آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

خمیر دندان

خمیر دندان نعنایی ایپانا با خاصیت تمیز کنندگی مطلوب و ملایم دندان ها، از بین برنده جرم های سرسخت، بدون آسیب رساندن به مینا و لثه های دندان می باشد و همچنین لکه ها و زردی دندان را به راحتی از بین می برد و با فرمولاسیون حاوی عصاره طراوت بخش نعنا، اثر خوشبو کنندگی دهان را دارد؛ از این رو محصولی ایده آل برای حفظ زیبایی و تضمین سلامت دندان می باشد.

خمیر دندان ایپانا مدل komple 7 حجم 100 میل

استفاده از خمیر دندان مناسب، شستشوی منظم دندان ها، مسواک زدن به شیوه صحیح و رعایت بهداشت دهان در جلوگیری از مشکلات دهان و دندان مانند مشکلات لثه، عفونت، خرابی دندان و همچنین بوی بد دهان نقش شایانی دارد و باعث دندان هایی سالم، سفید و دهانی خوشبو می شود.

خمیر دندان ایپانا دارای ترکیبات بسیار فعال است که خصوصیت چند نوع مختلف را یکجا دارد و با قدرت تمیز کنندگی مطلوب، از پوسیدگی دندان ها جلوگیری می کند؛ از بین برنده پلاک و باکتری دندان است و از مینای دندان و لثه های حساس محافظت می کند.
همچنین با خاصیت ضد تارتار، لایه ای از باکتری های روی دندان را که اگر پاک نشود؛ سخت شده و به تارتار یا جرم تبدیل شده و از این طریق باعث بیماری لثه می شود را به طور کامل تمیز می کند.
خمیر دندان نعنایی ipana حجمی معادل 100 میل دارد و با محافظت از سلامت دندان ها و همچنین با خاصیت سفید کنندگی از لبخند زرد و کدر جلوگیری می کند.

روش استفاده از خمیر دندان نعنایی ایپانا:

بهتر است میزان خمیردندان به اندازه یک نخود باشد. می توانید از قسمت عرضی برس مسواک برای اندازه گیری میزان خمیر دندان استفاده کنید. سپس به روش اصولی و درست مسواک زدن را شروع کنید.
در بسیاری موارد استفاده از نخ دندان مکمل مسواک و خمیردندان است و حتما باید استفاده شود، این کار کمک می‌ کند بهداشت دهان و دندان ‌تان کامل شود.

  • ۹۹/۰۳/۲۴
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی