آرایشی - بهداشتی

۲۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

وقتی به کاتالوگ رنگها خیره می شوید آرزوی اینکه این رنگها را بتوانید روی موهایتان اعمال کنید یک ایده آل تمام نشدنی است. اما اینکه بتوانید کپیه رنگ ها داشته باشید کمی دور از ذهن است ولی می توان با انتخاب رنگ موی مناسب و با کیفیت تا حدودی این کار را عملی ساخت. برخی از رنگ موها به صورت کیت و بسته ای بوده و برای محافظت بهتر از مو دارای نرم کننده مو نیز می باشند.

 

رنگ  با محافظت سه گانه!

در 3 مرحله باید از موهای خود مراقبت کنید. قبل از رنگ کردن، حین و پس از رنگ کردن. از جمله برندهای معتبر که برای اینکار محافظت تولید شده است رنگ مو لورآل می باشد.

فرمولاسیون کیت های رنگ Loreal با کراتین و پروتئین های مورد نیاز مو غنی شده تا با تقویت کلاژن موها آن ها را پرپشت تر و قوی تر کند. همچنین لایه محافظی روی ساقه موها ایجاد می کند که موها پس از رنگ شدن آسیب نبینند و بافت آن ها نرم تر و لطیف تر شود.

 

کدام رنگ مو مناسب من است ؟

انتخاب رنگ مویی که به صورتتان بخورد و چهره تان را جذاب تر کند مهمترین کاری است که شاید بیشتر افراد ندانند. برای این کار باید به توناژ رنگ صورتتان دقت کنید. اگر رنگ پوستتان دارای توناژ سرد است از رنگهایی مانند  شکلاتی تیره، بلوطی، قهوه ­ای تیره و موکا است استفاده کنید.

اگر پوستی گرم دارید باید از رنگ موهای گرم تر مانند مثل کاراملی، عسلی، قهوه­ ای طلائی، کهربائی، ماهگونی و دارچینی استفاده کنید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

این روزها با شیوع ویروس کرونا با مشکل کم شدن و نبود ژل ضدعفونی کننده در سطح کشور مواجه شده ایم.

 

مایع ضدعفونی کننده خانگی برپایه الکل

بهترین و دردسترس‌ترین ماده برای ضد عفونی و از بین بردن ویروس‌ها به خصوص ویروس کرونا الکل می‌باشد. بنابراین اکثر محلول ضدعفونی کننده پایه اصلی آن‌ها الکل (اتانول) می‌باشد. درصد تقریبی مناسب الکل برای ضدعفونی باید 70% باشد تا تاثیر مخرب بر روی دیواره ویروس‌ها داشته باشد. در زیر به طرز تهیه چند محلول ضدعونی می‌پردازیم.

برای ساخت محلول ضد عفونی کننده دست بزرگسالان به موادی مثل الکل طبی و ژل آلوئه ورا نیاز داریم، ابتدا دو سوم پیمانه الکل را در ظرفی مناسب می‌ریزیم، سپس یک سوم آن را ژل الوئه‌ورا اضافه کرده و با هم ترکیب می‌کنیم. بسته به سلیقه خود می‌توانید برای خوش‌بو شدن محلول اگر اسانس چای درختی دارید اضافه کنید، چرا که بوی مطبوعی به محلول شما می‌دهد. دلیل استفاده از ژل آلوئه ورا از بین بردن تاثیرات خشکی دست به خاطر خواص الکل است.

اگر می‌خواهید ژل‌ شما به ژل‌های داروخانه‌ای شباهت داشته باشد باید، ژل آلوئه ورا و چند قطره گلیسیرین را با 1 قاشق الکل طبی یا ترکیب کنید؛ سپس مقداری اسانس دارچین را با اسانس درخت چای به ترکیب اضافه می‌کنیم و در آخر آب مقطر یا نقره کلوئید را در حد چند قطره به آن اضافه کنید تا به محلول رقیقی برسید. سپس آن را در قوطی اسپری مناسب بریزید و از آن استفاده کنید

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

دیادرمین

کرم لیفتینگ و کلاژن ساز روز دیادرمین مخصوص ضد پیری مناسب برای پوست های نرمال تا مختلط

با افزایش سن، پوست نرمال و پوست مختلط  قدرت ارتجاعی پوست از بین میرود و اولین چین و چروک ها رشد می کنند. مراقبت از صورت با یک بافت سبک و به دور از براق شدن و چرب شدن پوست

عملکرد:

بهینه ساز کلاژن درماتوپلاکس اثر پیشگیری از ضد چین و چروک را تقویت می کند. در مرحله اول، تکنولوژی درماتوپلاکس تولید فیبر کلاژن پوست را افزایش می دهد.

در مرحله بعد، الیاف کلاژن به طور مطلوب برای ایجاد یک شبکه کلاژن قوی متصل می شوند..

ساختار پوست به طور قابل توجهی جوان سازی می شود.

نتایج قابل مشاهده:

در حالی که تکنولوژی درماتوپلاکس یک اثر ضد چین و چروک را تقویت می کند، ژل مخصوص برای پوست های نرمال و مختلط عمیقا پوست را هیدراته کرده و الاستیک پوست را بهبود می بخشد.

-دارای مجوز ۵ ستاره از ECARF (تست  آلرژی)

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

پاک کننده آرایش صورت

بعد از پایان یک روز طولانی، وقت پاک کردن صورت از تمام آلودگی‌ها و مواد آرایشی است. برای بهترین نتیجه به یک پاک کننده آرایش خوب احتیاج داریم که برای پوست ما مناسب باشد. مراقبت از پوست بسیار مهم است و مواد آرایشی و  آرایش پاک کن بهتر است طبیعی باشند و کمتر از مواد شیمایی در ساخت آن‌ها استفاده شده باشد.
 

انواع ژل شستشو و شیر پاک‌کن

پاک کننده‌های صورت انواع مختلف دارند که شامل شیر پاک کن، ژل شستشوی صورت، سرم، لوسیون، فوم، تونیک و آب پاک کننده است. برخی از پاک کننده‌های آرایش برای تمام صورت مناسب هستند اما بعضی دیگر، مشخصا برای پاک کردن قسمت‌هایی مانند لب و چشم هستند. ژل و فوم شستشو نیز معمولا پس از استفاده احتیاج به شستشو با آب دارند و نباید روی صورت بمانند.

استفاده از مواد مغذی و مرطوب کننده در ساختار پاک‌کننده‌ها، آن‌ها را تبدیل به یک جایگزین عالی به جای صابون کرده است. چه خانم باشید چه آقا، به علت وجود گرد و غبار و آلودگی‌های موجود در هوا، پوست شما نیاز به شستشوی روزانه دارد. یک پاک کننده صورت مناسب، آلودگی‌ها را از پوست شما تمیز می‌کند و پوست شما را مرطوب و شاداب نگه می‌دارد.
 

خرید پاک کننده برای صورت

شما می‌توانید با بررسی گروه پاک کننده آرایش صورت در دیجی‌کالا، یک پاک کننده مناسب برای پوست خود پیدا کنید ولی قبل از خرید حتما مطمئن شوید که چه نوع پوستی دارید. پوست شما ممکن است چرب، خشک، حساس، یا ترکیبی باشد. برای هر پوستی پاک کننده مخصوص آن پوست وجود دارد. برای مثال اگر شما پوست چربی داشته باشید و از ژل شستشوی مخصوص پوست‌های خشک استفاده کنید، ممکن است جوش بزنید و چربی پوست شما از حالت تعادل خارج شود. همینطور برعکس اگر پوست خشک و حساسی داشته باشید و به اشتباه از شوینده مخصوص پوست چرب استفاده کنید، پوست شما به شدت خشک خواهد شد و رطوبت خود را از دست می‌دهد. پس قبل از خرید حتما از دکتر خود در مورد نوع پوست و اینکه چه نوع لوازم آرایشی و بهداشتی برای شما مفید است سوال کنید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

نرم کننده موی داو

شستن مو‌ها با شامپو و چنگ زدن آن‌ها باعث ایجاد کرک و پیچ خوردگی در مو‌ها می‌شود و گاهی باز کردن کرک مو مخصوصا مو‌های نازک و بلند به حدی سخت و آزاردهنده می‌شود که فرد مجبور می‌شود موهایش را قیچی کند. موهای رنگ شده به دلیل اینکه تحت تاثیر مواد دکلره قرار گرفته‌اند بافتیم و جنسی خشک پیدا می‌کنند و با شست‌و شو بیشتر رطوبت خود را از دست می‌دهند. شرکت‌های آرایشی- بهداشتی برای رفع این مشکل اقدام به تولید نرم‌کننده‌ها کرده اند که پس از شامپوی اصلی استفاده‌ می‌شود؛ به صورت کلی روش استفاده از نرم کننده‌ها ماساژ آن بر روی ساقه‌ی مو است و نباید با ریشه‌ی مو تماس داشته باشند. برند داو (Dove) که در تولید محصولات بهداشتی شناخته شده است برای انواع مو‌ها با جنس‌های مختلف شامپو و نرم کننده‌های متنوعی تولید کرده است که می‌توانند در بهبود و ترمیم مو‌ها موثر باشند. نرم کننده موی داو رنگ شده‌ی داو با حجم 200 میلی لیتر حاوی کراتین است که علاوه بر باز کردن کرک‌های احتمالی مو باعث نرمی و صاف شدن مو می‌شود و به دلیل دارا بودن مواد مغذی در ترمیم آسیب‌های ناشی از رنگ و دکلره کردن مو موثر است.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

xنمک ظرفشویی «فینیش» با قابلیت‌ جلوگیری از رسوبات آهکی در ماشین ظرف‌شویی، یکی از بهترین انتخاب‌ها برای شست‌وشوی ظروف است. این محصول فینیش در یک بسته‌ی 2 کیلوگرمی و بدون رایحه عرضه می‌شود. برای استفاده از آن ابتدا ظروف را از باقیمانده‌ی غذا پاک کرده، سپس محفظه‌ی نمک را طبق دستورالعمل ماشین ‌ظرف‌شویی پر کنید. توصیه می‌شود چنانچه در منطقه‌ای با سختی آب بالا زندگی می‌کنید، همواره محفظه‌ی نمک را پر نگهدارید. با توجه به بسته‌ی مقوایی پودر، باید همیشه آن ‌را در جای خشک و دور از نور مستقیم خورشید نگهداری کرد. فینیش تولیدکننده‌ی محصولات شوینده از سال 1953 میلادی است. این شرکت با بیش از 60 سال سابقه، در 40 کشور دنیا فعالیت می‌کند. همچنین فینیش جهت کسب نتیجه‌ی بهتر به همکاری با شرکت‌های تولیدکننده‌ی لوازم و دستگاه‌های شوینده‌ی خانگی نظیر Bosch ،Beko ،AEG ،Siemens ،Hoover Haier ،LG و... اقدام کرده است.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

شیشه شیر بیبی لند

محصولی که می‌بینیم شیشه‌شیر با ظرفیت 240 میلی‌لیتری از برند «بیبی‌لند» است. جنس این شیشه‌شیر از پلی‌پروپیلن است، این جنس از نوع پلاستیک‌های ایمن محسوب می‌شود.

اجزای تشکیل‌دهنده این شیشه ‌شیر بیبی لند ، بطری با بدنه‌ای پلاستیکی، سرشیشه سیلیکونی، درپوش و دسته است که به تفکیک به توضیح آن‌ها می‌پردازیم. بطری پلاستیکی این شیشه‌شیر با رنگ شفاف تولید شده و در فرایند تولید آن ماده مضر بیسفنول A یا همان BPA به کار نرفته است. روی این بدنه، خط درجه‌بندی را خیلی واضح و خوانا مشاهده می‌کنیم که از طریق آن می‌توانید میزان شیر هنگام تغذیه نوزاد را اندازه‌گیری کنید و از حجم هر وعده غذایی نوزاد خود مطلع شوید. در دو طرف بدنه دو دسته پلاستیکی را داریم که به راحت دست گرفتن بطری کمک می‌کند. این دسته قابل جداسازی از قسمت دهانه بطری است. بعد از بدنه و دسته‌ها به قسمت سری شیشه‌شیر می‌رسیم. سری بخش مهمی از شیشه‌شیر است. وقتی نوزاد آن ‌را می‌مکد، مایع درون بطری از سری رد شده و به دهان او وارد می‌شود. سری این شیشه‌شیر از جنسی سیلیکونی، نرم و انعطاف‌پذیر ساخته شده و از نوع ارتودنسی است. جنس سیلیکونی این سرشیشه در مقایسه با جنس‌های دیگر، باعث می‌شود طول عمری سه ‌چهار برابر بیشتر داشته باشد و برای نوزادانی که به هنگام تغذیه با سری شیشه‌شیر خشن برخورد می کنند، انتخابی ایده‌آل است. علاوه بر این سری‌های ارتودنسی متناسب با شکل کام و لثه‌‎ی نوزاد طراحی شده و باعث می‌شوند، فضای بیشتری جهت حرکت زبان و فک به هنگام مکیدن شیر وجود داشته باشد. تکه آخر تشکیل دهنده این شیشه‌شیر یک درپوش عروسکی است که به خوبه روی دهانه فیکس شده و از سری سیلیکونی شیشه‌شیر در برابر آلودگی محافظت می‌کند.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

بهداشت و نظافت شخصی هر فرد مهم ترین کاری است که در طول روز باید به آن توجه ویژه ای شود. مهم ترین بخش سلامت پاکیزگی دست ها می باشد و انواع صابون و مایع دستشویی که قرار است انتخاب شود.

شستن دست ها با صابون به طور مداوم در لحظات بحرانی در طول روز مانع از گسترش بیماری هایی مانند اسهال و وبا می شود که از طریق مسیرهای مدفوع و خوراکی انتقال می یابد.
برای مثال، افراد اگر دست ها را قبل از دست زدن به چشم ها، بینی یا دهانشان شستشو ندهند. ممکن است به علت بیماری های تنفسی مانند آنفلوانزا یا سرماخوردگی آلوده شوند،

انواع اشکال صابون و مواد شوینده

حذف میکروارگانیسم ها از پوست با افزودن صابون یا مواد شوینده به آب افزایش می یابد. عمل اصلی صابون و مواد شوینده افزایش حلالیت است.
آب به تنهایی یک پاک کننده پوست ناکارآمد است چرا که چربی ها و پروتئین هایی که مولکول های آلی هستند، به راحتی در آب حل نمی شوند.

صابون جامد

صابون جامد، به دلیل طبیعت قابل استفاده مجدد، ممکن است باکتری هایی که از استفاده های قبلی دارد را دوباره انتقال دهد. با این حال استفاده از صابونهای شخصی منطقی به نظر می رسد.

مایع دستشویی

استفاده از مایع دستشویی برای شستشو شاید منطقی تر به نظر برسد زیرا امکان انتقال میرکروب را نداشته و بهداشتی تر به نظر می رسد.

خرید اینترنتی مایع دستشویی

سوپرمارکت اینترنتی زز زاگرس با فراهم آوری برندهای سیو، گلنار، اکتیو، آتی، اوه، صحت و انواع مایع های دستشویی گلیسیرینه، صدفی و فومی و انواع صابون های مراغه و گلنار توانسته است رسته ی سوپرمارکت خود را تکمیل نماید.

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%a7%d8%b3%d8%aa%d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85/%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d9%88%d9%86/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 رعایت بهداشت و نظافت شخصی جز مواردی است که برای سلامت افراد همواره حائز اهمیت بوده و است و برای این منظور محصولات مختلفی برای افراد و شرایط متفاوت عرضه می شوند. می توان گفت یکی از مشکلات بسیاری از افراد سالمند به خصوص کسانی که از برخی بیماری ها نیز رنج می برند، بی اختیاری ادراری می باشد. به همین دلیل محصولاتی برای رفاه حال این عزیزان در دسترس آن ها قرار دارد که از کاربردی ترین آن ها می توان به پوشک بزرگسالان اشاره کرد. با استفاده از این کالا در صورت بی اختیاری ادراری، از آلودگی فرد، لباس و محیط اطرافش جلوگیری می شود.

 
انواع مختلف پوشک بزرگسالان

این محصولات جاذب که برای بی اختیاری ادرار در افرادی با مشکلات خاص، حالت بستری و حتی کهنسالان مورد استفاده قرار می گیرد، در انواع مختلفی ارائه می شوند که به با توجه به شرایط فرد می توان آن ها را انتخاب کرد.

پوشک قابل شستشو: یکی از انواعی است که به خاطر قابلیت چند بار استفاده، مقرون به صرفه بوده و مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می گیرد. در تولید این مدل ها الیافی مصرف شده که این امکان را برای فرد فراهم می کند تا بتواند پس از استفاده آن ها را شسته و مجدد آن را استفاده کند.

پوشک شورتی: می توان گفت یکی از محبوب ترین مدل های پوشک سالمندان بوده و چون ظاهری شبیه شورت دارند، تفکر منفی درباره استفاده از این محصولات را از بین می برند. به علاوه پوشک های شورتی طرز استفاده راحتی دارند و به راحتی می توان سایر لباس ها از آن استفاده کرد.

پوشک چسبی: پوشینه بی اختیاری بزرگسالان چسبی همانطور که از نام آن مشخص است توسط چسب هایی که در آن تعبیه شده، استفاده می شوند. این چسب ها به فرد کمک می کند تا به راحتی پوشک را باز و بسته کند.
این محصولات در سایزهای مختلف بزرگ، متوسط و کوچک عرضه شده و همچنین در بسته بندی های 1 عددی، 10 عددی، 14 عددی، 16 عددی، 18 عددی و 30 عددی تولید می شوند که با توجه به نیاز افراد قابل انتخاب هستند.

 


برندهای معتبر در زمینه تولید پوشک بزرگسال

امروزه با پیشرفت هایی که در صنایع مختلف مشاهده می شود، کارخانجات متعددی اقدام به تولید و عرضه این محصولات بهداشتی برای رفاه حال افراد کرده اند. از میان معتبرترین برندهای تولید کننده پوشینه بزرگسال می توان به این موارد اشاره کرد: ایزی لایف Easy life، پنبه ریز Panberes، دافی Dafi، جولی Jolly،کرولی Caroli و مبارک Mobarak.

 


نکات مهم در خرید پوشک بزرگسال

در هنگام استفاده از پوشک بزرگسال، موارد مختلفی را باید مورد توجه قرار داد. 
راحتی مهم ترین فاکتور در مورد این محصولات می باشد، به نحوی که باعث آرامش فرد و سهولت در انجام فعالیت های مختلف در هنگام استفاده باشد.
لازم است تا پوشک ها ضد حساسیت و ضد تعریق بوده تا مانع از مشکلات و حساسیت های پوستی و یا امکان رشد باکتری ها شود.
از انتخاب پوشک های نامرغوبی که احتمال نشت کردن و در نتیجه خیس شدن لباس فرد را دارد خودداری کنید.
 انتخاب سایز متناسب، علاوه بر ایجاد حس راحتی، از مشخص شدن پوشک در زیر لباس جلوگیری کرده و باعث آرامش خاطر فرد می شود.

 


خرید اینترنتی انواع پوشک بزرگسالان

امروزه سبک زندگی افراد نسبت به گذشته تغییرات زیادی داشته و مشغله های مختلف باعث شده تا آن ها زمان آزاد زیادی نداشته باشند. از این رو بسیاری از افراد به جای روش های مرسوم خرید مثل مراجعه حضوری به فروشگاه های مختلف، روش های سریع و در دسترسی چون خرید آنلاین را برای تهیه اقلام مورد نیاز خود مورد استفاده قرار می دهند. به همین منظور سایت های فروشگاهی متعددی مثل فروشگاه اینترنتی دیجی کالا اقدام به عرضه و فروش مجموعه متنوعی از محصولات مورد نیاز خانواده ها کرده اند. شما می توانید به این سایت معتبر مراجعه کرده و کالای مورد نیاز خود را با اطمینان از کیفیت آن، از میان برندهای برتر سفارش دهید. به علاوه با خرید اینترنتی از فروشگاه اینترنتی دیجی کالا شما می توانید از تخفیف های سایت برخوردار شده و لذت یک خرید ارزان قیمت را در زمان کوتاه تجربه کنید.

www.zzzagros.com/product-category/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d8%b4%d8%ae%d8%b5%db%8c/%d9%be%d9%88%d8%b4%da%a9-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%d8%b3%d8%a7%d9%84%d8%a7%d9%86/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

موهای صاف، شانه پذیر و مرتب از اصول زیبایی در خانم ها است. لوازم مراقبت از موی بسیاری وجود دارد که استفاده از آنها سبب تقویت مو شده و موهای یک دستی خواهید داشت.

سالهای سال است که نرم کننده های مو در حمام و بعد از استفاده از شامپو به ساقه های مو زده می شود تا موهایی نرم و شانه پذیری داشته باشیم. حتی بعضی از افراد در حمام موهایی که دارای نرم کننده است را شانه می کنند تا بعد از حمام دچار مشکل نشوند.

 

ماسک مو

 

اما آنچه تفاوت بین ماسک و نرم کننده مو را رقم می زند این است که ماسک مو خاصیت درمانی نیز داشته و معمولا برای تقویت مو نیز از آنها استفاده می شود. ماسک مو نیز همانند نرم کننده ها در زمان استحمام استفاده می شود و به ساقه های مو برای تقویت و از بین بردن موخره زده می شود.

علاوه بر آن ماسک مو را می توان هفته ای 2-3 مرتبه استفاده نمود و هنگام مصرف باید به مدت 5-10 دقیقه روی مو باقی بماند تا مواد مغذی موجود در آن وارد موهای شما شود. همچنین ماسک موها دارای انواع مختلفی هستند که باید براساس موی خودتان آن را انتخاب نمایید، مانند ماسک برای موهای خشک، رنگ شده، آسیب دیده، فر و غیره.

 

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d9%88/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88/

  • mehrsa