آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

محصولات ظرفشویی

 

 

محصولات ظرفشویی شامل موارد زیادی از محصولات بهداشتی می باشد که هر یک از کاربرد خاصی برخوردار است. زز زاگرس یکی از بزرگترین وارد کننده های محصولات بهداشتی ظرفشویی می باشد که این محصول را در برند و مدل های مختلف به بازار عرضه می نماید. این محصولات  را در هر نوعی که بخواهید می توانید از طریق این سایت اینترنتی تهیه و خریداری نمایید.

ماشین ظرفشویی یکی از وسایل پر کاربرد هر خانه می باشد که استفاده از آن سبب آسان شدن شرایط زندگی و سپری کردن لحظات بیشتر در کنار خانواده و مهمان ها می گردد. این دستگاه به دلیل اینکه امکان شستشوی حجم زیاد ظروف کثیف را یکجا میسر می کند؛ موجب صرفه جویی در زمان می شود. با مصرف مقدار مناسب و تعیین شده آب به صرفه جویی در مصرف آب و هزینه های آن کمک می کند. نسبت به شستشوی دستی ظروف آب کمتری مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین چون شستشوی ظروف با بالاترین درجه دمای آب صورت می گیرد؛ ظرف ها بهداشتی تر و تمیزتر می شوند. امروزه انواع مختلف مواد شوینده جهت پاکسازی بی نقص ظروف، محافظت از عملکرد و تضمین طولانی مدت سلامت دستگاه عرضه بازار شده است. قرص ماشین ظرفشویی، جلادهنده، بوگیر، نمک، جرم گیر، پودر و ژل ماشین ظرفشویی از جمله محصولات ظرفشویی هستند. در ادامه به معرفی جداگانه هر یک از این محصولات می پردازیم.

انواع محصولات ماشین ظرفشویی

قرص ماشین ظرفشویی

این محصولات کوچک اما قدرتمند بهترین گزینه برای تمیز کردن انواع لکه های ته گرفته، سوخته و خشک شده مواد غذایی، چربی و لکه های سخت چای و قهوه است. قرص ظرفشویی هنگام چرخه آبکشی تمام مواد مورد نیاز برای تمیز کردن و چربی زدایی عمیق ظروف را فعال می کند. نیاز به پیش شستشو و خیساندن ظروف را از بین می برد. با نفوذ به داخل لکه ها براقیت و درخشانی منحصر به فردی به ظروف می بخشد. نحوه استفاده از قرص ماشین ظرفشویی بسیار آسان است و علاوه بر پاکسازی بی نقص ظرف ها از فیلتر و قسمت های حیاتی دستگاه محافظت می کند. در نهایت از بوی نامطبوع ظرفشویی نیز جلوگیری می کند.

جلادهنده ماشین ظرفشویی

آهک موجود در آب موجب ایجاد انواع لکه در لیوان ها و ظروف شیشه ای می شود. جلادهنده ماده ای است که حاوی سورفکتانت است و سبب کاهش کشش سطحی آب می شود. این محصول در مرحله خشک کردن ظروف وارد عمل شده و به آبکشی راحت و خشک شدن سریع ظروف کمک شایانی می کند. از بر جا ماندن لکه آب، کدر و مات شدن ظرف ها جلوگیری می کند و براقیت و درخشانی فوق العاده ای به ظروف شیشه ای هدیه می دهد.

بوگیر ماشین ظرفشویی

هنگام چیدمان ظروف و باز کردن درب ماشین ظرفشویی بوی آزار دهنده آن برای هیچکس خوشایند نیست. فاکتورهای مختلفی سبب ایجاد این بوی نامطبوع می گردند. ماندن مدت زمان زیاد ظروف کثیف داخل ماشین ظرفشویی، کثیف شدن فیلتر و استفاده طولانی مدت از ظرفشویی از عوامل به وجود آمدن بوی بد هستند. بوگیر ماشین ظرفشویی طراوت بخش هوای داخل دستگاه می باشد و عطر خوش پاکیزگی باقی می گذارد. با آویزان کردن این محصول از طبقه بالایی دستگاه ابتدا بوی آزار دهنده از بین می رود و سپس عطری خوشبو در ظرفشویی و ظروف ایجاد می شود.

نمک ماشین ظرفشویی

این محصول منجر به نرم شدن و از بین رفتن سختی آب می شود و محصولی است که باید در همه ظرفشویی ها استفاده شود. مانع ایجاد جرم و رسوب در قسمت های داخلی ظرفشویی نظیر پروانه آب، لوله های داخلی و فیلتر می شود و عمر مفید آن را افزایش می دهد. همچنین استفاده منظم از آن افزایش عملکرد دستگاه را به دنبال دارد و ظروف بدون آسیب دیدن و افتادن خط و خش تمیز می شود. هر وقت نمک دستگاه تمام شود چراغ نمک ماشین ظرفشویی روشن می شود و شما باید مخزن را با نمک ظرفشویی پر کنید.

جرم گیر ماشین ظرفشویی

همه اشیاء موجود در آشپزخانه از کتری برقی گرفته تا یخچال به تمیز کردن نیاز دارند. تمیز کردن و جرم گیری ماشین ظرفشویی بسیار مهم تر است. باقیمانده چربی و وجود ناخالصی هایی چون جرم و آهک در قسمت های حیاتی دستگاه سبب کاهش کارایی آن می شود. اگر ظرفشویی به طور منظم تمیز نشود موجب بوی نامطبوع و پایین آمدن کیفیت شستشو می شود. جرم گیر، جرم و چربی موجود در فیلتر، پروانه آب، لوله های داخلی دستگاه و پمپ تخلیه را حذف می کند. این مایع تمیز کننده باعث می شود تا دستگاه ظروف را به بهترین شکل تمیز، براق و درخشان کند.

ژل ماشین ظرفشویی

این محصول جدید ترین نسل شوینده های ماشین ظرفشویی محسوب می شود که در سال های اخیر بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است. طریقه استفاده از ژل ماشین ظرفشویی راحت است. سخت ترین چربی ها و ماندگارترین لکه ها را از بین می برد. نحوه مصرف آسان، تحت کنترل بودن میزان استفاده از شوینده، سهولت اندازه گیری و قابلیت بی نظیر از بین بردن انواع لکه های دشوار از مزایای استفاده ژل ظرفشویی به شمار می رود.

خرید محصولات ظرفشویی

از مهم ترین محصولات ظرفشویی می توان به قرص ماشین ظرفشویی اشاره نمود که بسیار مورد تقاضا قرار گرفته است. این محصول با توجه به نیاز و بودجه مشتریان در اندازه ها و قیمت های مختلفی عرضه شده است. از جمله برند های معروف و نام آشنا در این زمینه می توان به برند های فیری و فنیش اشاره نمود که در بخش تمامی مدل ها به همراه قیمت و توضیحات ارائه شده است.

مرجع :

https://www.zzzagros.com/product-category/%d8%a8%d9%87%d8%af%d8%a7%d8%b4%d8%aa-%d8%ae%d8%a7%d9%86%d9%87/%d9%85%d8%ad%d8%b5%d9%88%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d8%b8%d8%b1%d9%81%d8%b4%d9%88%db%8c%db%8c/

  • ۹۹/۰۵/۱۹
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی