگترین کمپانی دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به شمار می رود.

با معجزه هندی ها روی موهایتان شگفت زده شوید!

همیشه هندی ها به داشتن موهای زیبا و بلند شهره هستند، پس برای داشتن موهای زیبا و جذاب باید به روش ها و راهکارهای آن ها اطمینان کنیم. ماسک موی ترمیم کننده لورآل با دارا بودن روغن نارگیل هندی که غنی از پروتئین، اسیدهای چرب، ویتامین B و  C، زینک، پتاسیم و آهن است یک تغذیه کننده، نرم کننده قوی، درخشان کننده و مرطوب کننده ایده آل برای مو است.

این ماسک بافت سبکی داشته و به سرعت روی موها جذب می شود و به همین دلیل احساس سنگینی و چربی ایجاد نمی کند. همچنین رایحه خوشایندی دارد که تا ساعت ها شما را همراهی خواهد کرد.

نحوه استفاده ماسک موی لورآل سفید:

قبل از حمام کردن مقدار مناسبی از ماسک موی لورآل سفید را روی ساقه موها بمالید و آن را خوب پخش کنید تا جذب شود. یک تا دو ساعت صبر کنید و سپس در حمام موهایتان را آبکشی نمایید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84-%d8%ad%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%a7/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

ماسک مو لورآل قرمز محافظ رنگ لورآل (LOREAL) از موهای رنگ شده به خوبی محافظت کرده و آن ها را تقویت می کند. این ماسک 300 میل حجم دارد.

خرید ماسک مو لورآل قرمز مدل COLOR-VIVE

موهای رنگ شده بیشتر از سایر موها در معرض خشکی و آسیب دیدگی قرار دارند؛ چرا که در ساختار رنگ موها از مواد شیمیایی استفاده می شود. به همین دلیل است که مراقبت از موها بعد از رنگ کردن خیلی اهمیت پیدا می کند.
ماسک مو لورآل، برای ثابت کردن رنگ و تقویت موهای رنگ شده بسیار کمک کننده است. ترکیبات بکار رفته در این ماسک به عمق موها نفوذ می کند و در نتیجه باعث درخشان و صاف شدن موها می شود.

این ماسک از موها در برابر عوامل آسیب‌ رسان خارجی و آسیب‌های ناشی از حرارت سشوار و اتو محافظت می‌کند. همچنین حاوی فیلترهای UV برای محافظت از رنگ مو در برابر اشعه مضر آفتاب می‌باشد.
ماسک لورآل حاوی روغن تخم کتان است و با تغذیه فیبر موها، ریشه موها را تقویت کرده و آن ها را مثل ابریشم نرم و لطیف می کند. موها مثل روز اولشان احیا شده و با طراوت و زیبا خواهند شد.

موهایی جذاب و زیبا، با ماسک مو LOREAL

ماسک تثبیت کننده رنگ مو لورآل با حفظ رطوبت موها، باعث لطافت آن ها شده و درخشندگی موها را تا ۸۰ % بیشتر از حالت عادی زیاد می کند. همچنین رنگ مویی یک‌ دست با انعکاس درخشان به شما هدیه می‌ کند.
اگر موهایتان را برای تغییر و زیبایی رنگ یا دکلره کرده اید اما نگران آن هستید که مقاومت و تارهای مو آسیب ببیند، به شما استفاده از ماسک مو لورآل Elseve مدل Color Vive را توصیه می کنیم.
این محصول با انواع موها سازگاری داشته و برای استفاده روزانه مناسب می ‌باشد.

نحوه مصرف:
طبق معمول موها را شامپو کنید. کمی ماسک مو لورآل قرمز روی کف دست و سپس روی موها بمالید. موها را از ساقه تا انتهای آن ها ماساژ دهید. سه تا پنج دقیقه صبر کنید. سپس آن ها را به خوبی بشویید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%ad%d8%ac%d9%85-300-%d9%85/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

ماسک مو لورآل طلایی مدل MUCIZEVI YAG مخصوص موهای خشک و شکننده است. برند LOREAL پاریس، یکی از برندهای معروف دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی می باشد.

خرید ماسک مو لورآل طلایی مدل MUCIZEVI YAG 

موهای خشک معمولا شکننده بوده و درخشندگی خود را از دست می دهند. این عوامل داشتن موهایی صاف و براق را مشکل می سازد. به همین دلیل باید در شستشو و مراقبت از موهای خشک نهایت دقت را به خرج داد.
افرادی که موهای خشکی دارند، باید در کنار شامپو، از محصولات مراقبتی و آب رسان مو استفاده کنند؛ چرا که موهای خشک بیشتر از سایر انواع موها در معرض آسیب هستند.

ماسک مو لورال السیو مدل MUCIZEVI YAG مخصوص موهای خشک است. این ماسک زبری و وز موها را از بین برده و آن ها را نرم و مرطوب نگه می دارد.
این ماسک به دلیل فرمولاسیون غنی شده با 6 نوع روغن مغذی، در مدت زمان کوتاه به تغذیه موها کمک می کند. از طرفی موهایی که به طور طبیعی بسیار نازک و حساس هستند را تقویت می کند.

موهایی نرم و درخشان با روغن گل های کمیاب

ماسک مو لورآل حاوی روغن گل های کمیاب است و یکی از بهترین محصولات لورال برای مو بشمار می رود. این روغن ساقه مو را تغذیه کرده و با تقویت کوتیکول های آن، سبب نرمی و لطافت مو می شود. این ماسک حجمی معادل 300 میل داشته و رایحه بسیار مطبوعی نیز از خود به جا می گذارد. استفاده از این محصول در کنار شامپو نتیجه بهتر و موثرتری خواهد داشت.
ماسک مو LOREAL بافت سبکی دارد و هیچگونه چربی و سنگینی روی موها ایجاد نمی کند و با خاصیت حالت دهندگی زیاد، شما را در ایجاد فرم دلخواه مو کمک می کند.

نحوه مصرف:
طبق معمول موها را شامپو کنید. کمی از ماسک مو لورآل طلایی را برداشته و روی موها بمالید. موها را از ساقه تا انتهای آن ها ماساژ دهید. سه تا پنج دقیقه صبر کنید. سپس آن ها را به خوبی بشویید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a7%d9%84-%d9%85%d8%af%d9%84-mucizevi-yag-%d8%ad%d8%ac%d9%85-300-%d9%85%db%8c%d9%84-loreal/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

با وجود اینکه دندان پزشکان بر مسواک زدن منظم کودکان تاکید دارند، همه ی ما می دانیم که این یک کار دشواری است. به خصوص شب ها که بعد از یک بازی طولانی مدت خسته شده اند. آن ها قبل از خواب بازی می کنن، می خورند و می نوشند، مسواک زدن بعد از همه این ها به یک جلسه ی ترسناک تبدیل خواهد شد. به خصوص برای کودکان زیر 5 سال. در این مرحله ، آیا مسواک های برقی می توانند نجات دهنده ما باشند؟ آیا مسواک زدن برای کودکان آسان تر و سرگرم کننده تر خواهد شد؟

آیا باید برای کودکان خود مسواک برقی قابل شارژ بخریم

مسواک های برقی طرح دار وسیله ای برای ایجاد انگیزه در کودکان خواهند بود. برنامه هایی که می توانند با برس استفاده شوند می توانند زمان مسواک زدن را افزایش دهند و مسواک زدن موثر تری را ایجاد کنند. مسواک های برقی نسبت به مسواک های دستی برای از بین بردن پلاک کارایی بیشتری دارند. همه آنها دارای نوعی موی نوسانی یا لرزان می باشند. بسته به مارک و مدل، یک مسواک برقی 8000 تا 25000 ضربه در دقیقه به دندان وارد می کند! دست کودکان برای رقابت با چنین ضرباتی قادر به رقابت نخواهد بود.

آیا مسواک برقی برای کودکان بی خطر است؟

یکی از مهمترین سوال هایی که در مورد مسواک برقی در ذهن ما وجود دارد این است که " آیا برای کودکان ما بی خطر است؟ " سرعت لرزش و چرخش برس های طراحی شده برای کودکان با مطالعات قابل اطمینان در محدوده ی سنی توصیه شده تولید شده اند. این مسواک ها، شستشوی موثر تر را برای همه ی کودکان بدون داشتن مهارت کافی پشتیبانی خواهند نمود.

محدوده سنی توصیه شده برای استفاده از مسواک قابل شارژ چقدر است؟

محدوده ی سنی توصیه شده برای کودکان بالای 3 سال می باشد زیرا بافت های داخل دهانی کودکان زیر 3 سال حساس تر می باشند.

آیا ویژگی های برس استفاده شده توسط بزرگسالان و کودکان یکسان است

برخی از تفاوت هایی که مسواک قابل شارژ کودکان را از برس های قابل شارژ برای بزرگسالان متمایز می کند

· قسمت نگهدارنده برس باید اندازه و نرم بوده و برای دست کودکان متناسب باشد.

· سر مسواک باید متناسب با اندازه دندان کودکان باشد و موها نرمتر باشند.

· داشتن فعالیت های انگیزشی مانند آهنگ، تایمر، عکس های شخصیت های کارتونی و چراغ از عمده تفاوت آن ها می باشد.

سخن پایانی حتی اگر برس مناسبی برای کودکان خریداری شود، اولین استفاده از آنها باید تحت کنترل والدین باشد. این لرزش می تواند کودکان را آزار دهد یا ممکن است نتوانند از آن به طور موثر تری استفاده کنند. با این حال ، توصیه می شود که آنها بعد از 12 سالگی استفاده ی منظمی از آن داشته باشند.

منبع:

مسواک برقی

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

قرصهای ظرفشویی در برندها و طرح های مختلف به بازار عرضه می شود. آنجه که باید به آن توجه شود انتخاب بهترین و با کیفیت ترین آنهاست، چرا که هم به ظروف آسیب خواهند رساند و هم به خود ماشین ظرفشویی.

از بهترین این محصولات می توان به موارد زیر اشاره نمود:

قرص فیری (fairy)

قرص فیری پلاتنیوم پلاس (fairy)

قرص فینیش (finish)

قرص فینیش کوانتوم (finish)

قرص فینیش کوانتوم مکس (finish)

قرص پریل (pril)

خرید قرص ماشین ظرفشویی

از جمله برندهای معتبر قرص ماشین ظرفشویی، فینیش و فیری می باشد که در انواع مدلهای 100 عددی، 40 عددی، 50 عددی، 80 عددی و در انواع مکس و ساده به بازار عرضه شده است. قرص های ماشین ظرفشویی فینیش و فیری دارای قابلیت سفید کنندگی، چربی و لکه زدایی، براق و درخشان کنندگی ظروف شده و بهترین نتیجه را د شستشوی ظروف خواهد داشت. همچنین جهت جلوگیری از رسوب ماشین ظرفشویی بهتر است از نمک مخصوص استفاده نمایید چراکه تمام آبهای شهری دارای سختی بالایی بوده و سبب درخشش ظروف خواهد شد.

قرص ظرفشویی را کجا قرار می دهید؟

حتی اگر دارای ظروف بسیار کثیف هستید باید از یک قرص استفاده نمایید. قرص را از بسته خارج کرده و درون جا قرصی ظرفشویی قرار دهید و دکمه مربوط به فعال سازی قرص را فعال نمایید. بهتر است از قرص های سه کاره که شامل قرص، نمک و جلادهنده در یک بسته هستند، استفاده نمایید

آیا قرص های ظرفشویی ایمن هستند؟

مرکز ملی سموم توصیه می کنند به دلیل اینکه مواد شوینده ماشین ظرفشویی اغلب حاوی نمک های قلیایی خورنده هستند که باعث سوختگی می شود بهتر است حتی برای چند دقیقه نیز روی پوست قرا داده نشود.

آیا حتما باید از نمک در ماشین ظرفشویی استفاده نمود؟

به دلیل سختی بالای آب مناطق شهری برای محافظت از ماشین ظرفشویی از سنگ آهک و جهت کمک به فرآیند نرم شدن آب بهتر است از نمک ظرفشویی استفاده نمود.

فواید دیگر قرصهای ماشین ظرفشویی ؟

ترجیحا دمای آب را هنگام استفاده از قرص های ظرفشویی به 60 درجه تنظیم نمایید اینکار باعث از بین رفتن سریع تر و بهتر میکروبها شده و بوهای نامطبوع را از بین می برد و از رسوب و آهک جلوگیری می کند.

آیا فقط می توانید یک عدد از قرص را در ماشین ظرفشویی قرار دهید؟

قرص را در محفظه “شستشوی معمولی” یا “شستشوی اصلی” ماشین ظرفشویی خود قرار داده و درب آن را ببندید. نیازی به سوراخ کردن یا باز کردن کیسه نیست ، زیرا با شروع چرخه حل می شود. درب ظرفشویی را ببندید.

چرا قرص ظرفشویی گاهی حل نمی شود؟

اگر دمای آب گرم ماشین ظرفشویی شما زیر40 درجه باشد ممکن است آنقدر گرم نباشد که مارک های خاصی از قرص های مواد شوینده را حل کند.

قرص یا پودر برای ظرفشویی بهتر است؟

با وجود گرانتر بودن قرص ها نسبت به پودر ماشینظرفشویی اما قرصها عموما بهتر از پودرها عمل می کنند و محبوب ترین نوع مواد شوینده هستند.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product-category/بهداشت-خانه/محصولات-ظرفشویی/قرص-ها-ظرفشویی/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

استفاده از مسواک برقی چند سالی است که رواج بیشتری پیدا کرده و بسیاری از مردم این مسواک ها را به مسواک دستی ترجیح می دهند. اگر به دنبال داشتن دندان هایی سالم و لبخندی زیبا هستید، مراقبت از دندان ها با استفاده از یک مسواک مناسب و با کیفیت ضروری است.

مزایای مسواک برقی

  • تمیز کردن بهتر دندان ها

در طی سالیان اخیر مطالعات مختلف نشان داده که مسواک برقی نسبت به مسواک دستی تمیز کنندگی بیشتری داشته و دندان ها را بهتر تمیز می کند. در یک دوره مطالعه و مقایسه عملکرد این دو مسواک مشخص شد که این مسواک ها 21 درصد بیشتر پلاک دندانی را تمیز کرده و التهابات لثه نیز با استفاده از آن 11 درصد کمتر می شود. دلیل این مساله هم کاملا واضح است؛ چرا که تعداد نوسان و چرخش های آنها خیلی بیشتر بوده و مسواک دستی نمی تواند این تعداد چرخش و نوسان را برای تمیز کردن فراهم کند.

  • تایمر هشدار دهنده

از دیگر مزایای مسواک برقی می توان به کنترل و صرفه جویی در زمان اشاره کرد. این مسواک ها دارای تایمر مخصوص هشدار دهنده هستند و تنها در دو دقیقه تمیزی کامل و بی عیب و نقصی را برای دندان ها فراهم می کنند.

  • سنسور فشار

وجود سنسور فشار باعث می شود که از اعمال فشار بیش از حد به دندان و لثه ها جلوگیری شود. فشار بیش از حد باعث آسیب مینای دندان و التهاب لثه ها می شود.

  • حالت های مختلف تمیز کردن

مسواک های برقی حالت های مختلفی برای تمیز کردن دهان و دندان ارائه می دهند که متناسب با سلیقه و نیاز می توانید از آن استفاده کنید.

  • قابلیت عوض کردن سری

چه از مسواک دستی استفاده کنید و چه از نوع برقی برای رعایت بهداشت دهان و دندان باید مسواکتان را هر 3 ماه یک بار با مسواک تازه عوض کنید. اغلب مسواک برقی ها قابلیت تعویض سری را دارند و می توانید متناسب با جنس دندان و لثه برس مسواک مناسبتان را جایگزین کنید.

  • اتصال به گوشی هوشمند

برخی از این محصولات قابلیت اتصال به گوشی موبایل از طریق بلوتوث را دارند و اطلاعات و آمار و داده ها را به تلفن هوشمند انتقال می دهند و بنابراین برنامه دقیق تری برای رعایت بهداشت دهان و دندان می توانید تنظیم کنید.

انواع مسواک برقی

مسواک های برقی انواع مختلفی دارند و برای اینکه مطمئن شوید بهترین محصول را با توجه به نیازتان انتخاب کرده اید، باید در مورد انواع آن ها اطلاعات کافی را داشته باشید.

  • چرخشی

این نوع مسواک ها دارای یک سری و برس چرخان هستند و با قرار گرفتن روی دندان ها بصورت چرخشی آن ها را تمیز می کنند. نوع چرخشی از ارزان ترین انواع این محصولات است.

  • چرخشی – نوسانی

در این نوع علاوه بر عملکرد چرخشی، عملکرد نوسانی بصورت رفت و برگشتی برای جدا و تمیز کردن پلاک های دندانی وجود دارد. مسواک برقی های برند اورال بی Oral-B از این نوع هستند و بین مصرف کنندگان محبوبیت خاصی دارند.

  • لغزشی

این نوع عملکردی مشابه مسواک دستی داشته و قابلیت چرخش ندارد و فقط با حرکت های رفت و برگشتی دندان ها را تمیز می کند.

  • جهنده

در نوع جهنده علاوه بر حرکت رفت و برگشتی، چرخش هم وجود دارد و بنابراین مواد غذایی و جرم ها به راحتی از میان دندان ها بیرون کشیده شده و تمیز می شود.

خرید بهترین مسواک برقی

مسواک برقی های متنوعی از برندهای مختلف در بازار موجود هستند که محصولات برند نام آشنای اورال بی (Oral-B) یکی از بهترین و کامل ترین ها در این زمینه می باشد.

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس دارای سبد کاملی از آنها، سری های یدک، خمیر دندان و نخ دندان های اورال بی است و شما می توانید با کمترین قیمت و ضمانت اصالت محصولات این برند را خریداری کنید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product-category/بهداشت-دهان-و-دندان/مسواک-برقی-و-شارژی/

 

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

انواع مسواک

حفظ بهداشت دهان و دندان از مهمترین مواردی است که به سلامتی دهان منجر می شود. ابتدایی ترین کارهایی که می توانید برای مراقبت از سلامت دهان و دندان خود انجام دهید مسواک زدن منظم ، تمیز کردن زبان ، شستن دهان و استفاده از نخ دندان بعد از هر وعده غذایی است. سلامت دهان و دندان شما بر بهداشت کلی شما تأثیر خواهد گذاشت.

پلاکها، باکتری های موجود در دهان شما هستند که سبب بروز التهاب لثه و پوسیدگی دندان شما خواهند شد. بهترین دفاع در برابر حفره ها و آسیب های دهان از بین بردن پلاک قبل از ایجاد مشکل در دندان و لثه است. شما باید مسواکی انتخاب نمایید تا علاوه بر اینکه شکل و اندازه آن متناسب با دهان شما باشد پلاک ها را نیز از سطوح دندان پاک کنند .

انواع مسواک

از مهمترین و ساده ترین کارهایی که می توان برای حفظ سلامت دهان و دندان انجام داد شستشوی دقیق، اصولی و منظم دندان ها ست. داشتن مسواک خوب و باکیفیت به همراه خمیر دندان مناسب ، اولین و می توان گفت اصلی ترین قدم برای رعایت بهداست دندان و لثه هاست.

مسواک ها به دو دسته ساده و برقی تقسیم بندی شده اند و می توان بر اساس نیاز یکی از آنها را برگزید.

مسواکهای ساده به اندازه ی مسواکهای برقی دارای آپشن نیستند و به راحتی در دسترس می باشند.

مسواک ساده:

در انتخاب این نوع مسواک باید به دو نکته مهم دقت نمود، یکی نوع الیاف و دیگری اندازه ی آنها.

مسواک ها از نظر نوع الیافی که دارند به سه دسته مسواک نرم (Soft)، متوسط (Medium) و سخت (Hard) طبقه بندی می شوند.

مسواک نرم: افرادی که دندان ها و لثه های حساسی دارند بهتر است برای جلوگیری از خونریزی لثه های خود از این نوع استفاده نمایند. این نوع الیاف انعطاف پذیری داشته و به راحتی در بین فضای دندان ها و مرز بین دندان و لثه وارد می شوند و آسیبی به آنها وارد نمی کنند.

مسواک متوسط: دارای الیاف نه خیلی زبر و نه خیلی نرم بوده و برای افرادی که لثه های و دندان معمولی دارند مناسب است.

مسواک سخت: دارای الیاف ضخیمی بوده و برای افرادی مناسب است که دندانهایشان در اثر مصرف دخانیات و کافئین رنگ گرفته و کیفیت خود را از دست داده اند. باید توجه نمود که این مدل نباید طولانی مدت استفاده نمود تا باعث خونریزی لثه ها و سایش طوق دندان ها نشود.

مسواک برقی:

نوع برقی می تواند به عنوان تحریک کننده ی هیجان و تشویق کننده ی تنبل ترین افراد برای شستشوی دندان ها استفاده می شود. به دلیل نوسانات و چرخشی که برس آن دارد می تواند به راحتی پلاک ها و جرم های روی دندان ها و اطراف لثه را به طور کامل تمیز کرده و شستشو دهد.

نکات قابل توجه هنگام انتخاب مسواک مناسب

قبل از خرید مسواک باید به نکات مهمی در مورد انواع آن توجه نمود تا انتخاب درستی داشته باشید:
مسواک را باید بر اساس ساختار دنداهای خود انتخاب نمایید. به عنوان مثال دندانهای ارتدونسی یا تاج دار دارای مسواکهای مخصوص خود هستند. چرا که مهم ترین چیز برای مراقبت، جلوگیری از تجمع پلاک روی دندان های شماست و تمیزی دندان ها با شرایط خاص سخت تر است.
همچنین سختی و نرمی برس نیز در تعیین نوع آن تاثیر گذار است. انواع سختتر به مرور به لثه های شما آسیب خواهند رساند.
مدلهای برقی نیز از جمله نمونه هایی است که باتوجه به گرانی آن اما باز هم طرفداران خود را داشته و به دلیل راحتی استفاده از آن خریداری می شود.
مسواک مخصوص کودکان نیز باریک تر زاز حد معمول بوده و در طرح ها و رنگ های کارتونی و شاد عرضه می شود تا کودک ترغیب به مسواک زدن شود.

خرید بهترین نوع مسواک

فروشگاه اینترنتی ززاگرس، انواع مختلفی از برندهای مطرح جهان را در فروشگاه خود فراهم نموده تا مشتریان بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.
از جمله برندهای اورال بی، کلگیت، بانات، سنسوداین و سیگنال که بر اساس طراحی عالی و کیفیت بالایی که دارند ضامن سلامتی دندان های شما خواهند بود.
البته دندان پزشکان توصیه می کنند هر سه ماه یکبار مسواک قدیمی خود را با موارد جدید جایگزین کنند.
زززاگرس مجموعه ی بزرگی از محصولات مراقبت از دهان و دندان را ارائه می نماید. از جمله انواع نخ دندان، دهان شویه ، خمیردندان و غیره .

منبع:

https://www.zzzagros.com/product-category/بهداشت-دهان-و-دندان/مسواک/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

کرم های ضد چروک حاوی چه موادی هستند؟

این کرم ها حاوی پرو رتینول و فیبرلاستیل و انواع ویتامین ها می باشند که پوست را انعطاف پذیر تر کرده و هموار تر می نمایند. با یک دست کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست، چروک های پوستی را از بین می برند. اسید هیالورونیک موجود در این کرم ها رطوبت پوست را افزایش داده و مکمل خوبی برای سرامیدها می باشد. اکثر کرم ها دارای فیلتر اشعه های خورشیدی بوده و برای استفاده روزانه مفید هستند.

آیا کرم های ضد چروک موثرند؟

پیری پوست روند طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می افتد. برخی فاکتور های محیطی و رادیکال های آزاد موجود در آن روند پیری را افزایش می دهند. با استفاده از کرم های ضد چروک و پیری می توان جلوی آسیب های محیطی را گرفته ومانع تسریع روند پیری پوست شد.

از چه سنی باید از کرم ضد چروک استفاده کنم؟

محصولات ضد پیری و ضد چروک، به ویژه آنهایی که دارای آنتی اکسیدان هستند می توانند از اوایل 21 سالگی استفاده شوند ، اما مهمترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که از محصولات ضد پیری متناسب با نوع پوست خود و سنی که دارید استفاده کنید.

بهترین مارک کرم ضد چروک کدام است؟

کرم ضد چروک، ضد پیری و سفت کننده پوست صورت لورآل، کرم نیوا، کرم ضد چروک روز دیادرمین، کرم روز و شب نوتروژینا

 

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%b6%d8%af-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9/

  • mehrsa