آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

 

 

 

قرص ماشین ظرفشویی در اندازه ی استاندارد تولید شده اند و دارای ترکیبی از ژل ها ، آنزیم ها و مواد شوینده جهت شستشو، مراقبت از ماشین، مراقبت از ظروف و ... مورد استفاده قرار می گیرند. این محصولات مشکل اندازه گیری نداشته و برای یک دوره ی شستشو فرموله شده اند. استفاده از آنها آسان بوده و قابلیت بالایی در لکه بری ظروف خواهند داشت. جایگزین بهتری برای ژل ها و پودرها بوده و کارایی و طول عمر دستگاه را بالاتر خواهند برد. حال به بیان دقیق تر فواید این کپسولهای پیشرفته ظرفشویی می پردازیم.

1. افزایش کارایی و اثر بخشی شستشو

انواع قرص ماشین ظرفشویی به میزان کثیفی و حجم بالای ظروف درون دستگاه حساسیت نشان نمی دهند. در هر بار شستشو ظروفی تمیز، ضد عفونی شده، عاری از میکروب و لکه تحویل خواهند داد. و شفافیت و درخشندگی آنها را بالاتر خواهند داد.

2. افزایش طول عمر دستگاه ظرفشویی

شوینده هایی چون ژل و مایع که به میزان زیادی در طول شستشو استفاده می شوند ممکن است با ایجاد لجن، به مرور زمان قسمت های مختلف ماشین را از کار بیندازند. اجزای ماشین ممکن است خراب شده و نیاز به تعمیر و تعویض داشته باشند. قرص ها از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرده و رسوب های آهکی را از بین برده و از ماشین شما مراقبت خواهند نمود.

3. جلوگیری از آسیب به محیط زیست

قرص ها دارای فرمولاسیون ویژه برای جلوگیری از صدمه به محیط زیست می باشند. این محصولات از ورود مواد صابونی بیشتر به منابع آب جلوگیری کرده و بار کارخانه های تصفیه آب را کاهش می دهند.

4. صرفه جویی در هزینه

قرص ها با مراقبت از دستگاه و ظروف شما صرفه جویی بالایی در هزینه ی تعمیرات دستگاه و خرید ظروف نو را خواهند داد! پودرها یا ژل ممکن است بیشتر از میزان مورد نیاز مصرف شوند که سبب تمام شدن زود تر از موعد آنها شوند. همچنین قرص ها دارای نمک و جلادهنده در ترکیبات خود می باشند که مانع ازصرف هزینه و خرید مجزای هر یک از آنها خواهند شد. از طرفی دیگر قرص ها در مصرف آب، برق و انرژی صرفه جویی فوق العاده بالایی خواهند داشت.

5. استفاده ی آسان

 

قرص ها در سایز های استاندار تولید می شوند و نیاز به اندازه گیری و پیمانه زدن موقع شستشوی ظروف را نخواهند داشت. برخی قرص های پیشرفته دارای محافظ های پلاستیکی می باشند که قابل حل شدن در آب را خواهند داشت و بدون آسیب به پوست می توان از بسته بندی خارج نمود. این قرص ها به راحتی در جا قرصی قرار گرفته و عمل شستشو را انجام خواهند داد. از طرفی دیگر در ترکیبات خود دارای نمک و کمک شستشو می باشند که در سخت ترین آب ها بهره وری بالایی خواهند داشت و عملکرد چندگانه ای را انجام می دهند.

6. تنوع محصولات

قرص ها در دو نوع تک کاره و چند کاره طبقه بندی می شوند. تنوع محصولات قرص از پودری فشرده ثابت تا ترکیبات پودر، ژل و پاور بال متنوع اند. محفظه های ژلی رنگارنگ که هر یک وظیفه ای را بر عهده می گیرند. مدل های ساده کلاسیک قابلیت نصف شدن دارند و قیمت آنها ارزان تر می باشد در حالی کپسول های حاوی پودر، جلادهنده و نمک دارای قیمت و کارایی بالاتری می باشند.

مرجع:

https://medad.io/@rezamohammad7557/6-%D8%AF%D9%84%DB%8C%D9%84-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D8%A7%D8%B4%DB%8C%D9%86-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D9%86%D9%85%D9%88%D8%AF/

  • ۹۹/۱۲/۰۵
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی