آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

ماسک مو و کرم مو جز محصولات پرکاربرد مراقبت از مو می باشند که نقش به سزایی در زیبایی، سلامت و سرزندگی موهای شما ایفا می کنند. این محصولات تفاوت هایی در نوع کاربرد و تاثیری که بر ساختار و ظاهر موها می گذارند؛ دارند.

تفاوت کرم مو و ماسک مو چیست؟

 

معمولاً ماسک مخلوطی از روغن ها و مواد بسیار مرطوب کننده، نرم کننده، تقویت کننده ها و سایر مواد ترمیم کننده مو است.

آن را به عنوان یک درمان تغذیه ای در خانه برای موهای در نظر می گیرند. مواد بسیار مرطوب کننده موجود در ماسک های مو به شما رطوبت و تغذیه مورد نیاز مو را می رساند. به طور خاص ، ماسک های مو برای موهای خشک و آسیب دیده عالی هستند. کرم مو یک تهویه ی مناسب برای مو ها پس از استحمام ایجاد می کند. این محصول از موهای رنگ و دکلوره شده محافظت کرده و مانع آسیب دیدگی و شکسته شدن آن می شود و از خشکی و وز شدن مو جلوگیری می کند. بعد از استحمام و بروی موهای نم دار زده می شود تا موهای شما را چرب کند و اسیدهای چرب به آنها اضافه می کند تا لیپیدهای موجود در موهای شما را جایگزین کند و از شکافتن انتها و ساقه های آن جلوگیری گردد. کرم ها رشته های مو را نرم و قابل شانه پذیری می کند. در حالی که ماسک عمیق تر از آن است و علاوه بر ایجاد یک کار تهویه ، رشته های مو را نیز به طور عمیق آبرسانی می کند.

کرم ها برای استفاده منظم هستند در حالی که ماسک بصورت ایده آل هفته ای یک تا دو بار استفاده می شود.

چگونه باید از ماسک مو و کرم مو استفاده کنم؟

استفاده از ماسکهای مو به یک دوره طولانی تر نیاز دارد ، از 15 دقیقه تا یک شب متفاوت است! ماسک های مو معمولاً بعد از شستشوی مو و موهای خیس استفاده می شوند. اما برای موهایی که نیاز به ترمیم شدید دارند ، توصیه می شود که آنها را قبل از شستن استفاده کنید. این اجازه می دهد تا عوامل مرطوب کننده عمیق تر نفوذ کرده و آسیب ها را ترمیم کنند. برای نتیجه بهتر، در حالی که ماسک کار می کند، سر خود را با دستمال سر یا حوله بپیچید. کرم ها بعد از هر استحمام استفاده شده و نیاز به شستشو ندارند. و معمولا بر روی مو های نم دار قبل از استفاده از محصولات حرارتی استفاده می شوند. کافیست موهای خود را به دو قسمت تقسیم کنید و متناسب با حجم و اندازه آنها میزان مناسبی را بر ساقه های مو ماساژ دهید.

کرم ها فقط برای استفاده در تارهای مو هستند. در حالی که ماسک های مو باید به صورت ایده آل از ریشه تا نوک استفاده شوند.

مرجع:

https://virgool.io/@sale/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D9%85%D9%88-%D9%88-%DA%A9%D8%B1%D9%85-%D9%85%D9%88-xhzqgncud2ol

  • ۹۹/۱۱/۱۵
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی