آرایشی - بهداشتی

  • ۰
  • ۰

آرایش پاک کن

 

تمیز کردن آرایش صورت یکی از دلایل حفظ زیبایی و جوانی پوست است که متخصصان بارها و بارها به آن اشاره کرده اند اما اینکه کدامیک از مواد و محصولات آرایش پاک کن مناسب تر است را بایستی خودتان از میان نکات بیان شده در این مطلب دریابید.

برخی از افراد، از انواع صابون ها یا پن های شستشو برای پاک کردن آرایش خود کمک می گیرند و برخی دیگر، استفاده از انواع محصولات پاک کننده موجود در بازار را ترجیح می دهند.

 برخی دیگر هم پا را از این فراتر می گذارند و سراغ لایه بردارها برای پاک کردن پوستشان می روند و تمام این افراد هم دوست دارند بدانند چه روشی برای پاک کردن پوستشان مناسب تر است.

 

 

آرایش پاک کن ها خطر ندارند؟

برخی از افراد به اشتباه گمان می کنند محصولات پاک کننده صورت حاوی ترکیبات شیمیایی خطرناکی برای پوست هستند. این در حالی است که به عقیده متخصصان پوست، ترکیبات موجود در این محصولات، بی خطر هستند و ممکن است فقط در مواردی انفرادی برای برخی از افراد، دردسرساز شود.

 

مثلا اگر فردی دچار حساسیت پوستی شدید یا خشکی چشم مزمن باشد و از محصولات پاک کننده صورت استفاده کند، امکان تشدید مشکلات او، آن هم با استفاده از برخی محصولات خاص، وجود خواهد داشت. محصولات بر پایه الکل هم می توانند خشکی و التهاب پوست را در افراد دارای پوست های خشک و حساس، تشدید کنند.

 

برخی از محصولات پاک کننده صورت هم حاوی روغن بچه هستند و استفاده مداوم آنها به وسیله افرادی با پوست های چرب، باعث بسته شدن منافذ پوستی آنها و ایجاد آکنه و جوش های سرسیاه در صورتشان می شود.

فواید آرایش پاک کن ها چیست؟

برخی از افراد برای راحتی خود هنگام پاک کردن آرایش، فقط به استفاده از محصولات پاک کننده صورت اکتفا می کنند. این در حالی است که همین محصولات هم حاوی ترکیبات شیمیایی بی خطری مانند امولسیفایرها یا سورفکتانت ها هستند که پس از استفاده از محصولات پاک کننده آرایش، روی پوست باقی می مانند. باقی ماندن مداوم و طولانی مدت این ترکیبات روی پوست، باعث کاهش اکسیژن و آبرسانی به پوست و در نتیجه، خشکی و التهاب پوست خواهد شد.

 

 

www.zzzagros.com/product-category/%d9%85%d8%b1%d8%a7%d9%82%d8%a8%d8%aa-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%88/%d8%a2%d8%b1%d8%a7%db%8c%d8%b4/

  • ۹۹/۰۲/۰۲
  • mehrsa

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی