آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

موهای صاف، شانه پذیر و مرتب از اصول زیبایی در خانم ها است. لوازم مراقبت از موی بسیاری وجود دارد که استفاده از آنها سبب تقویت مو شده و موهای یک دستی خواهید داشت.

سالهای سال است که نرم کننده های مو در حمام و بعد از استفاده از شامپو به ساقه های مو زده می شود تا موهایی نرم و شانه پذیری داشته باشیم. حتی بعضی از افراد در حمام موهایی که دارای نرم کننده است را شانه می کنند تا بعد از حمام دچار مشکل نشوند.

 

ماسک مو

 

اما آنچه تفاوت بین ماسک و نرم کننده مو را رقم می زند این است که ماسک مو خاصیت درمانی نیز داشته و معمولا برای تقویت مو نیز از آنها استفاده می شود. ماسک مو نیز همانند نرم کننده ها در زمان استحمام استفاده می شود و به ساقه های مو برای تقویت و از بین بردن موخره زده می شود.

علاوه بر آن ماسک مو را می توان هفته ای 2-3 مرتبه استفاده نمود و هنگام مصرف باید به مدت 5-10 دقیقه روی مو باقی بماند تا مواد مغذی موجود در آن وارد موهای شما شود. همچنین ماسک موها دارای انواع مختلفی هستند که باید براساس موی خودتان آن را انتخاب نمایید، مانند ماسک برای موهای خشک، رنگ شده، آسیب دیده، فر و غیره.

 

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%85%d9%88/%d9%85%d8%a7%d8%b3%da%a9-%d9%85%d9%88/

  • ۹۹/۰۲/۱۷
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی