آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

ماسک مو لورآل قرمز محافظ رنگ لورآل (LOREAL) از موهای رنگ شده به خوبی محافظت کرده و آن ها را تقویت می کند. این ماسک 300 میل حجم دارد.

خرید ماسک مو لورآل قرمز مدل COLOR-VIVE

موهای رنگ شده بیشتر از سایر موها در معرض خشکی و آسیب دیدگی قرار دارند؛ چرا که در ساختار رنگ موها از مواد شیمیایی استفاده می شود. به همین دلیل است که مراقبت از موها بعد از رنگ کردن خیلی اهمیت پیدا می کند.
ماسک مو لورآل، برای ثابت کردن رنگ و تقویت موهای رنگ شده بسیار کمک کننده است. ترکیبات بکار رفته در این ماسک به عمق موها نفوذ می کند و در نتیجه باعث درخشان و صاف شدن موها می شود.

این ماسک از موها در برابر عوامل آسیب‌ رسان خارجی و آسیب‌های ناشی از حرارت سشوار و اتو محافظت می‌کند. همچنین حاوی فیلترهای UV برای محافظت از رنگ مو در برابر اشعه مضر آفتاب می‌باشد.
ماسک لورآل حاوی روغن تخم کتان است و با تغذیه فیبر موها، ریشه موها را تقویت کرده و آن ها را مثل ابریشم نرم و لطیف می کند. موها مثل روز اولشان احیا شده و با طراوت و زیبا خواهند شد.

موهایی جذاب و زیبا، با ماسک مو LOREAL

ماسک تثبیت کننده رنگ مو لورآل با حفظ رطوبت موها، باعث لطافت آن ها شده و درخشندگی موها را تا ۸۰ % بیشتر از حالت عادی زیاد می کند. همچنین رنگ مویی یک‌ دست با انعکاس درخشان به شما هدیه می‌ کند.
اگر موهایتان را برای تغییر و زیبایی رنگ یا دکلره کرده اید اما نگران آن هستید که مقاومت و تارهای مو آسیب ببیند، به شما استفاده از ماسک مو لورآل Elseve مدل Color Vive را توصیه می کنیم.
این محصول با انواع موها سازگاری داشته و برای استفاده روزانه مناسب می ‌باشد.

نحوه مصرف:
طبق معمول موها را شامپو کنید. کمی ماسک مو لورآل قرمز روی کف دست و سپس روی موها بمالید. موها را از ساقه تا انتهای آن ها ماساژ دهید. سه تا پنج دقیقه صبر کنید. سپس آن ها را به خوبی بشویید.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88-%d9%84%d9%88%d8%b1%d8%a2%d9%84-%d9%85%d8%ae%d8%b5%d9%88%d8%b5-%d9%85%d9%88%d9%87%d8%a7%db%8c-%d8%b1%d9%86%da%af-%d8%b4%d8%af%d9%87-%d8%ad%d8%ac%d9%85-300-%d9%85/

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی