آرایشی - بهداشتی

۷ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

شامپو ترمیم کننده سایوس مدل OLEO 21 با فرمولاسیون بی نظیر خود حاوی 21 نوع روغن مغذی است که با خاصیت تغذیه کننده و تقویت کنندگی، موهایی سالم، نرم و با لطافت برای شما به ارمغان می آورد. این شامپو در حجم 550 میل عرضه شده و مناسب موهای خشک و آسیب دیده است. برند سایوس برای نگهداری و مراقبت از سلامت و زیبایی مو برای خانم ها و آقایان محصولاتی از جمله شامپو، نرم کننده و انواع ماسک مو را عرضه کرده است. محصولات این برند با موفقیت تمام تجربه شده و بسیاری از متخصصین زیبایی و آرایشگران استفاده از آن ها را به افراد با شرایط مختلف مویی پیشنهاد می کنند. برای نتیجه بیشتر و بهتر برای موهایتان پیشنهاد می شود که در کنار  شامپو ترمیم کننده سایوس از نرم کننده آن نیز استفاده کنید.

مناسب استفاده چه کسانی است؟

مناسب استفاده افراد با موهای خشک و آسیب دیده است.

انواع شامپو در زز زاگرس

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

رول ضد تعریق کرمی ضد قارچ داو در حجم۵۰ میل، از بهترین ضد تعریق ها برای مبارزه با تعریق و بوی نامطبوع بدن است. بدن انسان دارای غددهایی است که تولید و ترشح عرق را انجام می دهند. درست است که تعریق فواید بسیاری برای بدن دارد، بوی بد همراه آن می تواند باعث احساس خجالت در افراد شود و حالتی آزاردهنده برای شخص به وجود آورد. از این رو محصولات ضد تعریق با خشک نگه داشتن زیر بغل حس تازگی را در طول روز حفظ خواهند کرد و با جلوگیری از بوی نامطبوع در طول روز می تواند حس خاصی برای خود و دیگران ایجاد کند تا جایی که انرژی فرد را برای انجام فعالیت های روزمره به راحتی تغییر دهد.

زیر بغل کرمی ضد قارچ داو با فرمولاسیون و ترکیبات قوی تا 24 ساعت از تعریق جلوگیری می کند و خوشبو کننده بسیار عالی  زیر بغل می باشد. نبود الکل ضد حساسیت بودن این محصول را تضمین می کند. به صورت کلی رول ضد تعریق کرمی داو با ماندگاری 24 ساعته، ضد قارچ و ضد حساسیت بودن و با خوشبو نگه داشتن زیر بغل جلوگیری از عرق کردن، انتخابی ایده آل برای مبارزه با تعریق و بوی بد بدن، در روزهای گرم سال می باشد.

جهت اطلاع از تفاوت و کاربرد اسپری های ضد تعریق، اسپری بدن و بادی اسپلش به مقاله مربوطه مراجعه نمایید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

برندهای خوب آرایشی بهداشتی

MICELLAR

نرم کننده MICELLAR به شما کمک می کند تا روتین شما را برای موهای قوی تر و نرم تر شارژ کند و به آن کمک می کند تا حداکثر 24 ساعت به طور مدوام صاف بماند. استفاده از ماسک مو پنتن مدل MICELLAR مخصوص برای داخل حمام می باشد و از فواید بسیاری برای مو های شما برخوردار می باشد. با استفاده از این محصول زیبایی و درخشندگی را به مو های خود هدیه خواهید کرد. همچنین استفاده از این محصول  مو ها در برابر شکنندگی محافظت می نماید و شادابی و سلامت مو های شما را برای همیشه تضمین می کند

MicellAIR

آرایش پاک کن MicellAIR محصول برند نیوآ یکی از محصولات آزمایش شده توسط هنرمندان ارشد آرایشی کانادایی می باشد. این محصول انواع مواد آرایشی ضد آب و آلودگی های محیطی بر روی سطح پوست را تمیز می کند. این محلول مناسب پوست صورت و نواحی حساس اطراف چشم است. فرمولاسیون قوی آن حاوی عصاره چای سیاه است. آرایش پاک کن نیوا مدل MicellAIR مناسب ترین محصول برای از بین بردن مواد آرایشی سخت می باشد. این محصول کاملا ضد حساسیت بوده و پس از استفاده از آن پوستی کاملا نرم و لطیف خواهید داشت. از دیگر ویزگی های مهم این محصول پس از استفاده از آن به آبکشی نیازی نخواهید داشت.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل اکسی کوانتوم (Finish) از سه قسمت تشکیل شده است که توپ قدرتمند آن خاصیت براق و درخشان کنندگی بی نظیر ظروف را دارد، ساختار ژلی آن چربی زدایی می کند و پودر آن انواع لکه های سخت و چسبیده غذا را از بین می برد. همچنین با فرمولاسیون قدرتمند و پیشرفته در اولین شستشو باعث تمیزی بی نقص ظروف می شود.

قرص ماشین ظرفشویی فینیش مدل اکسی کوانتوم بسته 60 عددی

ماشین ظرفشویی یکی از پر کاربردترین وسیله ها در هر خانه می باشد. زیرا که امکان شستشوی حجم زیادی از ظروف را یکجا میسر می کند و باعث صرفه جویی در زمان، هزینه و مصرف آب می شود. همچنین چون شستشوی ظرف ها با بالاترین درجه دمای آب صورت می گیرد؛ ظروف بیشتر ضد عفونی شده و تمیزتر می شوند.

به علاوه هنگام شستشوی ظروف به صورت دستی، امکان لب پر شد ن ظروف شیشه ای و بلورین وجود دارد که این احتمال هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی به صفر می رسد. داشتن برنامه های متفاوت ماشین ظرفشویی کمک می کند تا بر حسب نیاز و تعداد ظروف و حتی زمان بندی مورد نظر از آن استفاده کنید.
یکی از محبوب ترین شوینده های ماشین ظرفشویی، قرص ها هستند که قدرت شویندگی بالایی دارند و خصوصیت چند محصول را یکجا جمع کرده اند و استفاده از آن ها موجب بهبود عملکرد دستگاه می گردد.

وجه تمایز و نقاط قوت قرص ماشین ظرفشویی Finish

مزیتی که استفاده از قرص اکسی کوانتوم فینیش نسبت به دیگر قرص ها دارد این است که حاوی اکسیژن فعال و مایع تمیز کننده می باشد و با سخت ترین لکه ها مبارزه می کند؛ به طوریکه هیچ اثری از آن ها باقی نمی ماند.
این قرص حاوی نمک و جلادهنده است که ضمن حفظ براقیت ظروف، از ایجاد رسوب و جرم در قسمت داخلی ماشین ظرفشویی جلوگیری می کند و هزینه تعمیرات آن را کاهش می دهد.

نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی فینیش:

  1. یک عدد قرص را از داخل بسته در بیاورید و درون جا قرصی ماشین ظرفشویی قرار دهید.
  2. مطمئن باشید که جا قرصی و دستتان کاملا خشک است.
  3. روکش قرص کاملا قابل حل شدن است و آن را سوراخ یا باز نکنید.
  4. برنامه مربوط به استفاده از قرص را فعال کنید.

ویژگی ها:

  • براق و درخشان کننده ظروف شیشه ای
  • چربی زدایی
  • لکه زدایی
  • حاوی اکسیژن فعال و مایع تمیز کننده
  • محافظ فیلتر و قسمت داخلی ماشین ظرفشویی
  • قدرت تمیز کنندگی قدرتمند
  • اثر بخشی حتی در دمای پایین
  • جلوگیری از ایجاد جرم
  • کمک به خشک شدن سریع ظروف
  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

اسپری مو از جمله لوازم مورد نیاز در آرایش مو است چراکه وجود یک وسیله که برای حالت دندگی یا ثابت نگه داشتنن مو به درد بخورد همیشه حس می شود.

برخی برندهای موجود در بازار هستند که معمولا افراد آنها را همیشه تهیه می کنند اما وجود اسپری طبیعی که کمترین آسیب را به مو بزند مورد نیاز افراد است.

ما اینجا 3 نوع از اسپری موی خانگی را برای شما معرفی خواهید کرد:

1- اسپری موی شکر

این یک دستور العمل معمول است که در اینترنت یافت می شود ، اما واقعاً مؤثر است! مقدار قند را برای نوع نگهدارنده مورد نظر تنظیم کنید.

مواد تشکیل دهنده:

2 قاشق غذاخوری شکر
1 فنجان آب
2 قطره روغن اسطوخودوس (اختیاری)

دستورالعمل:

آب را در یک قابلمه گرم کنید.
شکر را اضافه کرده و هم بزنید تا حل شود و سپس بگذارید خنک شود.
روغن دلخواه را اضافه کنید.
داخل یک بطری اسپری بریزید. قبل از استفاده خوب تکان دهید.
بعد از 1–2 ماه از مصرف آن خودداری کنید.

2- اسپری موی لیمو

شما باید از آب لیمو طبیعی و بدون هیچگونه آشغال موجود در آن استفاده کنید. لیمو اسیدی است بنابراین اضافه کردن مقدار کمی جوش شیرین و تکان دادن قبل از استفاده ، روش بسیار خوبی برای مقابله با آن است.

مواد تشکیل دهنده:

لیمو
2 فنجان آب تصفیه شده
1 قاشق چایخوری جوش شیرین
2 قطره روغن اسانس رزماری (اختیاری)

دستورالعمل:

آب را درون یک قابلمه بریزید و لیمو را اضافه کنید: لیمو را به چهارم قسمت خرد کنید ، آب را درون آن بریزید ، برش ها را نیز به آن اضافه کنید.
آب لیمو را به جوش بیاورید. جوشانید تا نیمی از آب تبخیر شود.
بگذارید خنک شود.
جوش شیرین و روغن ضروری را اضافه کنید.
داخل یک بطری اسپری بریزید. قبل از استفاده خوب تکان دهید.
در یخچال نگهداری کنید. بعد از 2 هفته از مصرف خودداری کنید.

3- روغن موی کرچک

این دستور العمل ترکیب روغن و آب است. به سادگی قبل از هر بار استفاده به خوبی تکان دهید. من نمی خواهم الکل اضافه کنم تا به دلیل آسیب رساندن به موها در تجزیه روغن ها کمک کند. چرا روغن کرچک؟ کرچک برای مو فوق العاده است و برای آرام کردن سرگیجه بسیار عالی است.

مواد تشکیل دهنده:

2 قاشق غذاخوری شکر
1 فنجان آب تصفیه شده
1 قاشق غذاخوری روغن کرچک
روغن اسانس شمعدانی 1 قطره (اختیاری)
1 قطره روغن اسانس رزماری (اختیاری)

دستورالعمل:

آب را در یک قابلمه گرم کنید.
شکر را اضافه کرده و هم بزنید تا حل شود و سپس بگذارید خنک شود.
روغن مورد دلخواه را اضافه کنید.
داخل یک بطری اسپری بریزید. قبل از استفاده خوب تکان دهید.

بعد از 1–2 ماه از مصرف خودداری کنید.

این موارد بهتر از استفاده از اسپری های صنعتی مانند اسپری مو تافت ، کاسپین یا غیره خواهد بود

 

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

ژل حالت دهنده مو مردانه نیوآ برای استفاده آقایان طراحی شده است که به کمک این محصول می توان موها را در شکل و فرم دلخواه آرایش و حالت داد. این محصول NIVEA از حالت و فرم موها در طول روز در برابر باد، طوفان و آسیب های بیرونی به طور موثر محافظت می کند.

ژل حالت دهنده مو مردانه نیوآ مدل AQUA حجم 150 میل

حالت دادن و ایجاد فرم دلخواه مو برای آقایان اهمیت زیادی دارد؛ چرا که جذابیت ظاهری را چند برابر می کند و باعث افزایش اعتماد به نفس برای حضور در اجتماع و انجام کارهای روزانه می شود.
استفاده از ژل یکی از بهترین گزینه ها برای حالت دادن مو می باشد که از قدیم در بین آقایان به دلیل استفاده آسان و سریع، حفظ حالت مو در طول روز، بدون ایجاد خشکی و باقی گذاشتن سفیدک از محبوبیت زیادی برخوردار است.

برند نیوآ که متعلق به شرکت آلمانی بایرسدورف است؛ در سال 1882 توسط داروسازی به‌ نام کارل پاول بایرسدورف تأسیس شد و از با سابقه ترین و مشهورترین شرکت ها و برندهای جهان در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی است که محصولات با کیفیتی را تولید می کند.
ژل حالت دهنده مو مردانه نیوآ حجمی معادل 150 میل دارد که با فرمول خاص aquaموها را در شکل و فرم دلخواه با جلوه ای مرطوب حالت می دهد.

آرایش مو و رسیدن به ظاهری مناسب با ژل حالت دهنده مو NIVEA

این محصول با فرمولاسیون حاوی B3 از آسیب به مو و پوست سر جلوگیری می کند و با جذب سریع، سفیدک یا مواد اضافی روی مو باقی نمی گذارد.
ژل مو نیوآ امروزه از محبوبیت زیادی در بین آقایان برخوردار است و پس از استفاده نظم و ظاهری خوش فرم و خوش حالت در موها ایجاد می کند.

همچنین با میزان قدرت حفظ حالت مو با شماره 6 از حالت موها مدت زمان زیادی محافظت می کند و در مقابل رطوبت هوا و شرایط مختلف آب و هوایی مقاوم است.
ژل حالت دهنده مو مردانه نیوآ استفاده آسان و راحتی دارد و ساختار سبک و با کیفیت آن به راحتی شستشو می شود.

نحوه استفاده:
بعد از استحمام، در حالیکه موهایتان نم دار و مرطوب است؛ مقدار مناسبی از ژل را به موهایتان آغشته کنید و سپس حالت بدهید.

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

 

شرایط آب و هوایی نامناسب، تر کردن لب‌ها بوسیله زبان، جویدن لب‌ها، استعمال دخانیات، کم نوشیدن آب و عوامل خارجی دیگر می توانند باعث ترک و خشکی لب‌ها شوند. خشکی، ترک و پوسته پوسته شدن لب‌ها نه تنها زیبایی صورت را تحت شعاع قرار می‌دهد حتی ممکن است مشکلاتی در خوردن و آشامیدن فرد ایجاد کند. جهت جلوگیری و یا درمان مشکل خشکی لب‌ها علاوه بر از بین بردن علل بروز آن می‌بایست از نرم کننده‌های مخصوص لب نیز استفاده کرد. استیک مرطوب کننده لب نوتروژینا حاوی ویتامین E است وبه جهت داشتن پانتنول، فارنسول و بیسابولول در فرمولاسیون خود بازسازی کننده، ضد عفونی‌ کننده قوی و تسکین‌ دهنده لب‌ها است. این محصول به جهت داشتن فیلتر ضد آفتاب با SPF20  مناسب استفاده در برابر اشعه UV آفتاب است همچنین می توان در ورزش‌های زمستانی مانند اسکی، جهت محافظت لب‌ها از سرما از این محصول استفاده کرد. هم اکنون میتوانید این محصول را در زز زاگرس سفارش دهید .

  • mehrsa