آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

ماسک صورت

 

 

داشتن زیبایی صورت از بزرگترین آرزوهایی است که همه، خصوصا خانم ها همیشه به دنبال آن هستند. اما این روزها بنا به دلایل گوناگون، شاهد تیرگی ها، چین و چروک ها، لک ها، جوش ها و غیره بر پوست خود هستیم. بهترین راه حلی که می توان این مشکلات را برطرف نمود، استفاده از ماسک صورت می باشد. برای خرید ماسک صورت در ابتدا باید نوع کاربری آن را بدانبد و سپس اقدام به خرید نمایید. این روزها انواع مختلفی از این محصول، با توجه به کارایی های متفاوت و برندهای گوناگون در بازار موجود می باشد که بهترین های آن را می توانید از فروشگاه اینترنتی زز زاگرس خریداری نمایید و لذت زیبایی را بیش از گذشته تجربه نماببد. قیمت انواع ماسک صورت با توجه به کارایی و ویژگی های منحصر به فرد عموما متفاوت بوده که علاقه مندان به خرید ماسک صورت می توانند، با بهترین قیمت این ماسک های صورت را از فروشگاه زز زاگرس با تخفیف های ویژه دریافت نمایند.

ماسک صورت چیست؟
مایعی خمیری شکل و نرم است که بر روی پوست صورت مالیده می شود. این خمیر باید مدتی نظیر 20 تا 30 دقیقه روی پوست بماند تا پوست از چربی ها و لایه های شاخی مرده پاکسازی شود.ماسک ها سبب آبرسانی و لطافت پوست می شوند.

انواع ماسک صورت
ماسک های صورت در انواع و اقسام مدل ها عرضه شده اند، قبل از خرید ماسک صورت به این نکته توجه کنید که این محصول مستقیماٌ با پوست شما در ارتباط است، پس اورجینال بودن و مرغوب بودن این محصول بسیار مهم است. در فروشگاه اینترنتی زز زاگرس کلیه‌ی ماسک های صورت موجود، اورجینال بوده و از برندهای معتبر در اختیار شما عزیزان قرار داده شده است که همگی آن ها دارای ضمانت اصل یودن کالا را دارند و نگران تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته نباشید. از بهترین ماسک های صورت که در این فروشگاه با توجه به کارایی ارائه می شود در زیر آورده شده است که چند نمونه از ماسک های پر طرفدار شرح داده شده است:

ماسک لایه بردار صورت
ماسک شاداب کننده
ماسک آبرسان
ماسک نرم کننده صورت
ماسک پاک کننده عمیق پوست
ماسک تغذیه کننده صورت
مرطوب کننده
ماسک صورت روشن کننده
ماسک شفاف کننده صورت
ماسک صورت ضد جوش
ماسک تنظیم کننده چربی پوست
ماسک ویتامینه صورت
ماسک صورت ضد پیری
ماسک صورت ترمیم کننده
ماسک ضد التهاب صورت
ماسک درخشان کننده
ماسک ضد چروک
ماسک بستن منافذ پوست
ماسک جوان کننده صورت
ضد لک
ماسک صورت سفت کننده
تقویت کننده
ماسک صورت بدون ایجاد خشکی
ماسک خنک کننده صورت
ماسک درمان منافذ باز
ماسک صورت ضد آلودگی هوا
ماسک ضد قرمزی صورت
ماسک ضد پف و تیرگی
ماسک صورت لیفتینگ
مات کننده
قیمت و خرید ماسک صورت

خرید ماسک ضد چروک صورت
اگر نگران چروک شدن پوست خود هستید و میخواهید همیشه جوان بمانید خرید ماسک صورت ضد چروک به شما پیشنهاد میشود، ماسک های ضد چروک با قرار گرفتن روی قسمت های چروک پوست خط ها و چین و چروک های پوست شما را از بین خواهند برد.

خرید ماسک ضد لک صورت
خرید ماسک صورت ضد لک مخصوص کسانی است که پوستشان دارای لک و پیس میباشد. ماسک های صورت ضد لک با استفاده از ترکیبات بکار رفته در آنها لک های صورت را از بین خواهند برد.

خرید ماسک شفاف کننده صورت
اگر ظاهر پوست شما برایتان مهم است خرید ماسک صورت شفاف کننده به شما پیشنهاد میشود این ماسک ها باعث میشود پوست شما شفافیت و درخشندگی بیشتری داشته باشد.

خرید ماسک ضد جوش صورت
اگر جوش یا جای جوش ها روی پوست صورت خود ناراحت هستید. با خرید ماسک صورت ضد جوش، میتوانید جوش ها و جای آن ها را از بین ببرید. ماسک های صورت ضد جوش با فرمول مخصوصی جوش های صورت را از میسوزانند و آن ها را از بین می‌برند.

ماسک لایه بردار صورت
پوست بدن دارای لایه های مختلفی است که با گذشت زمان لایه‌ی بالایی پوست شروع به از بین رفتن یا به اصطلاح مُردن میکند، با استفاده از ماسک صورت لایه بردار، شما میتوانید لایه‌ی مرده‌ی سطح پوست خود را از بین ببرید تا پوست جوان تر و شاداب تری داشته باشید.

بهترین مارک ماسک صورت
خرید ماسک صورت بسیار مهم است، زیرا در صورتی که مرغوب نباشد، تاثیر چندانی برروی پوست شما نخواهد داشت. با توجه به اینکه مارک‌های تولید کننده بسیار گسترده هستند، پیدا کردن بهترین مارک ماسک صورت کار بسیار دشواری‌ست. چند نمونه از معتبرترین مارک‌های تولید کننده ماسک صورت عبارتند از مونته ژنه (Montagne Jeunesse)، فاربن (Farben)، پیوردرم (Peurederm)، اوریفلیم (Oriflame)، لورال (Loreal)، کیس (Kiss)، نیوآ (Nivea)، فریمن، لکسیون و …

بهترین برند ماسک صورت چه برندی است ؟
ماسک صورت، برندها و مدل های متفاوتی دارد، به نظر من بهترین آن، ماسکی است که بتواند انتظارات قیمت ماسک صورت ما را بر آورده کند یعنی شما ماسکی برای لایه برداری پوست خود می خرید پس انتظار دارید این محصول، نوعی ماسک صورت لایه بردار باشد.

اما چند برند برتر در این زمینه به شما معرفی می کنیم : فریمن — بیور — گارنیر — کلینیک — لانژه — سینره — پیودرم — سودا

به جز انواع ماسک های صورت که در بازار موجود هستند شما می توانید از ماسک های صورت خانگی نیز استفاده کنید. به طور مثال ماسک صورت با ماست، خاصیت جوان سازی و درخشندگی پوست را دارد. ماسک صورت با تخم مرغ خاصیت لیفینگ پوست را دارد. ماسک صورت با خیار سبب آرامش و برطرف شدن التهابات پوستی می شود و سایر ماسک های خانگی که می توانید با انواع سبزیجات، میوه جات و لبنیات بسازید.

برخی از ماسک ها ی شبانه
ماسک توت فرنگی مناسب برای پوست خشک، ماسک جو ماست برای افرادی که آکنه دارند، ماسک چوب صندل تسکین خارش و التهاب پوست، ماسک گل همیشه بهار خاصیت ضد عفونی کننده و 

 

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d8%b5%d9%88%d8%b1%d8%aa/

  • ۹۹/۰۱/۱۹
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی