آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

توجه به مراقبت از دندان از نظر سلامتی و زیبایی از اهمیت بسیاری برخوردار است. وقتی صحبت از مراقبت از دندان می شود ، اولین محصولی که به ذهن خطور می کند مسواک است. مسواک برقی از جمله محصولاتی است که با پیشرفت تکنولوژی جای خود را به نوع معمولی آن داده است. تمیز کردن چند بعدی دندان ها و مبارزه با پوسیدگی و پلاک مینای دندان از جمله ویژگی های بارز آن به حساب می آید.

ویژگی های مسواک برقی

اول از همه، نوع قابل شارژ نسبت به مسواک های دستی ، باکتری و پلاک زدایی بسیار موثرتری ارائه می دهند. این محصول قادر است مواد غذایی و بقایای اسیدی که پس از غذا روی دندانها ایجاد شده را به روشی بسیار کوتاهتر و فعال تر تمیز کند.

مسواک های برقی به طور خودکار حرکت تمیز کردن از بالا به پایین مورد نیاز را برای شما انجام می دهند. بعلاوه، مدلهای چرخان به راحتی بین دندانها وارد شده و تمیز می شوند. فقط باید آن را روی سطح دندان های خود حرکت دهید.

این محصول همچنین می تواند از آسیب به لثه و مینای دندان ناشی از مسواک زدن سخت با سیستم فشار خود محافظت کند. علاوه بر این، مراقبت از دندان را در هر زمان و هر مکان با شارژرهای خود که به راحتی می توانید هنگام سفر حمل کنید ، فراهم می کند.

چگونه از مسواک برقی استفاده کنیم؟

نحوه استفاده از مسواک برقی با توجه به مارک و مدل کالای خریداری شده متفاوت است. بنابراین مهم است که برای استفاده دقیق، دفترچه راهنمای کالای خریداری شده را مطالعه نمایید.

از طرف دیگر شما باید اطمینان حاصل کنید که هنگام شروع استفاده از آن کاملاً شارژ شده است. بعد از اعمال خمیر دندان بر برس آن، دقیقاً مانند یک مسواک دستی با زاویه 45 درجه نگه دارید. در همین حال، می توان با توجه به خصوصیات محصول، حالت مسواک زدن را انتخاب کرد.

برای تمیزکاری موثر باید حداقل دو دقیقه روی سطح جلو، سطح پشت و سطح آسیاب هر دندان بکشید. وقتی مسواک زدن را تمام کردید کافی است سر برس را با آب بشویید و بگذارید خشک شود.

از طرف دیگر، وارد آوردن فشار زیاد علاوه بر آسیب موهای مسواک وکاهش کارایی آن سبب صدمه به لثه ها و خونریزی آن خواهد شد.

چگونه مسواک برقی را تمیز کنیم؟

برای اینکه بتوانید مدت زمان طولانی از مسواک خود استفاده کنید و سبب کاهش طول عمر آن نشوید؛ باید آن را در فواصل منظم تمیز کنید.

اول از همه ، شما هرگز نباید از موادی مانند شوینده یا صابون برای تمیز کردن استفاده کنید. آب بهترین پاک کننده شماست.

  • پس از استفاده آن را با آب بشویید.
  • می توانید از آب تحت فشار و سرد برای تمیز کردن کامل هرگونه خمیر یا باقی مانده مواد غذایی بین برس استفاده کنید.
  • پس از شستشوی کامل برس ، می توانید آب را با یک تکه دستمال کاغذی از قلم مو پاک کنید.
  • از گذاشتن آن در مناطقی همچون سرویس بهداشتی و توالت برای جلوگیری از ایجاد میکروب در آن بپرهیزید. بنابراین پیشنهاد می شود آن را داخل کابینت سرویس بهداشتی قرار دهید.
  • نگهداری برس مرطوب با درپوش می تواند باعث ایجاد باکتری شورد. توصیه می شود بعد از هر بار استفاده، زیر آب نگه دارید و آن را به صورت عمودی بر روی بدنه خود ثابت کنید تا خشک شود.

       

      https://virgool.io/@sale/%D9%88%DB%8C%DA%98%DA%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B3%D9%88%D8%A7%DA%A9-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D9%88-%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%86%DA%AF%D9%87%D8%AF%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D9%88-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-%D8%A2%D9%86-woj4byw8yaub

      • ۹۹/۱۱/۲۹
      • mehrsa

      نظرات (۰)

      هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

      ارسال نظر

      ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
      شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
      <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
      تجدید کد امنیتی