آرایشی - بهداشتی

۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم (fairy) با فرمولاسیون قوی و حاوی نمک و جلادهنده، بهترین محصول برای شستشوی بی نقص ظروف و محافظت از کارایی و عمر مفید ماشین ظرفشویی می باشد. این محصول با قدرت شویندگی قدرتمند و محتویات کمک شستشو، بدون باقی گذاشتن لکه و چربی ظروف را به طور کامل تمیز و درخشان می کند و استفاده بسیار راحت و آسانی دارد.

این قرص در بسته ی 90 عددی بوده و برای افرادی که مصارف زیادی دارند مناسب است. هنگام خرید قرص های ماشین ظرفشویی باید دقت کنید تا برندی که می خرید اصل بوده و با یفیت باشد تا کمترین آسیب را به ظرف و ظروف شما بزند.

خرید قرص ماشین ظرفشویی فیری مدل PLATINUM بسته 90 عددی

قرص ماشین ظرفشویی مدل PLATINUM بسته 90 عددیماشین ظرفشویی یکی از وسایل پرکاربرد آشپزخانه می باشد؛ چرا که استفاده از آن باعث صرفه جویی در زمان، انرژی و مصرف آب می شود.
همچنین شستشوی انبوه زیاد ظروف به صورت دستی خسته کننده است و برای بسیاری از افراد خوشایند نیست؛ از این رو ماشین ظرفشویی و محافظت از سلامت آن اهمیت زیادی دارد.

مواد شوینده ماشین ظرفشویی در سه شکل پودری، قرص و ژل توسط برندهای مختلف در انواع مختلف با بکارگیری تکنولوژی های روز دنیا تولید می شوند که در این میان قرص ها از مزایای زیادی برخوردار هستند.
قرص ماشین ظرفشویی فیری پلاتینیوم در بسته 90 عددی عرضه بازار شده است که علاوه بر پاکسازی کامل ظروف، حاوی جلادهنده است و باعث براق و درخشان شدن ظروف شیشه ای و بلورین و مانع از خش افتادن به آن ها می شود.
همچنین با چربی زدایی فیلتر و قسمت های پنهان ماشین ظرفشویی باعث افزایش عملکرد دستگاه و کاهش هزینه تعمیرات آن می گردد.نحوه استفاده از قرص ظرفشویی fairy

نحوه ی مصرف قرص ظرفشویی fairy

  • ابتدا یک عدد قرص را از داخل بسته در بیاورید و مطمئن باشید که دستتان کاملا خشک است.
  • قرص را درون جا قرصی ماشین ظرفشویی قرار دهید و برنامه مربوط به استفاده از قرص را فعال کنید.
  • توجه داشته باشید که روکش قرص قابل حل شدن است و آن را سوراخ یا باز نکنید.
  • بعد از برداشتن قرص، زیپ محصول را ببندید.
  • برای نتیجه گیری بهتر، قرص ماشین ظرفشویی fairy را داخل محفظه مایع ظرفشویی قرار دهید.
  • اگر قرص داخل محفظه قرار نگرفت، آن را درون سبد قاشق و چنگال قرار دهید و برنامه بدون نیاز به پیش شستشو را انتخاب کنید.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد قرص ماشین ظرفشویی فیری می توان به محافظت از ظروف با جنس نقره، عملکرد بالا در برنامه های زمان کوتاه و رایحه طراوت بخش لیمو آن اشاره کرد.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product/%D9%82%D8%B1%D8%B5-%D8%B8%D8%B1%D9%81%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C-%D9%81%DB%8C%D8%B1%DB%8C-%D9%85%D8%AF%D9%84-platinum-%D8%A8%D8%B3%D8%AA%D9%87-%DB%B9%DB%B0-%D8%B9%D8%AF%D8%AF%DB%8C-fairy/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

آرایش پاک کن کامان محصولی منحصر به فرد برای شستشوی صورت از مواد آرایشی و آلودگی ها می باشد. این محصول با التیام بخشی پوست های چرب مانع ایجاد آکنه و جوش می شود. علاوه بر وظیفه ی پاک کنندگی، آبرسانی و تغذیه پوست را نیز بر عهده خواهد گرفت.

خرید آرایش پاک کن کامان میسلار واتر مناسب پوست چرب و مستعد جوش

فعالیت غدد چربی اگر بیش از اندازه باشد ممکن است باعث ایجاد آکنه و ظاهر براق بر روی پوست شود. برای پاک کردن مواد آرایشی و آلودگی ها از روی پوست باید از محصولات متناسب با پوست چرب استفاده شود تا ضمن از بین بردن چربیهای اضافی از روی پوست، ظاهری مات بر سطح پوست ایجاد نماید. میسلار واتر کامان با فرمولاسیون ویژه و خاص خود مختص پاک کردن پوست های چرب و مستعد جوش می باشد. این محصول مناسب پاک کردن مواد آرایشی از چشم ها، لب ها و صورت بوده و مقاوم ترین محصولات آرایشی را نیز به راحتی تمیز می کند. با ترکیبات سالمی که دارد از خشکی پوست جلوگیری کرده و باعث لطیف و پاکیزه شدن پوست می شود.

7 ویژگی آرایش پاک کن Comeon

آرایش پاک کن کامان دارای 7 عملکرد مجزا بر روی پوست خواهد بود که سلامت آن را پس از شستشو تضمین خواهد نمود

  1. پاک کنندگی قوی: قدرت پاک کنندگی بسیار بالای آن که می تواند مواد آرایشی ضد آب و هر نوع آلودگی را از پوست به طور کامل پاک کند.
  2. آبرسانی و مرطوب کنندگی پوست: به واسطه وجود آلوئه ورا که هیدراتاسیون پوست را افزایش داده و مانع خشکی آن می شود.
  3. صاف کننده: به خاطر وجود آلانتوئین در ترکیبات این محصول رطوبت پوست حفظ شده و صورت صاف و یک دست می شود.
  4. نرم کننده: وجود روغن درخت چای و گلیسیرین نرمی و لطافت پوست افزایش می یابد.
  5. تقویت کننده: به دلیل ویتامین های E و B5 موجود در این محصول، سلامت و شادابی پوست بالاتر رفته و مانع چین و چروک و شلی پوست می شود.
  6. شفاف کننده: عصاره خیار با خاصیت آنتی اکسیدانی لکه های تیره را از بین برده و چهره را شفاف و زیبا نشان می دهد.
  7. تسکین دهنده: خواص ضد میکروبی و ضد التهابی این محصول با عوامل میکروبی محیطی مبارزه کرده و آنها را از بین می برد.

روش استفاده از آرایش پاک کن کامان :

میزان مناسبی از محصول را بر روی پد پنبه ای ریخته و به آرامی بر روی پوست صورت، چشم ها و لب هایتان بکشید.

مرجع:

https://www.zzzagros.com/product/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4-%d9%be%d8%a7%da%a9-%da%a9%d9%86-%da%a9%d8%a7%d9%85%d8%a7%d9%86/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

از جمله برندهای معتبر قرص ماشین ظرفشویی، فینیش و فیری می باشد که در انواع مدلهای 100 عددی، 40 عددی، 50 عددی، 80 عددی و در انواع مکس و ساده به بازار عرضه شده است. قرص های ماشین ظرفشویی فینیش و فیری دارای قابلیت سفید کنندگی، چربی و لکه زدایی، براق و درخشان کنندگی ظروف شده و بهترین نتیجه را د شستشوی ظروف خواهد داشت. همچنین جهت جلوگیری از رسوب ماشین ظرفشویی بهتر است از نمک مخصوص استفاده نمایید چراکه تمام آبهای شهری دارای سختی بالایی بوده و سبب درخشش ظروف خواهد شد.

قرص ظرفشویی را کجا قرار می دهید؟

حتی اگر دارای ظروف بسیار کثیف هستید باید از یک قرص استفاده نمایید. قرص را از بسته خارج کرده و درون جا قرصی ظرفشویی قرار دهید و دکمه مربوط به فعال سازی قرص را فعال نمایید. بهتر است از قرص های سه کاره که شامل قرص، نمک و جلادهنده در یک بسته هستند، استفاده نمایید

آیا قرص های ظرفشویی ایمن هستند؟

مرکز ملی سموم توصیه می کنند به دلیل اینکه مواد شوینده ماشین ظرفشویی اغلب حاوی نمک های قلیایی خورنده هستند که باعث سوختگی می شود بهتر است حتی برای چند دقیقه نیز روی پوست قرا داده نشود.

آیا حتما باید از نمک در ماشین ظرفشویی استفاده نمود؟

به دلیل سختی بالای آب مناطق شهری برای محافظت از ماشین ظرفشویی از سنگ آهک و جهت کمک به فرآیند نرم شدن آب بهتر است از نمک ظرفشویی استفاده نمود.

فواید دیگر قرصهای ماشین ظرفشویی ؟

ترجیحا دمای آب را هنگام استفاده از قرص های ظرفشویی به 60 درجه تنظیم نمایید اینکار باعث از بین رفتن سریع تر و بهتر میکروبها شده و بوهای نامطبوع را از بین می برد و از رسوب و آهک جلوگیری می کند.

آیا فقط می توانید یک عدد از قرص را در ماشین ظرفشویی قرار دهید؟

قرص را در محفظه “شستشوی معمولی” یا “شستشوی اصلی” ماشین ظرفشویی خود قرار داده و درب آن را ببندید. نیازی به سوراخ کردن یا باز کردن کیسه نیست ، زیرا با شروع چرخه حل می شود. درب ظرفشویی را ببندید.

چرا قرص ظرفشویی گاهی حل نمی شود؟

اگر دمای آب گرم ماشین ظرفشویی شما زیر40 درجه باشد ممکن است آنقدر گرم نباشد که مارک های خاصی از قرص های مواد شوینده را حل کند.

قرص یا پودر برای ظرفشویی بهتر است؟

با وجود گرانتر بودن قرص ها نسبت به پودر ماشینظرفشویی اما قرصها عموما بهتر از پودرها عمل می کنند و محبوب ترین نوع مواد شوینده هستند.

منبع:

https://www.zzzagros.com/product-category/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/%d9%82%d8%b1%d8%b5-%d9%87%d8%a7-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

  • mehrsa
  • ۰
  • ۰

روغن آرگان گلیس (gliss) مدل Daily یک تغذیه کننده مو است و از مو در برابر آلودگی ها و عوامل مضر مراقبت می کند. آرگان مناسب موهای خشک و آسیب دیده، بهترین گزینه برای درمان مشکلات این نوع موها می باشد. ایده آل برای مصرف روزانه است و با گذشت زمان قسمت های آسیب دیده تارهای مو را ترمیم و بازسازی می کند. نتیجه استفاده منظم از آن موهایی صاف و سالم خواهد بود.

محبوبیت روغن موی آرگان سال هاست که بین مردم و افراد مشهور بسیار زیاد شده است. در گذشته فقط بزها از این میوه برای خوردن استفاده می کردند اما قبل از میلاد مسیح برای زیبایی بر این دانه بسیار تاکید شد و اکنون از عصاره ی این دانه برای تولید انواع محصولات آرایشی بهداشتی استفاده ی بسیاری می شود. برند شوارتسکف نیز از جمله شرکتهایی است که دست به تولید انواع روغن های آرگان نموده است.

خرید روغن آرگان گلیس 

مو، احتمالاً یکی از اولین مواردی است که هنگام ملاقات با دیگران مورد توجه قرار می گیرد؛ این مورد بخصوص در مورد خانم ها بیشتر صدق می کند. موهای زیبا و براق همیشه احساس خوبی از خود به جا می گذارد، به همین دلیل مراقبت مناسب از مو اهمیت دارد. همچنین مراقبت خوب و صحیح، نقش مهمی در سالم ماندن موها دارد و از آسیب های گسترده ای که می تواند باعث ریزش مو شود جلوگیری می کند.
روغن موی آرگان گلیس ضمن تغذیه موها، آن ها را ترمیم کرده و مراقبت می کند. این روغن یک انتخاب ایده آل برای ترمیم و احیای موهای خشک و آسیب دیده است. استفاده از این روغن بعد از شستشوی موها، لطافت و نرمی را برای موهایتان به ارمغان می آورد.

روغن آرگان گلیس مدل DAILY حجم 75 میل

آرگان gliss اکسیر زیبایی

موها با گذشت زمان و تحت تاثیر فاکتورهای مختلف نظیر قرار گرفتن در معرض حرارت سشوار و اتوی مو، رنگ آمیزی موها، اشعه های آسیب رسان نور خورشید و شستشوی مکرر موها با شامپوی مو آسیب دیده و درخشش اولیه خود را از دست می دهند. بنابراین برای اینکه موها بتوانند وضعیت سالم خود را حفظ کنند نیاز به انواع محصولات مراقبت مو و همچنین روغن مو دارند. روغن آرگان یکی از بهترین روغن ها برای حفظ سلامت و تامین نیازهای مو می باشد که در سال های اخیر توسط متخصصان مو بسیار توصیه می شود.

روغن موی گلیس، غنی شده با روغن آرگان و ویتامین E است. این محصول معجزه ای برای پوست و مو به شمار می رود. این روغن حاوی مواد مغذی مو و آنتی اکسیدان ها، لینولئیک اسید و اسیدهای چرب امگا ۶ است و به تولید سلول های پوست و مو کمک می کند. به دلیل تاثیرات شگرف روغن آرگان روی پوست و مو، در اکثر محصولات زیبایی و آرایشی از این روغن استفاده می کنند.
روغن آرگان gliss با آب رسانی پوست سر، موها را مرطوب نگه داشته و آن ها را براق و درخشان می کند. این محصول که حجمی معادل 75 میل دارد و برای استفاده روزانه کسانی که موهایشان خشک و آسیب دیده است بسیار مناسب می باشد.

روش مصرف :
بعد از استحمام، 1 تا 2 قطره از روغن را روی کف دستتان بریزید و آن را روی موها بطور یکنواخت پخش کنید.

 

.مرجع:

https://www.zzzagros.com/product/%D8%B1%D9%88%D8%BA%D9%86-%D8%A2%D8%B1%DA%AF%D8%A7%D9%86-%DA%AF%D9%84%DB%8C%D8%B3-%D9%85%D8%AF%D9%84-daily-%D8%AD%D8%A7%D9%88%DB%8C-%D9%88%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D9%85%DB%8C%D9%86-e-%D8%AD%D8%AC%D9%85/

  • mehrsa