آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

ماسک موی ترمیم کننده لورآل سفید السیو با تغذیه عمیق موها از ریشه تا ساقه، آن ها را زیبا و درخشان می کند. اگر موهای شما مستعد خشکی و شکنندگی است، این ماسک موهایتان را آبرسانی کرده و همواره مرطوب نگه می دارد.

خرید ماسک موی ترمیم کننده لورآل 

زمانی که موها خشک می شوند، رطوبت خودشان را از دست می دهند و از این رو ظاهری بد حالت و شکننده پیدا می کنند. خشک و شکننده شدن موها دلایل فراوانی دارد؛ از تغذیه و استرس گرفته تا شستشوهای مکرر و استفاده از محصولات نامناسب همگی دلیلی بر خشک شدن و آسیب دیدن موها هستند.

اما چاره چیست ؟! برای اینکه موهای سالم و شادابی داشته باشید باید به خوبی از آن ها مراقبت کرده و آن ها را تغذیه کنید. بخشی از فرآیند مراقبت از موها را می توان با ماسک های مناسب مخصوص مو پوشش داد. ماسک موی لورآل یک ترمیم کننده فوق العاده و مناسب برای موهای خشک و آسیب دیده است که به سرعت و در مدت زمان اندک زیبایی طبیعی موها را احیا می کند.

ماسک لورآل محصول کشور فرانسه است و برند LOREAL بزرگترین کمپانی دنیا در زمینه تولید محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به شمار می رود.

با معجزه هندی ها روی موهایتان شگفت زده شوید!

همیشه هندی ها به داشتن موهای زیبا و بلند شهره هستند، پس برای داشتن موهای زیبا و جذاب باید به روش ها و راهکارهای آن ها اطمینان کنیم. ماسک موی ترمیم کننده لورآل با دارا بودن روغن نارگیل هندی که غنی از پروتئین، اسیدهای چرب، ویتامین B و  C، زینک، پتاسیم و آهن است یک تغذیه کننده، نرم کننده قوی، درخشان کننده و مرطوب کننده ایده آل برای مو است.

این ماسک بافت سبکی داشته و به سرعت روی موها جذب می شود و به همین دلیل احساس سنگینی و چربی ایجاد نمی کند. همچنین رایحه خوشایندی دارد که تا ساعت ها شما را همراهی خواهد کرد.

نحوه استفاده ماسک موی لورآل سفید:

قبل از حمام کردن مقدار مناسبی از ماسک موی لورآل سفید را روی ساقه موها بمالید و آن را خوب پخش کنید تا جذب شود. یک تا دو ساعت صبر کنید و سپس در حمام موهایتان را آبکشی نمایید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88%db%8c-%d8%aa%d8%b1%d9%85%db%8c%d9%85-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84-%d8%ad%d8%a7%d9%88%db%8c-%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d9%86%d8%a7/

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی