آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

کرم های ضد چروک حاوی چه موادی هستند؟

این کرم ها حاوی پرو رتینول و فیبرلاستیل و انواع ویتامین ها می باشند که پوست را انعطاف پذیر تر کرده و هموار تر می نمایند. با یک دست کردن و یکنواخت کردن رنگ پوست، چروک های پوستی را از بین می برند. اسید هیالورونیک موجود در این کرم ها رطوبت پوست را افزایش داده و مکمل خوبی برای سرامیدها می باشد. اکثر کرم ها دارای فیلتر اشعه های خورشیدی بوده و برای استفاده روزانه مفید هستند.

آیا کرم های ضد چروک موثرند؟

پیری پوست روند طبیعی است که با افزایش سن اتفاق می افتد. برخی فاکتور های محیطی و رادیکال های آزاد موجود در آن روند پیری را افزایش می دهند. با استفاده از کرم های ضد چروک و پیری می توان جلوی آسیب های محیطی را گرفته ومانع تسریع روند پیری پوست شد.

از چه سنی باید از کرم ضد چروک استفاده کنم؟

محصولات ضد پیری و ضد چروک، به ویژه آنهایی که دارای آنتی اکسیدان هستند می توانند از اوایل 21 سالگی استفاده شوند ، اما مهمترین نکته ای که باید در نظر گرفت این است که از محصولات ضد پیری متناسب با نوع پوست خود و سنی که دارید استفاده کنید.

بهترین مارک کرم ضد چروک کدام است؟

کرم ضد چروک، ضد پیری و سفت کننده پوست صورت لورآل، کرم نیوا، کرم ضد چروک روز دیادرمین، کرم روز و شب نوتروژینا

 

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%af%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/%da%a9%d8%b1%d9%85-%d8%b6%d8%af-%da%86%d8%b1%d9%88%da%a9/

  • ۹۹/۰۸/۰۷
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی