آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

 

 

اصلاح موهای زائد یکی از کارهاییست که هر مردی در طول زندگی خود انجام می‌دهد. علاوه بر موهای زائد آقایانی که تمایلی به داشتن ریش یا ته ریش ندارند باید به صورت مرتب صورت خود را نیز اصلاح کنند. بدین منظور ابزارهای مختلفی در بازار وجود دارند که یکی از رایج‌ترین و البته به صرفه‌تر آنها انواع تیغ اصلاح هستند.

انواع تیغ اصلاح مردانه

تیغ‌ اصلاح مردانه به طور کلی در دو نوع خود تراش و تیغ اصلاح مخصوص دسته تیغ تولید می‌شوند. احتمالا اگر تجربه اصلاح صورت در آرایشگاه را داشته باشید با دسته تیغ آشنایی دارید. برای استفاده از دسته تیغ‌ها باید تیغ اصلاح بخرید و درون آن قرار دهید. خود تراش‌ها اما تجربه اصلاح به مراتب آسان‌تری را به شما ارائه می‌دهند.
همه چیز در این نوع از تیغ اصلاح مردانه آماده بوده و دردسر جایگذاری تیغ و یا خطر بریدن پوست خود را نیز نخواهید داشت. علاوه بر این خود تراش‌ها برای اصلاح موهای بدن نیز قابل استفاده هستند اما استفاده از دسته تیغ و تیغ اصلاح معمولی تنها برای اصلاح صورت توصیه می‌شود، چرا که شانس بریدن پوست بسیار بالاتر است.

تیغ اصلاح صورت

اکثر آقایان برای خرید تیغ‌های اصلاح مخصوص صورت، خود تراش‌ها را ترجیح می‌دهند. این خود تراش‌ها معمولا در دو نوع کارتریجی و ساده قابل خرید هستند. مدل‌های کارتریجی نظیر خود تراش مردانه ژیلت مدل Fusion 5 تجربه اصلاحی بسیار دقیق را به شما داده و همچنین پس از چند بار استفاده می‌توانید تیغ آن را با تیغ یدک تعویض کنید.
اما خود تراش‌های ساده معمولا قیمت ارزان‌تری داشته و در صورت کند شدن تیغ آنها امکان تعویض را نخواهید داشت. این تیغ‌ها را در بازار به اسم ژیلت می‌شناسند.
تیغ‌های اصلاح صورت معمولا از اجزایی نظیر نوار صابونی، چند تیغ و یک نوار لاستیکی بهره می‌برند. خود تراش‌های ساده و حرفه‌ای بسته به قیمت و مرغوبیت از یک تا حداکثر پنج تیغ اصلاح برخوردار هستند. هر چه تعداد تیغ‌ها بالاتر باشد اصلاحی دقیق‌تر را تجربه خواهید کرد.

تیغ اصلاح مخصوص بدن

تیغ مخصوصی برای اصلاح موهای بدن آقایان وجود ندارد. برخی تیغ‌های موجود در بازار از نوارهای صابونی با خاصیت ایجاد لغزندگی بیشتر و عصاره آلوئه ورا برای کاهش التهاب پوست پس از اصلاح بهره برده و با استفاده از آنها می‌توانید به راحتی موهای زائد بدن خود را اصلاح کنید.

قیمت تیغ اصلاح مردانه

تیغ‌های اصلاح مردانه بسته به نوع، طراحی و برند آنها قیمت‌های متفاوتی دارند. در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس شما می‌توانید انواع تیغ اصلاح را با قیمت‌های بسیار مناسب و ارزان‌تر از قیمت بازار تهیه کنید. به طور کلی خود تراش‌های 5 تیغه شرکت ژیلت بالاترین قیمت را در بین سایر محصولات دارند اما اصلاحی بسیار دقیق و لذت بخش را نیز برای شما به ارمغان می‌آورند.

خرید تیغ اصلاح مخصوص آقایان

فروشگاه اینترنتی زز زاگرس تنوعی گسترده از تیغ‌های اصلاح از برندهای معتبری نظیر ژیلت، سیلور، شیک و لرد را عرضه می‌کند. این محصولات کاملا اورجینال بوده و در انواع مختلفی قابل خرید هستند

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی