آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

لورآل (Loreal) یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید کننده لوازم آرایش و محصولات مراقبت از مو در دنیا است که محصولات خود را بر پایه تحقیق و نوآوری تولید می کند و بیش از یک میلیارد مصرف کننده دارد. ماسک موی لورآل برای موهای آسیب دیده محصولی موثر در جهت حفظ سلامت و شادابی موهای بلند و آسیب دیده است.

خرید ماسک موی لورآل برای موهای آسیب دیده و بلند

همانگونه که موهای بلند جلوه و زیبایی خاص خودش را دارند، به همان میزان نیز به مراقبت ویژه ای نیاز دارند. از گره خوردن موها گرفته تا شکنندگی و ایجاد موخوره همگی از مشکلات موهای بلند به شمار می روند.

ماسک مو برای موهای آسیب دیده لورآل برای موهای آسیب دیده و بلند یک محصول محافظت کننده قوی است که با ایجاد یک لایه نازک روی موها، از آن ها در مقابل آسیب های ناشی از وسایل خشک کننده و حرارتی نظیر سشوار و اتوی مو و همچنین رنگ های شیمیایی و آلودگی های هوا مراقبت کرده و از مضرات استفاده آن ها می کاهد.

خاصیت آبرسانی قوی این ماسک مو از خشکی موها پیشگیری کرده و با فرمولاسیونی ویژه نقش موثری در تقویت و بازسازی موهای نازک و آسیب دیده ایفا می کند.

رویایی به اندازه بلندی موها!

فرمولاسیون ماسک موی لورآل برای موهای آسیب دیده غنی شده از کراتین، روغن کرچک و انواع ویتامین های مغذی مو است و با تغذیه عمیق موها، موهایی زیبا، تاثیر گذار و سالم برای مصرف کننده به ارمغان می آورد.

کراتین بکار رفته در ترکیبات این ماسک، نقش موثری در باز کردن گره موها و افزایش شانه پذیری موهای بلند و همچنین براق و درخشان جلوه دادن آن ها دارد.

یکی از مشکلاتی که معمولا اکثر افرادی که دارای موهای بلند هستند با آن رو به رو می شوند موخوره است. روغن کرچک موجود در ماسک Loreal باعث نرمی و مرطوب شدن موها شده و از این طریق امکان شکستگی و موخوره کاهش می یابد.

ماسک مو لورال نارنجی حجمی معادل 300 میل دارد و متناسب با انواع جنس موها است.

روش مصرف :

  • مقدار مناسبی از ماسک را روی ساقه و انتهای موها بمالید.
  • 2 تا 3 دقیقه صبر کنید.
  • موها را آبکشی کنید.
  • بعد از آبکشی موها، خیسی آن ها را با دستتان گرفته و آن ها را به آرامی داخل یک حوله نازک بپیچید.

برای حصول نتیجه بیشتر، بهتر است قبل از استفاده از این ماسک، موهایتان را با استفاده از شامپو مخصوص موهای بلند لورآل شستشو دهید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84-%d9%85%d8%af%d9%84-dream-long-%d8%ad%d8%ac%d9%85-300-%d9%85%db%8c%d9%84/

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی