آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

 

یکی از مهم ترین نیازهای دهان و دندان روزانه 2 مرتبه مسواک زدن اصولی دندان ها می باشد. اینکه آیا مسواکمان را درست انتخاب میکنیم؟ آیا هنگام پاکسازی دندان ها با مسواک، دندان هایمان را با حرکات اصولی و درست مسواک می زنیم؟ همه این موضوعات در رعایت بهداشت دهان و دندان از اهمیت ویژه ای برخوردار است. مسواک برقی که اغلب از طرف مطرح ترین دندانپزشکان توصیه می شود و همیشه بحث پیرامون آن وجود دارد؛ به تمیز کردن اصولی فواصل میان دندان ها و پلاک و باکتری ها کمک شایانی می کند. بنابراین بیایید ببینیم درباره این محصولات چه نکاتی را باید بدانیم!؟

وجه تمایز و نقاط قوت مسواک برقی چیست؟

در حذف پلاک و باکتری های دندان عملکردی بهتر رقم می زند و دندان ها را بدون آسیب به مینای دندان تمیز می کند.

روش استفاده از آن آسان است و تکنیک درست مسواک زدن را فراهم می کند. از این رو برای استفاده کودکان، سالمندان، افراد برخوردار از معلولیت ذهنی و به طور کلی افرادی که با نحوه صحیح مسواک زدن آشنایی ندارند گزینه ایده آلی به نظر می رسد.

سری یدک های مختلفی متناسب با ساختار دهان و ویژگی های دهان طراحی شده اند. بنابراین می توانید محصول مناسب با فرم دهان و ویژگی های دندان را تهیه کنید.

این محصولات دارای سنسور فشار هستند و در صورت فشار محکم و بیش از حد دندان ها به مصرف کننده هشدار می دهند. در نتیجه به تمیز کردن دندان ها با ملایمت و بدون فشار محکم کمک می کند.

برس و سری یدک آن ها قابل تعویض می باشد؛ به طوریکه شما می توانید سری و برس متناسب با ساختار دهان و ویژگی های دندان ها را انتخاب و مسواک بزنید.

این محصولات راه حل های مناسبی برای شرایط خاص بهداشت دهان و دندان ارائه می دهند و التهابات لثه و پریودنتیت ( بیماری و عفونت لثه ) را بهبود می بخشند.

با تایمر هشدار دهنده مدت زمان مناسب مسواک زدن دندان ها را مشخص می کند.

ویژگی هایی که هنگام خرید مسواک برقی شارژی در نظر گرفتن آن ها ضروری است:

با توجه به اینکه هزینه خرید این محصول بالا می باشد سعی کنید آن را از برند مطرح و ایمن تهیه کنید.

مهم است که طول عمر باتری محصول به اندازه کافی طولانی باشد. دارا بودن باتری لیتیوم یونی قابل شارژ محصول را کنترل کنید.

طراحی ارگونومیک بدنه و متناسب بودن آن با ساختار دست مهم است. بنابراین انتخاب محصولات متناسب با فرم دست از آزار و اذیت دست هنگام مسواک زدن جلوگیری می کند.

میزان سختی الیاف و فرم برس نیز مهم است. به عنوان مثال بهترین گزینه برای دندان های حساس، عفونت و التهابات لثه استفاده از برس با موهای نرم می باشد.

تعویض سری یدک هر 3 ماه یکبار مهم است. پس به دنبال مدل هایی باشید که بعد از مدتی به راحتی بتوانید آن را تهیه و تعویض کنید.

مدل هایی را انتخاب کنید که قدرت تمیز کنندگی 3 بعدی دارد و با حرکات نوسانی، لرزشی و چرخشی دندان ها را تمیز می کنند.

 

مرجع:

https://medad.io/@mortazinavideh/%DA%86%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%85%D8%B3%D9%88%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/

  • ۹۹/۱۱/۰۲
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی