آرایشی - بهداشتی

۱۲ مطلب در مرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کرم مرطوب کننده

کرم مرطوب کننده گلیسیرین هوبی در حجم های 20 میل مراقبت از پوست و سالم نگه داشتن آن امریه که همه ی ما براش اهمیت قائلیم و استفاده از کرم های مرطوب کننده یک امر رومزمره برای تمام افراد جامعه هستش کرم های hobby با کیفیت بالا و قیمت مناسبی که دارن میتونن انتخاب بسیار مناسبی باشن به خصوص که در انواع مختلف و با رایحه های بسیار خوب و مناسب انواع پوست تولید میشن همچنین سایز کوچولو و خوشگل این سری کرم ها برای حمل راحت تر داخل کیف و یا گذاشتن داخل کشو میز های اداری تولید شده.

https://www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d9%85%d8%b1%d8%b7%d9%88%d8%a8-%da%a9%d9%86%d9%86%d8%af%d9%87/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

 

موها یکی از مهمترین عناصر جذابیت چهره هستند. موهای خوش حالت و سالم زیبایی افراد را بیشتر می کند. به همین دلیل است که اکثر خانم ها و آقایان سراغ محصولات زیبایی مو می روند. از جمله محصولات پر طرفدار در این زمینه می توان به اسپری مو اشاره کرد.

 

اسپری مو

اسپری مو

اسپری حالت دهنده

اسپری موی حالت دهنده زمانی استفاده می شود که جنس موهای شما زبر بوده و به سختی حالت می پذیرند.

در انتخاب این محصولات باید به ضخامت مو و سختی حالت دهنده ( که معمولا روی بسته بندی محصول درج می شود ) دقت کرد تا پس از استفاده موها دچار خشکی یا نرمی بیش از حد نشود.

موس مو روی موها حالت غیر طبیعی ایجاد نکرده و موها را خشک نمی کند. این محصول معمولا به همراه سشوار یا اتوی مو استفاده می شود تا با مراقبت از موها از آسیب های ناشی از حرارت تا حد زیادی پیشگیری کند.

اسپری تثبیت کننده

وقتی که مدل موی مورد نظرتان را انتخاب کرده و موهایتان را به حالت دلخواه در می آورید، به یک اسپری تثبیت کننده یا نگه دارنده نیاز دارید که حالت موها را برای مدت طولانی تری حذف کند. از اسپری تثبیت کننده معمولا قبل از مهمانی ها و زمانی که نیاز دارید حالت مو در طول روز حفظ شود استفاده می شود.

این محصول تارهای مو را به هم متصل کرده و مدت زمان نگهداری مدل موها بیشتر می شود.

اسپری ترمیم کننده مو

اسپری های ترمیم کننده انواع مختلفی دارند؛ محصولات آبرسان و مرطوب کننده، بازسازی کننده، خوشبو کننده مو و اسپری های کراتینه از جمله این محصولات هستند.

اسپری های ترمیم کننده معمولا برای افرادی مناسب است که موهای آن ها دچار خشکی و شکنندگی شده و جلوه ای نامناسب پیدا کرده است. در ترکیبات اغلب این محصولات از مواد مغذی و آبرسان مو برای احیای موهای آسیب دیده استفاده می شود.

امروزه ترکیبات طبیعی و گیاهی نظیر روغن زیتون، روغن آرگان، روغن بادام، عصاره آلوئه ورا و ... به ترکیبات این محصولات اضافه می شود تا اثر ضمن بی ضرر بودن، قدرت احیا و بازسازی کنندگی آن ها افزایش یافته و موها جلوه ای نرم و درخشان پیدا کنند.

محصولاتی که در ترکیبات آن ها از کراتین استفاده می شود از جمله بهترین اسپری های ترمیم کننده مو هستند که می توانند در برطرف کردن آسیب دیدگی های ناشی از سشوار، اتو و رنگ مو و دکلره بسیار کمک کننده باشند.

https://medad.io/@navideit/%D8%A7%D8%B3%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D9%88%DB%8C-%D8%AE%D9%88%D8%AF-%D8%B1%D8%A7-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

شامپو کودک جانسون یک برند آمریکایی لوازم آرایشی و محصولات مراقبت از پوست برای کودکان است. این نام تجاری در سال 1893 هنگامی که حاوی پودر کودک معرفی شد،آغاز به تولید کرد. محصولات اصلی جانسون شامل پودر بچه، شامپو، لوسیون بدن، روغن ماساژ، ژل دوش و دستمال مرطوب بچه است. این نام تجاری برای تولید محصولات کودک که "حداقل از دهه 1980" "فوق العاده خالص و امن" است، شهرت دارد. یک امر مهم این است که باید آرایش خود را قبل از خواب بردارید تا از خشکی و ایجاد باکتری روی پوست خود جلوگیری شود.با مقداری پنبه و یکی دو قطره از پاک کننده براحتی اقدام به پاک کردن آرایش خود کنید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

 

برای اینکه مطمئن شوید که درخشندگی و جلای پوست شما تا ساعت‌ها بعد از حمام حفظ خواهد شد، بدن خود را خوب خشک کرده و سپس کل بدنتان را با لوسیونی ملایم ماساژ دهید. بلافاصله بعد از حمام که پوست شما لطیف و نرم شده و قدرت جذب بالایی دارد، از مرطوب کننده استفاده کنید.

ماساژ بدن با لوسیون بدن حاوی گلیسیرین و اسید هیالورونیک که مرطوب کننده‌اند، باعث می‌شود که آب سطح پوست حفظ شده و قدرت جذب آن را بالا می‌برند. لوسیون بدن داخل حمام قابلیت استفاده در هنگام استحمام را دارد. این محصول محافظ و تقویت سطح دفاعی پوست می باشد و از ورود باکتری های مضر بدن جلوگیری می کند. برای آشنایی بیشتر با مباحث مراقبت از پوست و مو،  زیبایی را مطالعه کنید.

نحوه استفاده

همچنان که در حمام هستید از لوسیون زیر دوش بر روی پوست مرطوب استفاده نمایید، سپس آبکشی نموده و پوست خود را خشک کنید

https://zzzagros.wixsite.com/arayeshi/post/%D8%B3%D9%87-%D9%85%D8%A7%D8%B3%DA%A9-%D8%B5%D9%88%D8%B1%D8%AA-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D8%AE%D8%A7%D9%86%DA%AF%DB%8C

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

 

سری یدک مسواک برقی اورال بی مدل با الیاف نرم و لطیفی که دارد، برای کودکان و بزرگسالان بهترین پیشنهاد می باشد. برس این سری ها متناسب با اندازه ی دهان طراحی شده و می تواند دندان های عقبی و دندان هایی که دور از دسترس هستند را هم تمیز کند. همچنین ظاهر جذاب و کارتونی این سری یدک، در ترغیب کودکان به استفاده از مسواک موثر است و علاقه فرزند شما را به مراقبت از دهان و دندان افزایش می دهد.

الیاف برس مسواک در اثر استفاده، تغییر رنگ می دهند که به معنی فرا رسیدن زمان تعویض سری است و بر اساس توصیه دندان پزشکان باید هر 3 تا 6 ماه یکبار مسواک تعویض شود، مسواک های برقی با توجه به برتری بیشتری که نسبت به مسواک های معمولی در تمیز کردن دندان ها دارند این امکان را به مصرف کننده می دهند که با یکبار خرید بدنه مسواک برقی، برای ماه های آینده فقط سری آن را خرید کنند و تا سال ها از مسواک برقی خود بدون وجود مشکلی استفاده کنند. سری یدک مسواک برقی اورال بی با موی نرم و قدرت تمیز کنندگی ملایم، توسط دندان پزشکان در سراسر جهان توصیه شده است.

 

الیاف برس مسواک در اثر استفاده، تغییر رنگ می دهند که به معنی فرا رسیدن زمان تعویض سری است. سری یدک مسواک برقی اورال بی با برس فوق العاده نازک، دندانه های بسیار لطیف و در عین حال کارامد، قدرت تمیز کنندگی و پاک کنندگی بالایی دارد و پلاک های میکروبی که عامل اصلی التهاب لثه است را ازبین می برد. این سری ها مجهز به تکنولوژی نوسانی و چرخشی برای حداکثر تمیز کردن می باشد. و دارای قدرت پاک کنندگی بالایی می باشند و با قرار دادن برس بر روی تک تک دندان ها، هر دندان به روشی درست و ملایم تمیز می شود.

 

سری یدک مسواک برقی

سری یدک مسواک برقی

براساس توصیه دندان پزشکان باید هر 3 تا 6 ماه یکبار و بعد از تغییر رنگ الیاف برس مسواک، زمان تعویض سری مسواک فرا رسیده است.هر زمان که صحبت از بهداشت دهان و دندان به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن افراد خطور می کند مسواک زدن است. مسواک زدن زمانی مؤثر است که فرد از مسواک مناسب استفاده کرده و مهارت صحیح مسواک زدن را کسب کرده باشد. مسواک مناسب یکی از اصلی ترین وسایل برای رعایت بهداشت دهان و دندان است. به همین دلیل امروزه کمپانی اورال بی مسواک برقی های متنوع و با کیفیتی همراه با سری یدک تولید و روانه بازار کرده است که بهترین مسواک برای بهداشت دهان و دندان است.

مرجع:

https://medad.io/@navideit/%D8%B3%D8%B1%DB%8C-%DB%8C%D8%AF%DA%A9-%D9%85%D8%B3%D9%88%D8%A7%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

اهمیت درخت آرگان به دلیل خاصیت دارویی روغنی است که در میوه آن وجود دارد و خواص روغن آرگان را می‌سازد. روغن این میوه دارای مقدار زیادی اسید چرب، ویتامین A، ویتامین C، ویتامین E، امگا ۶ و ۹، آنتی اکسیدان و لینولئیک اسید است. این روغن در برابر اکسید شدن مقاوم است، حتی بیشتر از روغن زیتون!

روغن آرگان

روغن آرگان

 

مردمان بومی مراکش خواص این روغن را می‌شناختند و عصاره هسته میوه را برای ذخیره غذایی، درمان و تغذیه پوست و مو مصرف می‌کردند. ویتامین A موجود در این روغن پوست و مو را تغذیه کرده و می‌تواند آسیب‌دیدگی آنها را ترمیم کند. یکی دیگر از خواص روغن آرگان این است که اگر آن را به صورت خارجی مصرف کنید، می‌تواند رشد و تولید سلول را بهبود ببخشد و موجب پوست و موی سالمتری می‌شود. به همین دلیل است که در محصولات آرایشی و بهداشتی این روغن به وفور یافت می‌شود.

روغن آرگان یک طلای مایع است! این روغن اکسیری است که جادو می‌کند. فواید روغن آرگان بسیار زیاد است و از درمان پوست و مو گرفته تا مشکلات گوارشی و پیشگیری از سرطان را شامل می‌شود. این روغن از میوه درختی به نام آرگان با نام علمی Argania spinosa به دست می‌آید. درخت آرگان بومی کشور مراکش است، ارتفاع حدود ۸ متر و عمر طولانی دارد که در ۳۰ سالگی میوه می‌دهد. درون میوه مغزی وجود دارد که روغن از آن تهیه می‌شود. جالب است بدانید که این درخت در برابر خشکی، گرما، خاک ضعیف و شرایط سخت محیطی مقاوم است. شاید اصلا همین مقاومت باعث می‌شود آنچه به ثمر می‌نشیند، مفید و پرخاصیت باشد. خنده دار است ولی بزهای کوهی مراکش از این درخت بالا می‌رفتند تا میوه اش را بخورند!

از انواع برندهایی که از روغن آرگان در محصولات خود استفاده می کنند مانند بیوبلاس گلیس پنتن و غیره می باشد. روغن آرگان پنتن معروف به پروویتامین بوده بیشترین تاثیر را در موی افراد خواهد داشت.

مرجع: 

https://virgool.io/@sale/%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B5-%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA-hqcolxglisnh

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

شامپو ضد شوره کلیر برای شستشوی موهای معمولی،بهتراست ازشامپوهای مناسب برای موهای معمولی استفاده شود و به صورت یکروزدرمیان شستشوی مو صورت پذیرد. محصولات شوینده کلیر علاوه بر طبیعی بودن و خواص تقویت کننده گیاهی از توان شویندگی مناسبی نیز برخوردار می باشد. شامپو کلیر که محصول ترکیه می باشد کیفیت بسیار بالایی دارد و جز شامپو های پر فروش در بازار به شمار می رود.

مشخصه های این محصول:

  • ضد شوره
  • تقویت کننده ساقه مو
  • خاصیت خنک کنندگی
  • با عصاره چای سبز و لیمو

شامپو کلیر برای موهای نرمال، موهایی محکم تر، شاداب تر و براق برای شما به ارمغان می آورد.

انواع شامپو ضد شوره در زز زاگرس

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

محصولات ظرفشویی

 

 

محصولات ظرفشویی شامل موارد زیادی از محصولات بهداشتی می باشد که هر یک از کاربرد خاصی برخوردار است. زز زاگرس یکی از بزرگترین وارد کننده های محصولات بهداشتی ظرفشویی می باشد که این محصول را در برند و مدل های مختلف به بازار عرضه می نماید. این محصولات  را در هر نوعی که بخواهید می توانید از طریق این سایت اینترنتی تهیه و خریداری نمایید.

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل پر کاربرد هر خانه می باشد که استفاده از آن سبب آسان شدن شرایط زندگی و سپری کردن لحظات بیشتر در کنار خانواده و مهمان ها می گردد. این دستگاه به دلیل اینکه امکان شستشوی حجم زیاد ظروف کثیف را یکجا میسر می کند؛ موجب صرفه جویی در زمان می شود. با مصرف مقدار مناسب و تعیین شده آب به صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های آن کمک می کند. نسبت به شستشوی دستی ظروف آب کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین چون شستشوی ظروف با بالاترین درجه دمای آب صورت می گیرد؛ ظرف ها بهداشتی تر و تمیزتر می شوند. امروزه انواع مختلف مواد شوینده جهت پاکسازی بی نقص ظروف، محافظت از عملکرد و تضمین طولانی مدت سلامت دستگاه عرضه بازار شده است. قرص ماشین ظرفشویی، جلادهنده، بوگیر، نمک، جرم گیر، پودر و ژل ماشین ظرفشویی از جمله محصولات ظرفشویی هستند. در ادامه به معرفی جداگانه هر یک از این محصولات می پردازیم.

انواع محصولات ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی

این محصولات کوچک اما قدرتمند بهترین گزینه برای تمیز کردن انواع لکه های ته گرفته، سوخته و خشک شده مواد غذایی، چربی و لکه های سخت چای و قهوه است. قرص ظرفشویی هنگام چرخه آبکشی تمام مواد مورد نیاز برای تمیز کردن و چربی زدایی عمیق ظروف را فعال می کند. نیاز به پیش شستشو و خیساندن ظروف را از بین می برد. با نفوذ به داخل لکه ها براقیت و درخشانی منحصر به فردی به ظروف می بخشد. نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار آسان است و علاوه بر پاکسازی بی نقص ظرف ها از فیلتر و قسمت های حیاتی دستگاه محافظت می کند. در نهایت از بوی نامطبوع ظرفشویی نیز جلوگیری می کند.

جلادهنده ماشین ظرفشویی

آهک موجود در آب موجب ایجاد انواع لکه در لیوان ها و ظروف شیشه ای می شود. جلادهنده ماده ای است که حاوی سورفکتانت است و سبب کاهش کشش سطحی آب می شود. این محصول در مرحله خشک کردن ظروف وارد عمل شده و به آبکشی راحت و خشک شدن سریع ظروف کمک شایانی می کند. از بر جا ماندن لکه آب، کدر و مات شدن ظرف ها جلوگیری می کند و براقیت و درخشانی فوق العاده ای به ظروف شیشه ای هدیه می دهد.

بوگیر ماشین ظرفشویی

هنگام چیدمان ظروف و باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوی آزار دهنده آن برای هیچکس خوشایند نیست. فاکتورهای مختلفی سبب ایجاد این بوی نامطبوع می گردند. ماندن مدت زمان زیاد ظروف کثیف داخل ماشین ظرفشویی، کثیف شدن فیلتر و استفاده طولانی مدت از ظرفشویی از عوامل به وجود آمدن بوی بد هستند. بوگیر ماشین ظرفشویی طراوت بخش هوای داخل دستگاه می باشد و عطر خوش پاکیزگی باقی می گذارد. با آویزان کردن این محصول از طبقه بالایی دستگاه ابتدا بوی آزار دهنده از بین می رود و سپس عطری خوشبو در ظرفشویی و ظروف ایجاد می شود.

نمک ماشین ظرفشویی

این محصول منجر به نرم شدن و از بین رفتن سختی آب می شود و محصولی است که باید در همه ظرفشویی ها استفاده شود. مانع ایجاد جرم و رسوب در قسمت های داخلی ظرفشویی نظیر پروانه آب، لوله های داخلی و فیلتر می شود و عمر مفید آن را افزایش می دهد. همچنین استفاده منظم از آن افزایش عملکرد دستگاه را به دنبال دارد و ظروف بدون آسیب دیدن و افتادن خط و خش تمیز می شود. هر وقت نمک دستگاه تمام شود چراغ نمک ماشین ظرفشویی روشن می شود و شما باید مخزن را با نمک ظرفشویی پر کنید.

جرم گیر ماشین ظرفشویی

همه اشیاء موجود در آشپزخانه از کتری برقی گرفته تا یخچال به تمیز کردن نیاز دارند. تمیز کردن و جرم گیری ماشین ظرفشویی بسیار مهم تر است. باقیمانده چربی و وجود ناخالصی هایی چون جرم و آهک در قسمت های حیاتی دستگاه سبب کاهش کارایی آن می شود. اگر ظرفشویی به طور منظم تمیز نشود موجب بوی نامطبوع و پایین آمدن کیفیت شستشو می شود. جرم گیر، جرم و چربی موجود در فیلتر، پروانه آب، لوله های داخلی دستگاه و پمپ تخلیه را حذف می کند. این مایع تمیز کننده باعث می شود تا دستگاه ظروف را به بهترین شکل تمیز، براق و درخشان کند.

ژل ماشین ظرفشویی

این محصول جدید ترین نسل شوینده های ماشین ظرفشویی محسوب می شود که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. طریقه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی راحت است. سخت ترین چربی ها و ماندگارترین لکه ها را از بین می برد. نحوه مصرف آسان، تحت کنترل بودن میزان استفاده از شوینده، سهولت اندازه گیری و قابلیت بی نظیر از بین بردن انواع لکه های دشوار از مزایای استفاده ژل ظرفشویی به شمار می رود.

خرید محصولات ظرفشویی

از مهم ترین محصولات ظرفشویی می توان به قرص ماشین ظرفشویی اشاره نمود که بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است. این محصول با توجه به نیاز و بودجه مشتریان در اندازه ها و قیمت های مختلفی عرضه شده است. از جمله برند های معروف و نام آشنا در این زمینه می توان به برند های فیری و فنیش اشاره نمود که در بخش تمامی مدل ها به همراه قیمت و توضیحات ارائه شده است.

مرجع :

https://www.zzzagros.com/product-category/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

آرایش کردن کار سختی نیست و معمولا اکثر خانم ها با علاقه و ذوق زیادی آن را انجام می دهند. اما سختی کار زمانی است که نوبت به پاک کردن مواد آرایشی از روی صورت می رسد. به خصوص زمانی که با خستگی از یک مهمانی به خانه برگشته اید و می خواهید برای استراحت به تخت خواب بروید!

 


پاک کردن مواد آرایشی از روی پوست صورت نکاتی دارد که اگر به آن ها دقت نکنید ممکن است پوستتان آسیب ببیند.

 محلول آرایش پاک کن انواع مختلفی دارند که بسته به کارایی و جنس پوستتان می توانید مناسب ترین محصول را انتخاب کنید. پد آرایش پاک کن، ژل شستشو، تونیک یا تونر و محلول های دو فاز و تک فاز از انواع این محصولات هستند. 

ژل شستشوی صورت 

همان طوری که از نام آن مشخص است، این محصول بافت ژله ای و شفافی دارد. عملکردی شبیه صابون دارد اما با این تفاوت که فرمولاسیون آن بسیار ملایم تر از آن بوده و باعث خشکی پوست نمی شود. 

ژل شستشوی صورت در کنار پاک کنندگی عمیق خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی نیز دارد و برای شستشوی روزانه صورت و زدودن آلودگی ها و چربی هایی که در اثر عوامل بیرونی ایجاد می شود مناسب است.

تونیک 

تونیک یا تونر ها نیز جزو محصولات پاک کننده آرایش هستند که معمولا از آن ها پس از شستشوی صورت با سایر شوینده ها استفاده می شود تا باقی مانده مواد آرایشی به خوبی از روی پوست و چشم ها پاک شود. این محصولات PH پوست را متعادل کرده و کمک می کنند پوست رطوبت طبیعی خودش را بازیابی کند. 

برای استفاده از تونر می توانید مقداری از آن را به روی پنبه یا پد آرایش پاک کن آغشته کرده و به آرامی روی پوست بکشید تا باقی مانده مواد آرایشی نیز به طور کامل تمیز شده و پوستتان آبرسانی شود.

 

محلول های دو فاز و تک فاز

مواد آرایشی ضد آب و مخصوصا ریمل ها با پاک کننده های معمولی تمیز نمی شوند و به محلول های قوی تری نیاز دارید. برای این کار معمولا از آرایش پاک کن های دو فاز استفاده می شود. این محلول ها توانایی حل کردن ذرات مقاوم در برابر آب را دارند و به خوبی آن ها را تمیز می کنند. از آنجایی که چشم یکی از مهم ترین اعضای بدن به شمار می رود، خیلی مهم است که آرایش چشمتان را به خوبی پاک کنید تا اثری از آن باقی نماند. 

برای استفاده از محلول های دو فاز باید قبل از استفاده به خوبی دو فاز آن ها را با تکان دادن ظرف محصول مخلوط کنید.

آرایش پاک کن های تک فاز یا میسیلار واتر ها معمولا نسبت به دو فاز ها خشن تر هستند و برای پاک کردن مواد آرایشی معمولی استفاده می شوند. این محصولات قدرت جذب چربی ها و آلودگی ها را دارند و به شکل مطلوبی پوستتان را تمیز می کنند.

مرجع: 

https://zzzagros.wixsite.com/arayeshi/post/copy-of-%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87-%D9%85%D8%AD%D9%84%D9%88%D9%84-%D8%A2%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%BE%D8%A7%DA%A9-%DA%A9%D9%86-%D9%85%D9%86%D8%A7%D8%B3%D8%A8-%D8%A7%D9%86%D8%AA%D8%AE%D8%A7%D8%A8-%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85

 

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰
  • mehrsa