آرایشی - بهداشتی

۱۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

حفظ بهداشت و سلامتی از مهم ترین مسائلی است که همواره بین تمامی اعضای خانواده از اهمیت زیادی برخوردار است. از میان روش های مختلف، شستن مرتب دست ها به خصوص بعد از انجام فعالیت های مختلف و قبل از غذا خوردن، برای زدودن آلودگی ها حائز اهمیت است. صابون به عنوان یکی از اصلی ترین محصولات شوینده و پاک کننده، نقش مهمی در تمیزی و بهداشت فردی دارد که می تواند با از بین بردن میکروب های روی سطح پوست، تا حد زیادی از بیماری های مختلف جلوگیری کند.

انواع صابون نظافت

این روزها انواع متنوعی از صابون ها با رایحه های مختلف برای هر سلیقه و کاربرد و همینطور برای جنس های گوناگون پوست، مثلا صابون برای پوست چرب، خشک و معمولی، تولید و عرضه می شوند. از میان برخی از پرمصرف ترین صابون ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

صابون شیر: با توجه به این که PH شیر نزدیک به PH پوست ما می باشد، این صابون به عنوان یک پاک کننده قوی و در عین حال مناسب شناخته می شود.

صابون کرمی: همانطور که از نام آن مشخص است، برای نرم کنندگی پوست مناسب بوده و دارای روغن و مواد مرطوب کننده می باشد.

صابون گلیسیرین: به دلیل وجود گلیسیرین در ساختارشان، خاصیت نرم کنندگی بیشتری نسبت به سایر انواع داشته و مناسب پوست های خشک می باشند.

صابون آنتی باکتریال: که به نام صابون نوباکتر نیز معروفند، به خصوص در مواقعی مثل شیوع بیماری هایی چون آنفلوآنزا گزینه مناسبی برای جلوگیری از رشد و پراکندگی میکروب ها می باشد.

صابون شتر مرغ: به دلیل داشتن اسید چرب امگا 3، به ساخت، ترمیم و تقسیم سلول های پوست کمک می کند و در بازسازی بخش های آسیب دیده پوست مفید است.

صابون خاویار: از بین برنده لک های زیر پوستی، ویژگی این صابون هاست که آن را بین افراد محبوب کرده است.

صابون هویج: این صابون گیاهی، ترکیبی موثر برای جلوگیری از پیری پوست و همینطور آبرسانی دارد.

صابون بابونه: گل بابونه با خاصیت ضد التهابی که دارد، برای تهیه صابون بابونه به عنوان یک صابون ضد جوش، مناسب ترین گزینه است. 

صابون سفیداب: از آنجایی که سفیداب خاصیت لایه برداری دارد، باعث پاکسازی پوست از لک و جای جوش های قبلی شود.

صابون زغال: این نوع صابون که در سال های خیر مورد استقبال قرار گرفاه است، ناخالصی و سموم سطح پوست را از بین می برد.

صابون زیتون: به خاطر وجود روغن زیتون، تقویت کننده خوبی بوده و باعث شفافیت و طراوت پوست می شود.

صابون زردچوبه: استفاده از زردچوبه به عنوان یک سفید کننده قوی در ساختار صابون، برای روشن و جوان شدن پوست مفید می باشد.

صابون گوگرد: عنصر گوگرد خواص ضد قارچ و ضد باکتری دارد که استفاده از آن در تولید صابون، می تواند بسیاری از مشکلات پوستی افراد را از بین ببرد.

صابون تریاک: برخلاف تصور افراد، تریاک به شکل صابون دارای خواص ترمیم کننده، پاک کنده و از بین برنده جوش سرسیاه و خال های ریز می باشد.

صابون گل ختمی: دارای نرم کننده طبیعی و در نتیجه از بین برنده خشکی پوست می باشد.

صابون کوسه: این مدل نیز به دلیل دارا بودن روغن کبد کوسه، لک های پوستی را از بین می برد و باعث شفافیت پوست می شود. 

 

معروف ترین برندهای ایرانی و خارجی صابون

با توجه به اینکه امروزه تنوع بیشتری از صابون ها برای مصارف مختلف در دسترس افراد قرار دارد، کارخانه های متعددی اقدام به تولید و عرضه این محصول پرکاربرد کرده اند. از میان معروف ترین مارک های ایرانی می توان به صابون شهرزاد و صابون گلنار اشاره کرد. چند مورد از معتبرترین برندهای خارجی نیز عبارتند از صابون داو (Dov)، نیوآ (Nivea)، لوکس (Lux) و کاپوس (Kappus). این برندهای معتبر، انواع صابون های با کیفیتی از جمله صابون سیاه، صابون دیترون، صابون برگردون و... را که با انواع پوست سازگار هستند، با رایحه های مختلفی برای تمامی سلیقه ها تولید می کنند.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

اسپری مو

قیمت و خرید اینترنتی اسپری مو اورجینال
اگر می خواهید حالت دهی و درخشندگی موهای خود را بیشتر کنید، خرید اسپری مو به شما پیشنهاد میشود. البته بیشتر افراد تصور میکنند که از اسپری مو فقط برای نگه داشتن موها استفاده میشود، اما این فکر اشتباه است، شاید در گذشته این فکر درست بود، اما امروزه مدل های مختلفی از اسپری های مو را با کاربری های مختلف میتوانید در دنیای لوازم آرایشی پیدا کنید، در ادامه چند نمونه از پر کاربردترین مدل های اسپری مو را به شما معرفی خواهیم کرد. همچنین ما در فروشگاه اینترنتی مو تن رو برای شما انواع این اسپری ها را موجود کرده ایم که میتوانید خرید کنید.

انواع اسپری مو
اگر بخواهیم انواع اسپری مو را به شما معرفی کنیم باید چندین صفحه در مورد انواع اسپری مو صحبت کنیم، اما در ادامه ما چند نوع پرکاربرد اسپری را برای شما معرفی خواهیم کرد که بتوانید در خرید خود از این توضیحات استفاده کنید:

اسپری کراتینه مو
اسپری مو کراتینه مناسب افرادی است که موهایشان دارای ضعف است و ریشه موی آن ها سست شده، این نوع از اسپری مو به این افراد کمک میکند تا ضعف موهای خود را برطرف کنند و جان دوباره ای به ساقه های موی خود بدهند.

اسپری حالت دهنده مو
اسپری حالت دهنده زمانی استفاده میشود که شما میخواهید مدل موهای خود را عوض کنید و به موهای خود را حالت دهید. ترکیبات موجود در این نوع اسپری باعث میشود موهای شما حالت گیری بهتری داشته باشند.

اسپری ترمیم کننده مو
اگر تار موهای شما شکسته یا دچار آسیب دیدگی شده، میتوانید از اسپری ترمیم کننده برای ترمیم بافت های موی خود استفاده کنید. اسپری های ترمیم کننده با توجه به ترکیباتی که دارند بر روی بخش هایی که آسیب دیده قرار میگیرند و باعث ترمیم بافت های آسیب دیده‌ی مو میشوند.

اسپری نگه دارنده مو
اسپری نگه دارنده زمانی مورد استفاده قرار میگیرد، که شما مدل موی مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید و شروع به درست کردن آن مدل میکنید، برای نگه داری مدل مورد نظر خود باید از اسپری نگه دارنده استفاده کنید. ترکیبات موجود در این نوع اسپری باعث چسبیدن تار های موی شما به یکدیگر و نگه داری بیشتر این تارها میشود.

قیمت اسپری مو
توجه کنید که قیمت اسپری مو با توجه به نوع کاربرد و برند تولید کننده این محصول متغییر است. بطور مثال اسپری های حالت دهنده نسبت به اسپری های نگه دارنده قیمت بیشتری دارند.

بهترین اسپری مو
اگر قصد دارید بهترین اسپری مو را خریداری نمایید، این قسمت را مطالعه نمایید تا بتوانید محصول مورد نظر خود را بهتر انتخاب کنید. اگر موهای شما حالت نمی‌گیرد، اسپری موی کراتینه برای شما بهتر از سایر اسپری های مو عمل می‌نماید. برای حجم دادن به مو، خرید اسپری های مو حجم دهنده به شما پیشنهاد می‌شود، این محصول قطر موهای شما را بیشتر می‌نماید و باعث می‌شود موهای شما پرتر نشان داده شود.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

ماسک مو

 

 

اگر موی خشکی دارید یا موهای شما آسیب دیده و یا نیاز است که موهای خود را تقویت کنید، ماسک مو می‌تواند به شما در برطرف کردن مشکلات گفته شده بسیار کمک کند. فوایدی که ماسک مو می‌تواند برای مو های شما داشته باشد عبارتند از: تقویت مو، درخشان کننده مو، رفع مو خوره، رفع وز مو، ترمیم مو، آبرسانی به موها، مرطوب کننده مو ها و …

ماسک مو

تفاوت ماسک مو و سرم مو
در حقیقت تفاوت ماسک مو و سرم مو در نوع کاربری این دو محصول می‌باشد، همانطور که گفته شد ماسک مو برای ترمیم موهای آسیب دیده و خشک و مرطوب کردن موها بکار می‌رود در صورتی که سرم مو برای درخشانی و نرم کنندگی کاربرد دارد، البته امروزه سرم های مو نیز دارای خاصیت ترمیم کنندگی و آبرسانی هستند، اما بیشتر کاربرد این محصولات برای درخشانی و نرم کنندگی به کار می‌رود.

خرید بهترین ماسک مو
اگر در انتخاب ماسک موی مناسب برای موهای خود تردید دارید در این قسمت ما بهترین انتخاب را برای خرید ماسک مو به شما خواهیم گفت:

ماسک مو مناسب موهای خشک
مناسب ترین ماسک مو برای موهای خشک، ماسک موهای کراتینه است که این ماسک ها رطوبت کافی را به موهای خشک می‌رساند. اگر موی شما خشک و یا وز می‌باشد، خرید ماسک موهای کراتینه برای شما یک انتخاب خیلی مناسب می‌باشد.

ماسک مو مناسب موهای فر
مراقبت از موهای فر کاری دشوار است، استفاده از ماسک موهایی که در آن ها روغن آرگان، نارگیل و آووکادو استفاده شده است، میتواند موهای فر شما را نرم کند و باعث شادابی و طراوت موهای شما شود.

ماسک مو مناسب موهای رنگ شده
موهای رنگ شده نیاز به آبرسانی بیشتری نسبت به موهای معمولی دارند، بنابراین استفاده از ماسک های حاوی روغن آرگان و یا گرفته شده از عصاره عسل برای این نوع مو ها بسیار مناسب می‌باشد.

خرید ماسک مو

ماسک مو های مناسب موهای آسیب دیده
خرید ماسک موهای مناسب موهای آسیب دیده بهتر است حاوی روغن آرگان، زیتون، عصاره نارگیل وآلوئه ورا باشند، زیرا این مواد بعد از ترکیب شدن با ساقه مو برروی قسمت های آسیب دیده می‌نشینند و باعث ترمیم بافت های آسیب دیده موی شما می‌شوند.

قیمت ماسک مو
قیمت ماسک مو ها با توجه به کاربری و مواد بکار رفته در آن متفاوت است، بطور مثال قیمت ماسک موهای مناسب موهای رنگ شده نسبت به ماسک موهای مناسب برای موهای معمولی قیمت بالاتری دارند. شما اگر قصد خرید ماسک مو دارید، سعی کنید بیشتر از قیمت به کاربری ماسک مو روی موهای خود توجه کنید زیرا این محصول می‌تواند موهای شما را بسیار بیشتر کند.

تنوع بسیار عالی در خرید ماسک مو با بهترین قیمت ماسک مو در فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی زز زاگرس . بخش ماسک مو در گروه محصولات مو و در زیر گروه بهداشت و مراقبت از مو فروشگاه زز زاگرس

قرار دارد که ماسک مو هایی از برترین برند های تولید کننده با بهترین کیفیت و ضمانت اصالت کالا با قیمت مناسب ارائه میدهد.

شما امکان خرید ماسک مو از برند هایی نظیر ماسک مو دنی وان، فولیکا، کاسپین، کالیون، مارال، جانسون، گارنیر، هد اند شولدرز، و… را دارید و میتوانید ماسک موی مناسب خود را با هر ویژگی مد نظری که دارید انتخاب نمایید که از جمله این ویژگی ها میتوان ماسک مو حاوی ویتامین، مرطوب کننده، تقویت کننده، ضد ریزش، ضد موخوره، تقویت کننده، حاوی روغن آرگان، آبرسان، درخشان کننده و… نام برد. اگر موی شما خشک، رنگ شده، آسیب دیده و یا هر موی دیگری دارید میتوانید با حق انتخاب بسیار بالا بهترین رنگ مو را برای مو های خود انتخاب و خریداری نمایید.

همچنین برای هر یک از محصولات نقد و برسی قرار داده شده است که شامل ویژگی های محصول و تاثیر استفاده محصول مورد نظر و مشخصات کامل رنگ مو میباشد و طرز استفاده درت محصول نیز قرار داده شده است تا شما با مطالعه این موارد علاوه بر انتخاب درست محصول برای مو های خود بتوانید بهترین کیفیت و کارایی را از ماسک موی خود دریافت کنید هرچند شما برای خرید ماسک مو نیز میتوانید با کارشناسان متخصص زز زاگرس رو تماس حاصل نمایید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

به صورت کلی زز زاگرس رو فضایی ایجاد کرده است تا شما با اطمینان کامل از محصولات ماسک مو و خیال آسوده اقدام به خرید با قیمت مناسب نمایید و از خرید در فضای آنلاین لذت ببرید.

به صورت کلی زز زاگرس بهترین مرجع تخصصی آرایشی و بهداشتی و زیبایی در ایران میباشد که تمام تلاش خود را بر سادگی و راحتی هر چه تمام تر در خرید های اینترنتی لوازم آرایشی قرار داده است تا کاربران عزیز هر چه راحت تر و با کیفیت تر امکان خرید هر محصول آرایشی و بهداشتی را داشته باشد.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

برای مبارزه با بوی بدن همیشه باید به فکر بود!

با توجه به فعالیت روزانه ، همه افراد در طول کار ، پیاده روی ، تحرک ، ورزش و غیره عرق میکنند که این امر طبیعی ممکن است باعث ایجاد احساس نامطلوب در طول روز برای فرد و اطرافیانش گردد.

برای رفع این موضوع استفاده از انواع اسپری ضد تعریق از برندهای محبوب که دارای کیفیت عالی می باشند یک راهکار و روش ساده خواهد بود.

و اما!

انواع زیر بغل و دئودورانت

به علت کاربرد بسیار انواع اسپری ضد تعریق ، این محصولات در طیف وسیع و متد های مختلفی تولید و به بازار عرضه میشوند؛ بعضی از اسپری ضد عرق حاوی مواد ضد میکروبی هستند که برای کشتن باکتری هایی که باعث ایجاد بوی ناخوشایند می شوند تولید شده و با کاهش میزان ترشح این باکتری ها باعث رفع بوی بد زیر بغل میشود و برای مدت طولانی احساس تازگی را برای افراد فراهم می سازند بعضی از ضد عرق ها حاوی افزودنی های پوستی نیز هستند که باعث ایجاد نرمی در زیر پوست خواهد شد ؛ با توجه به انواع ضد تعریق در قالب های مختلف مانند اسپری ، کرم ، رول و …. افراد میتوانند بسته به سلایق خود از انواع آن انتخاب و خرید کنند.

رول ضد تعریق زنانه
استفاده یک دئودورانت و استیک ضد تعریق زنانه با جلوگیری از ایجاد لکه سفید و زرد بر روی لباس کمک کرده و در کیفیت لباس شما در طول استفاده با خشک نگه داشتن آن بسیار تاثیر گذار خواهد و با ایجاد بوی مطلوب رضایت روزانه را در بر خواهد داشت.

رول ضد تعریق مردانه
زندگی فعال در آقایان می تواند منجر به ایجاد عرق و بوی بد بدن شود ، استفاده از دئودورانت ها و انواع اسپری زیر بغل مخصوص آقایان با داشتن رایحه های متنوع از بهترین برندها در طول روز محافظت طولانی مدت از عرق و تولید بوی بدن را به همراه خواهد داشت و به شما کمک خواهد کرد تا با اعتماد به نفس و آزادنه به زندگی روزانه و فعالیت های خود ادامه دهید.

یکی از مدل های محبوب و پرفروش در انواع زیر بغل مردانه ، رول زیربغل نیوا مردانه می باشد که طراوت و تازگی را در طول روز تامین خواهد کرد و رضایت مصرف کننده را نیز در بر خواهد داشت.

خرید بهترین مارک از انواع اسپری زیربغل
خرید راحت و آسان با قیمت های بینظیر انواع اسپری ضد تعریق با تنوع در برندهای عالی از جمله اسپری زیر بغل دل ( del ) ، رکسونا ( rexona ) زنانه و مردانه ، زیر بغل های کاسپین ( caspian ) ، اسپری ضد تعریق مردانه آلفابت ( Alphabet ) ، تنوع دئودورانت دنیم ( DENIM ) و رول زیربغل مردانه نیوا ( NIVA ) و … در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس را تجربه کنید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

شستن ظروف شاید پر تکرار ترین کار یک فرد در طول روز باشد. حال آنکه کیفیت مواد شوینده ظروف انتخابی می تواند در تحویل ظروف تمیز اثر گذار باشد.
در گذشته اصطلاح ریکا (برندی که اولین بار در ایران تولید شد.) به جای مایع ظرفشوئی بین مردم رایج بود اما امروزه برندهای بسیاری تولید شده و هرکس بسته به سلیقه ی خود گزینه ای را انتخاب می کند.
مایع ظرفشویی شامل ماده ای به نام سورفکتانت می باشد که ضد حساسیت پوستی می باشند
امروزه ماشینهای ظرفشویی جای خود را به روش های دستی داده اند اما باز مواد شوینده مورد استفاده هم می تواند به کیفیت شستشو کمک کند و هم سلامتی دستگاه .

تنوعی از مواد شوینده ظروف به قرار زیر می باشند:
مایع ظرفشویی :

علاوه بر مایع دستی انواع مایع های ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد که اغلب به جای قرص ها استفاده می شوند.

انواع قرص ماشین ظرفشویی:

پر مصرف ترین ماده ی شستشوی ماشینهای ظرف شویی قرص ها می باشند که هنگام شستن ظروف باید در جای مخصوص قرار داده شوند.

خرید ژل ماشین ظرفشویی :

اگر تعداد ظروف کمتری دارید و استفاده از قرص به صرفه نیست از ژلها استفاده نمایید تا مقدار مصرف دست خودتان باشد.

انواع پودرهای ماشین ظرفشویی:

این مواد شستشو نیز از جمله گزینه های ماشین ظرفشویی است که گاها از آنها استفاده می شود. اما به دلیل تک آنزیم بودن آنها شاید مورد استفاده کمتری قرار گیرد.

سفیدکننده و ضد عفونی کننده ها:

گاهی لکه های برخی ظروف بسیار سرسخت هستند و با شستن ساده قابل پاک سازی نیستند. برای اینکار بهتر است گاهی از سفید کننده ها برای اینکار استفاده شود.

خرید نمک ماشین ظرف شویی :

نمک بهترین سم زدای میکروبهاست. حتی پیشنهاد می شود در ظرف مایع های ظرفشویی نمک ریخته شود.
اما دستگاههای ماشین ظرفشویی برای کار کرد خود نیاز به نمک دارند زیرا املاح اضافی آب را گرفته باعث تمیزی بیشتر آب می شود.

بهترین برند مایع ظرفشویی ، قرص، ژل و جلادهنده و نمک ماشین ظرفشویی
انواع برندهای معروف و معتبر گروه مواد شوینده ظروف در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس

به شرح زیر می باشد:

مایع ظرفشویی پریل آتی، اکتیو، صحت، اوه، دورتو، گلی، فیری (fairy)

پودر ماشین ظرفشویی پریل، پوش(push)

ژل ماشین ظرف شویی پریل

قرص ماشین ظرفشویی فیری ، پریل

و انواع جلادهنده ها و نمک ماشین ظرفشویی فینیش و مایع سفید کننده و ضدعفونی کننده های گلرنگ و رخشا.

اینها همه بهترین مارکهای مواد شوینده ظروف می باشند که با قیمت ارزان در زز زاگرس عرضه می شوند.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

لباسی که می پوشیم نشانگر شخصیت ماست. نه از این نظر که ما هر چقدر لباس گرانتری داشته باشیم با شخصیت تریم. بلکه تمیزی و مرتب بودن البسه نمایانگر خوش سلیقه ای ماست. حال انتخاب بهترین مواد شوینده لباس مانند مایع لباسشویی مسئله ای است که باید بسته نوع لباس و نوع شستشو به آن توجه ویژه ای کرد.

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس با در نظر گرفتن تمام سلیقه ها و با تهیه ی برندهای معتبر سعی در تکمیل رسته ی سوپرمارکت خود کرده است.

انواع مواد شوینده لباس با بهترین برند در زز زاگرس
پودر ماشین لباسشویی :

از جمله قدیمی ترین مواد شوینده لباس انواع پودرها می باشند که با توجه به قدرت پاک کنندگی قوی آن و قیمت پایین تر بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.
اما گاهی به دلیل رسوب در ماشین لباسشویی افرادی هستند که مایع ها را به پودرها ترجیح می دهند.
از جمله برندهای پودر لباسشویی دستی و ماشین لباسشویی موجود در فروشگاه آنلاین زز زاگرس در تبریز هوم کر، اکتیو، سپید، پرسیل، سافتلن، برف و تاژ می باشد.

مایع لباسشویی مشکین شوی :

مایع لباسشویی به دلیل رایحه ی خوب و به صرفه بودن رواج بیشتری یافته است. از جمله مشکین شوی که به دلیل حفظ رنگ مشکی لباس توجه خاصی به آن می شود.
برندهای اکتیو 1،1.5،2 لیتری، پرسیل، پروول، آلفا و هوم کر برای مایع لباسشویی مشکین شوی در زز زاگرس موجود می باشد که با تخفیف و ارزان عرضه می شود.

مایع لباسشویی رنگین شوی:

این ماده برای شستشوی لباس های رنگی مورد استفاده می گردد.
از جمله مایع لباسشویی مخصوص البسه رنگی هوم کر، اکتیو، پرسیل، سافتلن و پروول می باشد.

مایع لباسشویی کودک :

از آنجایی که لباسهای کودکان ظریف و حساس می باشد بهتر است برای شستشوی آنها از مایع لباسشویی مخصوص البسه ی کودکان استفاده کرد.
اکتیو مهم ترین برند موجود در آلیار می باشد.

نرم کننده حوله و لباس :

برخی ازز لباس ها از جمله حوله هنگام شستن زبر و خشن می شود. بهتر است هنگام شستن آنها از نرم کننده های مخصوص استفاده نمود.

پودر لکه بر :

اگر روی لباس ها لکه های قوی باشد استفاده از پودر لکه بر ترکیه بهترین گزینه برای شستشو خواهد بود.
پودر را مستقیم روی لکه ریخته، کمی که روی آن ماند شسته و تمیزی را به چشم ببینید. از جمله برند استونیش موجود در زز زاگرس می باشد.

 

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

دستمال مرطوب

 

این روزها با توجه به افزایش آگاهی و اطلاعات، افراد نسبت به قبل توجه بیشتری به بهداشت و مراقبت از پوست خود دارند و به همین دلیل استفاده از محصولات مختلف بهداشتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به پوست رواج زیادی پیدا کرده است. در این میان دستمال مرطوب بدن به عنوان یکی از محصولات پراستفاده که در موقعیت ها و برای کاربردهای مختلفی مصرف می شود، حائز اهمیت است. این نوع دستمال که دارای میزان کمی آب و مواد استریل شده می باشد، در بسته بندی های خاص برای حفظ رطوبت آن عرضه می شود.

انواع دستمال مرطوب
با توجه به سهولت استفاده از این دستمال ها و همینطور میزان پاک کنندگی موثر آن در مقایسه با انواع خشک دستمال، انواع متنوعی از آن برای مصارف مختلفی تولید می شوند که می توان به موارد زیر اشاره کرد:

دستمال مرطوب بانوان: این نوع دستمال به عنوان یک پاک کننده بهداشتی بدن برای بانوان به حساب می آید. نوع دیگر دستمال مختص بانوان که به نام دستمال مرطوب آرایشی نیز معروف است، دارای ترکیبات شوینده ملایم و مرطوب کننده می باشد و برای تمیز کردن آرایش بدون آسیب رساندن به پوست صورت مناسب است.

دستمال مرطوب کودک: با توجه به پوست حساس کودکان، شستن آن با مواد شوینده معمولی می تواند التهاباتی را به همراه داشته باشد. دستمال مرطوب بچه با دارا بودن مواد ضد حساسیت، می تواند پاک کننده خوبی برای این دلبندان باشد.

دستمال مرطوب آنتی باکتریال: همانطور که از نام آن مشخص است، این نوع دستمال دارای ترکیباتی است که خاصیت ضد باکتریایی داشته و یک پاک کننده مناسب به شمار می آید.

دستمال مرطوب تک نفره : یکی از مواردی که در سال های اخیر مورد استفاده بسیاری از رستوران ها و سایر اماکن و همینطور در سفر و پیک نیک قرار گرفته، دستمال های تکی می باشد که معمولا به صورت معطر عرضه می شوند و برای تمیز کردن دست ها قبل و یا بعد از غذا مورد استفاده قرار می گیرد.

دستمال مرطوب دارای ویتامین: نوع یگری از دستمال های مرطوب که در ساختارشان برخی از ویتامین های مورد نیاز پوست را دارند و علاوه بر پاک کنندگی می توانند باعث مرطوب کنندگی پوست نیز شوند.

نکات مهم در خرید دستمال مرطوب
با توجه به اهمیت دستمال مرطوب به عنوان محصولی که در تماس مستقیم با پوست قرار دارد، بهتر است در هنگام خرید به انتخاب انواع با کیفیت آن دقت کنید. به علاوه سعی کنید با توجه به نیاز خود از انواع متناسب استفاده کنید. دستمال های مرطوب استوانه ای که به شکل کمر باریک تولید می شوند، به دلیل سهولت در استفاده برای مصارف آرایشی و پاک کنندگی کودک می توانند گزینه مناسبی باشند. انواع معطر نیز به دلیل عطر خوبی که ایجاد می کنند، برای تمیز کردن دست ها بعد فعالیت و یا غذا خوردن کاربرد دارند. به طور کلی دستمال هایی که رطوبت بیشتری دارند، معمولا برای پوست نواحی حساس بدن انتخاب می شوند.

برندهای مختلف تولید کننده دستمال مرطوب
با توجه به رقابتی که برای تولید محصولات با کیفیت و متنوع برای نیازهای مختلف وجود دارد، امروزه برندهای متعددی در زمینه تولید و عرضه انواع دستمال مرطوب فعال هستند که از میان شناخته شده ترین آن ها می توان به این موارد اشاره کرد: پنبه ریز، مولفیکس، جانسون، بانیو، نیوآ، سپتونا، نینو، دافی و نیوساد.

خرید اینترنتی انواع دستمال مرطوب
با وجود مشغله های روزافزون افراد مثل ساعات کاری زیاد و یا سپری شدن زمان در ترافیک های طولانی، دیگر مثل گذشته مردم برای خرید کالاهای مورد نیازشان از روش های حضوری و گشت و گذار در میان بازار استفاده نمی کنند، در مقابل روش های سریع تر و آسان تری مثل خرید آنلاین این روزها با اسقبال زیادی روبرو شده است. به همین منظور سایت های مختلفی مثل فروشگاه اینترنتی زز زاگرس اقدام به عرضه و فروش مجموعه ای از متنوع ترین محصولات برای نیازهای مختلف افراد خانواده کرده اند. شما با مراجعه به این سایت معتبر می توانید کالای مورد نظر خود را از میان اقلام عرضه شده از برترین برندها با اطمینان از کیفیت و اصالت آن سفارش دهید. به علاوه با خرید اینترنتی از زز زاگرس می توانید شانس خود را برای خرید در زمان تخفیف و در نتیجه تهیه محصولات مورد نیازتان با قیمت ارزان امتحان کنید.

 

 

https://www.zzzagros.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%DA%A9%D9%88%D8%AF%DA%A9/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%D9%85%D8%A7%D9%84-%D9%85%D8%B1%D8%B7%D9%88%D8%A8/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

شامپوی مو

درست است ظاهر قوطی شامپو برای جذب کردن و خرید شامپو خیلی مهم است اما باید به نوشته‌های روی برچسب شامپو نیز دقت کنیم. قبل از خرید شامپو باید به ترکیبات سازنده آن دقت کنیم تا شامپوی مناسب موهای خود را استفاده کنیم. پس برای جلوگیری از ریزش مو یا تثبیت رنگ مو باید ابتدا نوع موهای خود را بشناسید تا شامپوی مخصوص موی خود را پیدا کنید.

انواع شامپو برای انواع موی سر
بعضی از خانم‌ها و آقایان بسیار خوش شانس هستند و موهایی نه خیلی چرب و نه خشک و وز دارند. اگر موی شما این ویژگی‌ها را دارد، شما موهای معمولی دارید و فقط به یک شامپو خوب برای ‌تمیز کردن موهایتان احتیاج دارید. یک شامپو تقویت کننده که به موهای سالم شما آسیب نزند.

کسانی که بعد از حمام از محصولات آرایشی مو زیاد استفاده می‌کنند، به یک شامپو با فرمول متفاوت برای پاک کردن این مواد چرب از مو احتیاج دارند. شامپو موهای چرب برای کسانی که موهایشان زود به زود چرب می‌شود طراحی شده است. ویژگی اصلی این شامپو کاهش چربی مو و کف سر است و اگر این چربی کنترل نشود باعث ریزش مو می‌شود.

موهای فر، خشک و وز نیز فقط به شامپوی مخصوص موهای خشک و آسیب دیده احتیاج دارند. یک شامپو ترمیم کننده که رطوبت از دست رفته را به مو باز گرداند. همچنین شامپو حجم دهنده نیز در بهتر جلوه دادن فرهای مو بسیار موثر است.

موهای رنگ شده نیز بهتر است با شامپو مخصوص رنگ مو شسته شود. شامپو مخصوص رنگ مو، تثبیت کننده رنگ مو است و از موخوره جلوگیری می‌کند. اگر شوره یا خارش سر دارید حتما از شامپو ضد شوره مثل کلیر (Clear) استفاده کنید. برای جلوگیری از ریزش مو نیز متخصصان، شامپو ضد ریزش مو ریزش تولید کرده‌اند که با استفاده از مواد گیاهی مثل کافئین و سیر رشد سریع مو را تضمین می‌کنند.

قیمت شامپو با برندهای مختلف
با توجه به برند و مواد تشکیل دهنده و فرمول سازنده، قیمت شامپو متغیر است. برندهای خارجی مانند آلپسین (Alpecin)، هسل، نیوا (Nivea)، سان سیلک (SunSilk)، داو (Dove)، هد اند شولدرز (Head and Shoulders)، پنتن (Pantene)، لورآل (LOreal)، جانسون (Johnson)، گارنیه (Garnier) و ایوروشه (Yves Rocher) قیمت بالاتری دارند.

اما برندهای سر شناس ایرانی مانند ژیوار، فیروز (Firooz)، فولیکا (Fulica)، شون (Schon) و سینره (Cinere)، شامپو و محصولات مراقبت از مو را با کیفیت بالا و قیمت ارزان تولید می‌کنند. برای خرید شامپو می‌توانید به فروشگاه اینترنتی زز زاگرس مراجعه کنید و شامپوی مناسب موی خود را آنلاین سفارش دهید.

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-category/%D9%85%D8%AD%D8%B5%D9%88%D9%84%D8%A7%D8%AA-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%AD%D9%85%D8%A7%D9%85/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D9%88-%D9%86%D8%B1%D9%85-%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%B3%D8%B1/%D8%B4%D8%A7%D9%85%D9%BE%D9%88-%D8%B6%D8%AF-%D8%B4%D9%88%D8%B1%D9%87/

 

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

ماسک صورت

 

 

داشتن زیبایی صورت از بزرگترین آرزوهایی است که همه، خصوصا خانم ها همیشه به دنبال آن هستند. اما این روزها بنا به دلایل گوناگون، شاهد تیرگی ها، چین و چروک ها، لک ها، جوش ها و غیره بر پوست خود هستیم. بهترین راه حلی که می توان این مشکلات را برطرف نمود، استفاده از ماسک صورت می باشد. برای خرید ماسک صورت در ابتدا باید نوع کاربری آن را بدانبد و سپس اقدام به خرید نمایید. این روزها انواع مختلفی از این محصول، با توجه به کارایی های متفاوت و برندهای گوناگون در بازار موجود می باشد که بهترین های آن را می توانید از فروشگاه اینترنتی زز زاگرس خریداری نمایید و لذت زیبایی را بیش از گذشته تجربه نماببد. قیمت انواع ماسک صورت با توجه به کارایی و ویژگی های منحصر به فرد عموما متفاوت بوده که علاقه مندان به خرید ماسک صورت می توانند، با بهترین قیمت این ماسک های صورت را از فروشگاه زز زاگرس با تخفیف های ویژه دریافت نمایند.

ماسک صورت چیست؟
مایعی خمیری شکل و نرم است که بر روی پوست صورت مالیده می شود. این خمیر باید مدتی نظیر 20 تا 30 دقیقه روی پوست بماند تا پوست از چربی ها و لایه های شاخی مرده پاکسازی شود.ماسک ها سبب آبرسانی و لطافت پوست می شوند.

انواع ماسک صورت
ماسک های صورت در انواع و اقسام مدل ها عرضه شده اند، قبل از خرید ماسک صورت به این نکته توجه کنید که این محصول مستقیماٌ با پوست شما در ارتباط است، پس اورجینال بودن و مرغوب بودن این محصول بسیار مهم است. در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس کلیه‌ی ماسک های صورت موجود، اورجینال بوده و از برندهای معتبر در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است که همگی آن ها دارای ضمانت اصل یودن کالا را دارند و نگران تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته نباشید. از بهترین ماسک های صورت که در این فروشگاه با توجه به کارایی ارائه می شود در زیر آورده شده است که چند نمونه از ماسک های پر طرفدار شرح داده شده است:

ماسک لایه بردار صورت
ماسک شاداب کننده
ماسک آبرسان
ماسک نرم کننده صورت
ماسک پاک کننده عمیق پوست
ماسک تغذیه کننده صورت
مرطوب کننده
ماسک صورت روشن کننده
ماسک شفاف کننده صورت
ماسک صورت ضد جوش
ماسک تنظیم کننده چربی پوست
ماسک ویتامینه صورت
ماسک صورت ضد پیری
ماسک صورت ترمیم کننده
ماسک ضد التهاب صورت
ماسک درخشان کننده
ماسک ضد چروک
ماسک بستن منافذ پوست
ماسک جوان کننده صورت
ضد لک
ماسک صورت سفت کننده
تقویت کننده
ماسک صورت بدون ایجاد خشکی
ماسک خنک کننده صورت
ماسک درمان منافذ باز
ماسک صورت ضد آلودگی هوا
ماسک ضد قرمزی صورت
ماسک ضد پف و تیرگی
ماسک صورت لیفتینگ
مات کننده
قیمت و خرید ماسک صورت

خرید ماسک ضد چروک صورت
اگر نگران چروک شدن پوست خود هستید و میخواهید همیشه جوان بمانید خرید ماسک صورت ضد چروک به شما پیشنهاد میشود، ماسک های ضد چروک با قرار گرفتن روی قسمت های چروک پوست خط ها و چین و چروک های پوست شما را از بین خواهند برد.

خرید ماسک ضد لک صورت
خرید ماسک صورت ضد لک مخصوص کسانی است که پوستشان دارای لک و پیس میباشد. ماسک های صورت ضد لک با استفاده از ترکیبات بکار رفته در آنها لک های صورت را از بین خواهند برد.

خرید ماسک شفاف کننده صورت
اگر ظاهر پوست شما برایتان مهم است خرید ماسک صورت شفاف کننده به شما پیشنهاد میشود این ماسک ها باعث میشود پوست شما شفافیت و درخشندگی بیشتری داشته باشد.

خرید ماسک ضد جوش صورت
اگر جوش یا جای جوش ها روی پوست صورت خود ناراحت هستید. با خرید ماسک صورت ضد جوش، میتوانید جوش ها و جای آن ها را از بین ببرید. ماسک های صورت ضد جوش با فرمول مخصوصی جوش های صورت را از میسوزانند و آن ها را از بین می‌برند.

ماسک لایه بردار صورت
پوست بدن دارای لایه های مختلفی است که با گذشت زمان لایه‌ی بالایی پوست شروع به از بین رفتن یا به اصطلاح مُردن میکند، با استفاده از ماسک صورت لایه بردار، شما میتوانید لایه‌ی مرده‌ی سطح پوست خود را از بین ببرید تا پوست جوان تر و شاداب تری داشته باشید.

بهترین مارک ماسک صورت
خرید ماسک صورت بسیار مهم است، زیرا در صورتی که مرغوب نباشد، تاثیر چندانی برروی پوست شما نخواهد داشت. با توجه به اینکه مارک‌های تولید کننده بسیار گسترده هستند، پیدا کردن بهترین مارک ماسک صورت کار بسیار دشواری‌ست. چند نمونه از معتبرترین مارک‌های تولید کننده ماسک صورت عبارتند از مونته ژنه (Montagne Jeunesse)، فاربن (Farben)، پیوردرم (Peurederm)، اوریفلیم (Oriflame)، لورال (Loreal)، کیس (Kiss)، نیوآ (Nivea)، فریمن، لکسیون و …

بهترین برند ماسک صورت چه برندی است ؟
ماسک صورت، برندها و مدل های متفاوتی دارد، به نظر من بهترین آن، ماسکی است که بتواند انتظارات قیمت ماسک صورت ما را بر آورده کند یعنی شما ماسکی برای لایه برداری پوست خود می خرید پس انتظار دارید این محصول، نوعی ماسک صورت لایه بردار باشد.

اما چند برند برتر در این زمینه به شما معرفی می کنیم : فریمن — بیور — گارنیر — کلینیک — لانژه — سینره — پیودرم — سودا

به جز انواع ماسک های صورت که در بازار موجود هستند شما می توانید از ماسک های صورت خانگی نیز استفاده کنید. به طور مثال ماسک صورت با ماست، خاصیت جوان سازی و درخشندگی پوست را دارد. ماسک صورت با تخم مرغ خاصیت لیفینگ پوست را دارد. ماسک صورت با خیار سبب آرامش و برطرف شدن التهابات پوستی می شود و سایر ماسک های خانگی که می توانید با انواع سبزیجات، میوه جات و لبنیات بسازید.

برخی از ماسک ها ی شبانه
ماسک توت فرنگی مناسب برای پوست خشک، ماسک جو ماست برای افرادی که آکنه دارند، ماسک چوب صندل تسکین خارش و التهاب پوست، ماسک گل همیشه بهار خاصیت ضد عفونی کننده و 

 

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

 

اصلاح موهای زائد یکی از کارهاییست که هر مردی در طول زندگی خود انجام می‌دهد. علاوه بر موهای زائد آقایانی که تمایلی به داشتن ریش یا ته ریش ندارند باید به صورت مرتب صورت خود را نیز اصلاح کنند. بدین منظور ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از رایج‌ترین و البته به صرفه‌تر آنها انواع تیغ اصلاح هستند.

انواع تیغ اصلاح مردانه

تیغ‌ اصلاح مردانه به طور کلی در دو نوع خود تراش و تیغ اصلاح مخصوص دسته تیغ تولید می‌شوند. احتمالا اگر تجربه اصلاح صورت در آرایشگاه را داشته باشید با دسته تیغ آشنایی دارید. برای استفاده از دسته تیغ‌ها باید تیغ اصلاح بخرید و درون آن قرار دهید. خود تراش‌ها اما تجربه اصلاح به مراتب آسان‌تری را به شما ارائه می‌دهند.
همه چیز در این نوع از تیغ اصلاح مردانه آماده بوده و دردسر جایگذاری تیغ و یا خطر بریدن پوست خود را نیز نخواهید داشت. علاوه بر این خود تراش‌ها برای اصلاح موهای بدن نیز قابل استفاده هستند اما استفاده از دسته تیغ و تیغ اصلاح معمولی تنها برای اصلاح صورت توصیه می‌شود، چرا که شانس بریدن پوست بسیار بالاتر است.

تیغ اصلاح صورت

اکثر آقایان برای خرید تیغ‌های اصلاح مخصوص صورت، خود تراش‌ها را ترجیح می‌دهند. این خود تراش‌ها معمولا در دو نوع کارتریجی و ساده قابل خرید هستند. مدل‌های کارتریجی نظیر خود تراش مردانه ژیلت مدل Fusion 5 تجربه اصلاحی بسیار دقیق را به شما داده و همچنین پس از چند بار استفاده می‌توانید تیغ آن را با تیغ یدک تعویض کنید.
اما خود تراش‌های ساده معمولا قیمت ارزان‌تری داشته و در صورت کند شدن تیغ آنها امکان تعویض را نخواهید داشت. این تیغ‌ها را در بازار به اسم ژیلت می‌شناسند.
تیغ‌های اصلاح صورت معمولا از اجزایی نظیر نوار صابونی، چند تیغ و یک نوار لاستیکی بهره می‌برند. خود تراش‌های ساده و حرفه‌ای بسته به قیمت و مرغوبیت از یک تا حداکثر پنج تیغ اصلاح برخوردار هستند. هر چه تعداد تیغ‌ها بالاتر باشد اصلاحی دقیق‌تر را تجربه خواهید کرد.

تیغ اصلاح مخصوص بدن

تیغ مخصوصی برای اصلاح موهای بدن آقایان وجود ندارد. برخی تیغ‌های موجود در بازار از نوارهای صابونی با خاصیت ایجاد لغزندگی بیشتر و عصاره آلوئه ورا برای کاهش التهاب پوست پس از اصلاح بهره برده و با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی موهای زائد بدن خود را اصلاح کنید.

قیمت تیغ اصلاح مردانه

تیغ‌های اصلاح مردانه بسته به نوع، طراحی و برند آنها قیمت‌های متفاوتی دارند. در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس شما می‌توانید انواع تیغ اصلاح را با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان‌تر از قیمت بازار تهیه کنید. به طور کلی خود تراش‌های 5 تیغه شرکت ژیلت بالاترین قیمت را در بین سایر محصولات دارند اما اصلاحی بسیار دقیق و لذت بخش را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند.

خرید تیغ اصلاح مخصوص آقایان

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس تنوعی گسترده از تیغ‌های اصلاح از برندهای معتبری نظیر ژیلت، سیلور، شیک و لرد را عرضه می‌کند. این محصولات کاملا اورجینال بوده و در انواع مختلفی قابل خرید هستند

  • mehrsa