آرایشی - بهداشتی

۳۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان با فرمولاسیون بدون چربی و سرشار از انواع آنتی اکسیدان ها محصولی مناسب برای مراقبت از پوست در برابر عوامل جوی و آلودگی های هوا است. این کرم حجمی معادل 240 میل دارد و توسط برند Comeon تحت لیسانس کشور سوئیس تولید شده است.

کرم مرطوب کننده دست و صورت کامان حاوی عصاره آرگان 240 میل

” این محصول با پوستم سازگار است ؟ باعث حساسیت بیشتر پوستم نمی شود ؟ چقدر تاثیر گذار است ؟ ” همه این ها سوالاتی است که ممکن است بارها و بارها از خودتان پرسیده باشید. اگر پوست حساسی دارید، ممکن است رعایت برنامه روتین برای مراقبت از پوست میان این همه محصول متنوعی که در بازار وجود دارد، کاری سخت و گیج کننده به نظر برسد.

به طور کلی یکی از بهترین محصولاتی که برای پوست های حساس می تواند استفاده شود، کرم مرطوب کننده است. فرمولاسیون ملایم کرم کامان مخصوص پوست های حساس تولید شده است. این کرم به راحتی داخل پوست نفوذ کرده و بدون ایجاد چربی، آن را تغذیه می کند. زبری و خشکی پوست را برطرف کرده و بافت آن را نرم و لطیف می سازد.

با Comeon نگرانی هایتان را کاهش دهید!

این محصول قابلیت استفاده در شب و روز را داشته و ماندگاری 24 ساعته آن محافظت طولانی مدتی را برایتان به ارمغان می آورد. همچنین در طول یک هفته 98 درصد از رطوبت مورد نیاز پوست را تامین می کند.

در ترکیبات آن از روغن آرگان استفاده شده که یکی از گران ترین روغن های طبیعی است و خواص شگفت انگیز فراوانی دارد. این روغن می تواند رشد سلول های پوست را تقویت کرده و بافت آن را سالم تر کند. Comeon خاصیت آبرسانی بسیار قوی دارد و روی صورت، دست و بدن قابل استفاده است.

نحوه مصرف :

در هر بار استفاده، مقدار مناسبی از کرم را روی پوست اعمال کرده و با حرکات دایره ای روی پوست ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%b7%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

ژل شستشو صورت کامان تنها در 8 ثانیه آلودگی و کثیفی های پوست را تمیز می کند و نمایی شفاف و شاداب در صورت به ارمغان می آورد. برای مصرف روزانه ایده آل است و محتویات با کیفیت آن سبب شده است برای پاکسازی نواحی حساس دور چشم نیز مناسب باشد. این محصول برای استفاده پوست های چرب طراحی شده است.

ژل شستشو صورت کامان مناسب پوست های چرب 500 میل

بدون قید و شرط مهم ترین عامل زیبایی ظاهری، داشتن پوستی سالم است. زیبایی و سلامت پوست با پاکسازی آن امکان پذیر است. تمیز کردن پوست باید با استفاده از محصولات شوینده مناسب جنس آن انجام پذیرد. این محصولات نباید چربی های مفید و PH پوست را از بین ببرند. تمیز نگه داشتن پوست، پاکسازی آن از کثیفی، مواد آرایشی و چربی اضافه دست یابی به پوستی سالم را آسان می سازد. ژل های شستشو به پاک کردن عمقی آلودگی، کثیفی، گرد و غبارهای روزانه، چربی اضافه و اثرات منفی عوامل محیطی کمک شایانی می کنند. این محصولات استفاده بسیار آسانی دارند و اغلب افراد در روتین مراقبت پوست، روزانه از آن استفاده می کنند. ژل شوینده صورت کامان فاقد مواد صابونی است. بعد از شستشو موجب خشکی و احساس کشیدگی در پوست نمی شود و بعد از 7 روز رطوبت پوست را تا 98% افزایش می دهد.

فیس واش COMEON حس تمیزی و لطافت را در پوست به وجود می آورد!

ژل شستشو صورت کامان متعادل کننده چربی پوست است و بنابراین مانع برق انداختن پوست می شود. همچنین در جلوگیری از ایجاد جوش و آکنه که از مشکلات پوست های چرب و روغنی محسوب می شود؛ بسیار موثر عمل می کند. همچنین با پاکسازی عمیق منافذ پوست به کوچک شدن آن کمک می کند. ژل شستشو پوست چرب کامان سرشار از آنتی اکسیدان و هیالورونیک اسید است. هیالورونیک اسید باعث رطوبت رسانی و آبرسانی عمیق به پوست و جوانسازی آن می شود. آنتی اکسیدان بکار رفته پوستی نرم، صاف و شفاف به وجود می آورد. این محصول در محفظه پمپی با جنس پلاستیک عرضه بازار شده است و در مسافرت به راحتی می توان با خود حمل کرد.

نحوه مصرف:

ابتدا صورت خود را با آب مرطوب کنید. سپس مقدار کمی ژل را کف دست ریخته، به پوست صورت و گردن بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید، سپس با آب ولرم آبکشی کنید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

خرید مسواک باتری دار خوب به اندازه داشتن دندان های سالم اهمیت دارد. مسواک باتری دار اورال بی مدل PRO-EXPERT می تواند تمامی دندان ها را تحت پوشش قرار داده و در مدت زمان کوتاه تری آن ها را تمیز نماید. بنابراین اگر فکر می کنید نمی توانید با مسواک معمولی همه دندان های خود را تمیز کنید، مسواک باتری دار اورال بی  برای شما مناسب است. این مسواک دارای سری با الیاف نرم، می تواند به تمامی سطوح دندان های عقبی دسترسی داشته باشد و از پوسیدگی دندان جلوگیری کند.

درباره مسواک برقی اورال بی

همچنین با چرخش زاویه ای، تمیز کننده عمیق میان دندان ها و عملکردی مانند نخ دندان دارد. این محصول برای شست و شوی لثه و دندان های افراد حساس کاربرد دارد. از دیگر مزایای استفاده از این مسواک می توان به استفاده آسان، نرم بودن الیاف سر آن، قدرت تمیز کنندگی بالا و سفید کردن دندان ها اشاره کرد. بهداشت دهان و دندان مسئله ای نیست که بتوان از آن صرف نظر کرد.

شیوه مسواک زدن از اهمیت بالایی برخوردار است و فشار بیش از حد مسواک می تواند موجب از بین رفتن مینای دندان یا تحریک لثه شود. علاوه بر این ها مسواک زدن بعضی از نقاط دندان ها که دور از دسترس هستند احتیاج به دقت بالایی دارد. اگرچه با استفاده از یک مسواک معمولی و صرف وقت و دقت بیشتر می توان به نتیجه  مناسب رسید اما راه راحت تر استفاده از مسواک باتری دار و مسواک برقی است. سر مسواک برقی با سرعت حرکت بالایی که دارد بسیار سریع تر و راحت تر از حرکت دست، می تواند پلاک ها و جرم های دندان را پاک کند و از به وجود آمدن بسیاری از مشکلات دندان جلوگیری می کند. از این رو کمپانی اورال بی در این زمینه محصولات متنوع و با کیفیتی تولید کرده است.

 

www.zzzagros.com/product-category/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%af%d9%87%d8%a7%d9%86-%d9%88-%d8%af%d9%86%d8%af%d8%a7%d9%86/%d9%85%d8%b3%d9%88%d8%a7%da%a9/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

ماسک 3 در1 نیوآ مدل (DETOX) حجمی معادل 150 میل دارد و توسط برند معروف نیوآ به بازار عرضه شده است. پوست یکی از حساس ترین اندام بدن انسان محسوب می شود و به طور مدام در تماس با عناصر مختلف قرار دارد، آلاینده ها و گرد و غبار محیط اطراف ما می توانند موجب مسدود شدن منافذ پوست شوند و سمومی که از آن سرچشمه می گیرد می تواند چهره و ظاهر شما را تحت تاثیر قرار دهد؛ به همین دلیل مراقبت ویژه از پوست اهمیت دارد. ماسک صورت نیوا با فرمولاسیون خاص حاوی عصاره چای سبز و برنج سیاه برای همین منظور طراحی شده است، که پوست را کاملا سم زدایی کند تمام باکتری های مضر را از بین ببرد. همچنین به دلیل خاصیت پیلینگ (لایه برداری) سلول های مرده پوست را پاکسازی می کند.

ماسک صورت نیوا ضمن پاکسازی و تمیز کردن، به صورت ماسک و لایه بردار نیز مورد استفاده می باشد و بعد از استفاده پوستی شفاف و درخشان برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. علاوه بر این پوست را مات می کند و به دلیل ساختار سبک مانع از ایجاد حس چربی در پوست می گردد، از این رو ظاهری سالم و لطیف به پوستتان می بخشد. ترکیبات بی نظیر این کرم التهاب پوست را کم کرده و قابلیت ارتجایی  پوست را نیز بیشتر می کند. همچنین آنتی اکسیدان های موجود در ماسک نیوآ به از بین بردن حلقه های سیاه دور چشم نیز کمک شایانی می کند و با رادیکال های آزاد که موجب تسریع  روند پیری می شود، مبارزه می کند. ماسک 3 در 1 نیوآ توسط متخصصان پوست آزمایش و تایید شده است به همین محصولی ایده آل برای داشتن پوستی سالم و صاف می باشد.

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

خمیر دندان سفید کننده فوری سیگنال مدل BEYAZ GUC  حجم۱۰۰ میل و ساخت کشور ترکیه است.  در انتها باید توجه کنید که مناسب‌ترین فرد برای مشاوره در انتخاب بهترین خمیردندان پزشک شما است. اگرچه در دوران مدرسه مسواک زدن چندان کار ساده‌ای نبود اما معمولا تمام افراد بالاخره به این نتیجه می‌رسند که باید مسواک بزنند، حالا ممکن است متوجه نقش دندان در زیبایی صورت شده باشند یا دندان‌درد و دندان‌پزشک آنان را مجبور کند یا حتی بوی بد دهان حس ناخوشایندی به آنان داده باشد.

درباره خمیر دندان سیگنال

اما همه نمی‌دانند که چه طور می‌توانند از شر پلاکت‌های باکتری درون دهان با انتخاب مسواک و خمیر دندان درست خلاص شوند. خمیردندان‌ها معمولا در تیوب‌های لمینیت یا آلومینیومی بسته‌بندی می‌شوند تا (به‌سادگی) دوامی قابل‌توجه داشته باشند. فرقی نمی‌کند چه مارکی و یا چه رایحه‌ای را استفاده می‌کنید، این کاملا سلیقه‌ای است. خمیر دندان سفید کننده فوری دارای عصاره‌ی سیب بوده که علاوه بر دارا بودن خاصیت ضد التهابی لثه و ضد پوسیدگی، از ایجاد جرم و پلاک دندان جلوگیری می‌کند و به دلیل عصاره‌های آن از طعم و بوی خوبی برخوردار بوده و پس از مصرف آن محیط دهان معطر می‌شود.

در حالت کلی خمیر دندان سیگنال به چهار دسته ضدپوسیدگی، ضد جرم، ضد پلاک و ضد حساسیت تقسیم می‌شوند، گاهی هم ممکن است محصولی ترکیبی وجود داشته باشد که خصوصیت‌های چند نوع مختلف را یکجا داشته باشد. خمیردندان‌های ضدپوسیدگی دارای ترکیبات فلوراید هستند که منجر به کاهش پوسیدگی دندان می‌شوند، این خمیردندان باعث استحکام دندان‌ها و در عین حال متوقف یا کند شدن فرایند پوسیدگی می‌شود. خمیر دندان سیگنال ضد جرم مناسب پیشگیری از جرم است و سبب می‌شود فرایند ایجاد رسوب و چسبیدن آن‌ها بر روی دندان‌ها آهسته‌تر شود. خمیردندان ضد پلاک به لطف استفاده از موادی مانند تری کلوزان ها سبب به تاخیر انداختن ایجاد پلاک‌های میکروبی دردهان می‌شود.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

ژل ماشین ظرفشویی دوفاز پریل (pril) با فرمول قدرتمند و قدرت شویندگی و تمیز کنندگی بالا با انواع لکه های سخت، سوخته و چسبیده غذا مبارزه می کند و آن ها را کاملا از بین می برد. این محصول ساختار غلیظ و با کیفیتی دارد و تا 50 شستشو قابل استفاده می باشد.

ژل ماشین ظرفشویی دوفاز پریل مدل YAG COZUCU حجم 900 میل

ژل ماشین ظرفشویی پریل حجمی معادل 900 میل دارد که ضمن شستشوی بی نقص و کامل ظروف، حاوی جلادهنده می باشد که خود مزیتی مهم به شمار می آید و از ظروف شیشه ای و بلورین محافظت می کند و مانع از خش افتادن به آن ها می شود.
همچنین نمک موجود در این محصول تاثیرات سختی آب را کاهش می دهد و مانع از کدر شدن ظروف و اختلال در عملکرد ماشین ظرفشویی می گردد.

اما اگر آبی که استفاده می کنید میزان سختی آن بیشتر از 21 درجه باشد؛ برای جلوگیری از تاثیرات بد آن نمک جداگانه ای تهیه کرده و استفاده کنید.
فرمول جدید بکار رفته در ساخت این مایع ظرفشویی، این قدرت را دارد که داخل دشوارترین لکه ها نفوذ کرده و آن ها را کاملا از بین ببرد.
به علاوه در برنامه های زمان کوتاه نیز بدون باقی گذاشتن مواد اضافی در ظروف، قابلیت حل شدن دارد و به آسانی شسته می شود.

وجه تمایز و نقاط قوت بهترین مایع ظرفشویی pril

درپوش ژل ماشین ظرفشویی دوفاز پریل به گونه ای طراحی شده است که میزان استفاده از آن کاملا تحت کنترل است و همچنین بوی بد ظروف را از بین می برد.

توصیه هایی برای استفاده:

  • 18 میل برای شستشوی ظروف با میزان کثیفی کمتر
  • 28 میل برای شستشوی ظروف با میزان کثیفی معمولی و زیاد

نحوه استفاده:

  1. با استفاده از سوراخ های موجود در بالای بطری، مقدار مناسبی را داخل محفظه مایع ظرفشویی بریزید.
  2. توصیه می شود اگر میزان سختی آب بیشتر از 21 درجه باشد از نمک و جلادهنده به طور جداگانه استفاده کنید.
  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

قرص ماشین ظرفشویی فینیش 60 عددی، به دلیل داشتن قدرت تمیز کنندگی بالا حتی اگر دارای ظرفهای با قدر چربی و سوختگی بالایی هستید به راحتی از بین برده و باعث می شود هیچ اثری از آنها باقی نماند.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل کلاسیک بسته 60 عددی

از معروف ترین برندهای تولید قرص ظرفشویی فینیش می باشد که که با 60 سال سابقه توانسته است به عنواع برند محبوب محصولات ظرفشویی قرار  گیرد. بزرگترین برندهای ماشین ظرفشویی مانند بکو، زیمنس و بوش همیشه پیشنهاد می کنند که از قرص فینیش در ماشین ظرفشویی استفاده شود.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش با تکنولوژی پاور بال، عملکردی مانند پیش شستشو دارد و ظروف کثیف و چرب دارای باقیمانده مواد غذایی را به بهترین شکل پاکسازی می کند و با نفوذ به داخل آن ها، ظروفی با تمیزی بی نقص به ارمغان می آورد. به علاوه ساختار آن از سه قسمت تشکیل شده است و در حذف چربی و جرم قسمت های داخلی ظرفشویی نیز عملکردی موثر دارد.

برای نتیجه گیری بهتر از این محصول، نمک و جلادهنده فینیش را نیز تهیه و به طور منظم از آن استفاده کنید.

نحوه مصرف:

  • یک عدد قرص را از داخل بسته در بیاورید و درون جا قرصی ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  • مطمئن باشید که جا قرصی و دستتان کاملا خشک است.
  • روکش قرص کاملا قابل حل شدن است و آن را سوراخ یا باز نکنید.
  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

پد آرایش پاک کن بهترین گزینه برای افرادی خواهد بود که وقت کافی برای ترمیم و یا پاک کردن آرایش خود ندارند. پد آرایش پاک کن Bambino مدل saft& gentle از پنبه ی خالص و کتان ساخته شده و دارای بافت نرم و لطیف و دوخت مناسب است و برای پاک کردن آرایش چشم و صورت به کار می رود. این محصول از 70 عدد پد تشکیل شده که می توان برای موارد دیگر نیز از آن استفاده نمود. 

پد بامینو به دلیل لطافت بالایی که دارد هیچ  گونه خراش و آسیبی به پوست نمی رساند

نحوه مصرف:

برای استفاده بهتر از پد، از مرکز آن استفاده کنید و مقدار مشخصی از پاک کننده را روی آن بریزید. سپس با ملایمت بر روی سطح پوست بمالید.

 

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

خمیر دندان

خمیر دندان نعنایی ایپانا با خاصیت تمیز کنندگی مطلوب و ملایم دندان ها، از بین برنده جرم های سرسخت، بدون آسیب رساندن به مینا و لثه های دندان می باشد و همچنین لکه ها و زردی دندان را به راحتی از بین می برد و با فرمولاسیون حاوی عصاره طراوت بخش نعنا، اثر خوشبو کنندگی دهان را دارد؛ از این رو محصولی ایده آل برای حفظ زیبایی و تضمین سلامت دندان می باشد.

خمیر دندان ایپانا مدل komple 7 حجم 100 میل

استفاده از خمیر دندان مناسب، شستشوی منظم دندان ها، مسواک زدن به شیوه صحیح و رعایت بهداشت دهان در جلوگیری از مشکلات دهان و دندان مانند مشکلات لثه، عفونت، خرابی دندان و همچنین بوی بد دهان نقش شایانی دارد و باعث دندان هایی سالم، سفید و دهانی خوشبو می شود.

خمیر دندان ایپانا دارای ترکیبات بسیار فعال است که خصوصیت چند نوع مختلف را یکجا دارد و با قدرت تمیز کنندگی مطلوب، از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند؛ از بین برنده پلاک و باکتری دندان است و از مینای دندان و لثه های حساس محافظت می کند.
همچنین با خاصیت ضد تارتار، لایه ای از باکتری های روی دندان را که اگر پاک نشود؛ سخت شده و به تارتار یا جرم تبدیل شده و از این طریق باعث بیماری لثه می شود را به طور کامل تمیز می کند.
خمیر دندان نعنایی ipana حجمی معادل 100 میل دارد و با محافظت از سلامت دندان ها و همچنین با خاصیت سفید کنندگی از لبخند زرد و کدر جلوگیری می کند.

روش استفاده از خمیر دندان نعنایی ایپانا:

بهتر است میزان خمیردندان به اندازه یک نخود باشد. می توانید از قسمت عرضی برس مسواک برای اندازه گیری میزان خمیر دندان استفاده کنید. سپس به روش اصولی و درست مسواک زدن را شروع کنید.
در بسیاری موارد استفاده از نخ دندان مکمل مسواک و خمیردندان است و حتما باید استفاده شود، این کار کمک می‌ کند بهداشت دهان و دندان ‌تان کامل شود.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

 

آراستگی ظاهری همواره از مشخصات انسان‌های متشخص بوده و هست. با استفاده از ابزارهای درست، می‌توان این تلاش مستمر را برای رسیدن به زیبایی سهل‌تر و ساده‌تر کرد. برای اصلاح و آراستگی آقایان می‌توان محصولی فوق‌العاده از برند خوب «ژیلت» (Gellette) معرفی کرد. خودتراش «Fusion Power Styler» ابزاری مناسب برای اصلاح هرچه بهتر، سریع‌تر و دقیق‌تر برای آقایان است. این خودتراش دارای یک سری ۵ تیغه به همراه ۳ عدد سری شانه است. این خودتراش، امکان مانورهای مختلفی برای داشتن اصلاحی متفاوت را فراهم می‌کند. استفاده از ان بخصوص در افرادی با پوست حساس، بهترین نتیجه را نشان خواهد داد.

لبه‌ی تیغه‌های آن بر روی پوست به راحتی حرکت کرده و کم‌ترین میزان آسیب که شاید حتی احساس نشوند را خواهد داشت. بوسیله‌ی ان به راحتی می‌توان خط ریش و سبیل را تنظیم کرد. حتی می‌توان برای خط پشت گردن نیز از آن به راحتی و دقیق استفاده کرد. وجود باتری در این محصول، به تیز ماندن دائم لبه‌‌ی تیغ‌ها کمک بسیاری می‌کند.

پیشنهاد ویژه: خودتراش دورکو مدل TG-II تعداد 5 عددی DORCO

ابزار صاف کننده در آن برای مرتب کردن ریش بسیار مناسب و دقیق است. با استفاده از این خودتراش به همراه امکانات مناسب ان می‌توان هر روز با آراستگی تمام در اجتماع ظاهر شد. همان‌طور که آسیاب‌برقی در ایران با عنوان «مولینکس» معروف شد، پودر رخت‌شویی به صورت عمومی «تاید» نام گرفت و هنوز هم به دربازکن‌های منزل «آیفون» می‌گوییم، خودتراش‌ها هم از روی معروف‌ترین برند موجود در بازار، «ژیلت» نام گرفتند. پیشینه‌ی استفاده از خودتراش‌ها هم مثل اکثر محصولات مدرن امروزی به مصر باستان بازمی‌گردد؛ اما خودتراش‌ها با شمایل امروزی‌شان از سال ۱۹۰۰ میلادی به وجود آمده‌اند.

  • mehrsa