آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

پودر قهوه فوری گلد بهترین گزینه برای افراد علاقه مند به قهوه می باشد که از دانه های مرغوب قهوه و 100 درصد طبیعی تشکیل شده و عطر و طعم فوق العاده دلنشینی دارد. این محصول وزنی معادل 50 گرم دارد و در ظرف شیشه ای گنجانده شده است.

این محصول با روش خشک کردن انجمادی که در آن عصاره قهوه طبیعی یخ زده و سپس به قطعات کوچکتر تبدیل و در دمای کم خشک می شود؛ تهیه شده و نحوه آماده سازی بسیار آسان و سریعی دارد. کافیست 1 الی 2 قاشق چایخوری قهوه را با یک فنجان آب داغ و در صورت علاقه شکر مخلوط و حل نمایید.

قهوه فوری اولین بار توسط دیوید استرنج در نیوزلند اختراع و ثبت گردید. از مزیت های این نوع قهوه نسبت به قهوه معمولی میتوان به کافئین کم، طرز تهیه فوری، استفاده آسان، قیمت مناسب و ماندگاری طولانی آن اشاره کرد. به همین سبب در هنگام مسافرت، انجام کارهای روزانه و کمبود وقت که حوصله دم کشیدن قهوه را ندارید؛ بهترین راهکار است و امکان نوشیدن قهوه در مدت زمان کم را فراهم می کند.

  • ۹۸/۱۲/۲۸
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی